Pitäisikö kertoa miehellesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä!

Vieras
Tietääkö miehesi sinun likaisen menneisyyden - puskapanot, telttapanot, abortit, neekeriseksin ym. paskan johon olet alentanut itsesi?

Miten kävisi jos miehesi saisi tietää mitä olet puuhaillut?

Hmmm. Mistä tämä henkilö, jolle tämän tarkoitit, voisi tunnistaa itsensä?
Olisko jotain tuntomerkkejä? Tietysti jos haluat tästä äärimmäisen lyhyen ketjun, pysyt vaiti.

Onko teltassa sekstailukin itsensä alentamista? Ainut mihin tuo ihminen on itsensä alentanut on ilmeisesti uskoutuminen epäluotettavalle henkilölle kuten aapee.

Mä en nyt ihan ymmärrä. Mikä olisi ap sinun motiivisi, jos kertoisit noista menneisyyden asioista tämän kyseisen henkilön miehelle? Ovatko he liian onnellisia, etkä kestä katsoa sitä, joten olisit valmis tekemään mitä hyvänsä tuhotaksesi heidän suhteensa? Havitteletko tuota kyseisen henkilön miestä? Vai mitä ihmettä?

Onko teltassa sekstailukin itsensä alentamista? Ainut mihin tuo ihminen on itsensä alentanut on ilmeisesti uskoutuminen epäluotettavalle henkilölle kuten aapee.

Kaikki seksi on [naiselle] itsensä alentamista, jos se ei tapahdu avioliitossa ensimmäisen kumppanin kanssa. HUOM! Myös kädestä pitäminen ja halaaminen lasketaan seksiksi, koska ne porttiteorian mukaisesti johtavat väistämättä anaalipanoon.

jos saat siitä sitten tyydytyksen..mies saattaa nauraa sulle tosin päin naamaa! Ainakin paljastat oman säälittävyytesi samalla, koita hankkia ihan oma elämä!

Yhteistyössä