Pitäisikö minun oikeasti kertoa täällä palstalla,miks olen niin vihainen miehelle jo niin kauan?

Anna tulla vaan. Sinähän olet vain nimimerkki meistä useimmille.

Joskus kertominen vaan helpottaa, ja tuntemattomille on välillä helpompi kertoa.
Tosin jos täällä kerrot, niin harmaiden kommentteisih ei aina kannata suhtautua kovin vakavasti. Aina on joku vääntämässä riitaa.

Siinä tapauksessa, jos et halua sinua tunnistettavan ei kannata kertoa mitään. Tosin aika anonyymejahan täällä ollaan, mutta sinä olet esim jo oman kuvasikin tänne näyttänyt.

Päätit sitten miten vain, varaudu myös negatiiviseen kommentointiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Siinä tapauksessa, jos et halua sinua tunnistettavan ei kannata kertoa mitään. Tosin aika anonyymejahan täällä ollaan, mutta sinä olet esim jo oman kuvasikin tänne näyttänyt.

Päätit sitten miten vain, varaudu myös negatiiviseen kommentointiin.

juu,en olisi pitänyt mun ehkä kuva laita :ashamed:

No mun mielestä se asia on enemmän semmoinen tunepuolen juttu. Eli miehesi oli hädissään a luuli auttavansa suo ja loukkasikin pahasti ja sinä tas loukkaannuit miehen avunanto-yrityksestä. Eli ei siinä ole mitään kauhean hävettävää tapahtunu mihinkään suuntaan, vaan inhimmillinen väärinkäsitys, mutta se ei vähennä sinun tuntemaasi pahaa oloa. Mutta jos haluat kertoa, en usko että siinä mitään noloa kenenkään mielestä on, ainakan sinun osaltasi, miehesi nyt tietty ylireagoi eikä osannut auttaa niinkuin olisi pitänyt.

Tää on mun mielipide, jos osasin oikein tulkita sen, mikä oli oleellista silloin kun asian kerroit.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mun mielestä se asia on enemmän semmoinen tunepuolen juttu. Eli miehesi oli hädissään a luuli auttavansa suo ja loukkasikin pahasti ja sinä tas loukkaannuit miehen avunanto-yrityksestä. Eli ei siinä ole mitään kauhean hävettävää tapahtunu mihinkään suuntaan, vaan inhimmillinen väärinkäsitys, mutta se ei vähennä sinun tuntemaasi pahaa oloa. Mutta jos haluat kertoa, en usko että siinä mitään noloa kenenkään mielestä on, ainakan sinun osaltasi, miehesi nyt tietty ylireagoi eikä osannut auttaa niinkuin olisi pitänyt.

Tää on mun mielipide, jos osasin oikein tulkita sen, mikä oli oleellista silloin kun asian kerroit.

:hug:
mä tässä vielä' mietin ja aloitan uus keskustelu jos kerron kuitenki :ashamed: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

samaa mieltä.

Yhteistyössä