ja te kenellä lähetin yv,kertokaa onko se niin noloa kertoa tommosta? :ashamed: Jos vaan olette paikalla :ashamed:
Mä vaan niin halua puhua lisää tästä
Mä vaan niin halua puhua lisää tästä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mut se vaan ota päähään kun monet tunnistavat mua kaupoissa niin jotenkin nolotta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mut se vaan ota päähään kun monet tunnistavat mua kaupoissa niin jotenkin nolotta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siinä tapauksessa, jos et halua sinua tunnistettavan ei kannata kertoa mitään. Tosin aika anonyymejahan täällä ollaan, mutta sinä olet esim jo oman kuvasikin tänne näyttänyt.
Päätit sitten miten vain, varaudu myös negatiiviseen kommentointiin.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mun mielestä se asia on enemmän semmoinen tunepuolen juttu. Eli miehesi oli hädissään a luuli auttavansa suo ja loukkasikin pahasti ja sinä tas loukkaannuit miehen avunanto-yrityksestä. Eli ei siinä ole mitään kauhean hävettävää tapahtunu mihinkään suuntaan, vaan inhimmillinen väärinkäsitys, mutta se ei vähennä sinun tuntemaasi pahaa oloa. Mutta jos haluat kertoa, en usko että siinä mitään noloa kenenkään mielestä on, ainakan sinun osaltasi, miehesi nyt tietty ylireagoi eikä osannut auttaa niinkuin olisi pitänyt.
Tää on mun mielipide, jos osasin oikein tulkita sen, mikä oli oleellista silloin kun asian kerroit.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mun mielestä se asia on enemmän semmoinen tunepuolen juttu. Eli miehesi oli hädissään a luuli auttavansa suo ja loukkasikin pahasti ja sinä tas loukkaannuit miehen avunanto-yrityksestä. Eli ei siinä ole mitään kauhean hävettävää tapahtunu mihinkään suuntaan, vaan inhimmillinen väärinkäsitys, mutta se ei vähennä sinun tuntemaasi pahaa oloa. Mutta jos haluat kertoa, en usko että siinä mitään noloa kenenkään mielestä on, ainakan sinun osaltasi, miehesi nyt tietty ylireagoi eikä osannut auttaa niinkuin olisi pitänyt.
Tää on mun mielipide, jos osasin oikein tulkita sen, mikä oli oleellista silloin kun asian kerroit.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Saitko mun vastauksen? Hyvä että purat sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei se noloa ole. Mutta sun ei ole pakko kertoa mitään mitä et halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei se noloa ole. Mutta sun ei ole pakko kertoa mitään mitä et halua.
mutta mun mielestäni on noloa :ashamed: