Voisitko kertoa miehellesi jos olisit ihastunut johonkin mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymyksiä

Vieras
tai voisitko kertoa rehellisesti että joku mies on todella komea? Kestäisitkö kuulla, että miehesi mielestä joku ystäväsi on viehättävä tai tuntemattoman naisen kasvot kauniit? Olisiko ok jos mies kävisi strippiklubilla kaverin polttareissa eikä kieltäytyisi? Mustasukkaisuuden kynnyksistä tuli mieleen.
Mitä jos miehesi tapaisi ex-vaimonsa?

Tuntuisiko pahalta?

No en todella voisi kertoa että olen ihastunut toiseen mieheen. Enkä moista haluaisi kuulla hänenkään suustaan. (Tai että olisi ihastunut toiseen naiseen, sen puoleen...)

Sen sijaan ulkonäön kommentoiminen on ok molemminpuolin.

Voisitko kertoa miehellesi jos olisit ihastunut johonkin mieheen? Data haluaa tietää, jos näin käy ja olen luvannut hänelle kertoa.

tai voisitko kertoa rehellisesti että joku mies on todella komea? Olemme asiasta puhuneetkin, tosin hieman eri kantilta. Siis siltä, että jos itse olisin mies sukupuoleltani, miltä haluaisin näyttää.

Kestäisitkö kuulla, että miehesi mielestä joku ystäväsi on viehättävä tai tuntemattoman naisen kasvot kauniit? No joo, kunhan ei menisi överiksi esim. vaikuttaisi täysin haltioituneelta jonkun ystävättäreni seurassa unohtaen kaiken muun tms. Olen täysin tietoinen, että maailma on täynnä minua kauniimpia ihmisiä.

Olisiko ok jos mies kävisi strippiklubilla kaverin polttareissa eikä kieltäytyisi? Ei kieltäytyisi mistä? Eiköhän toi strippiklubi ois ok.

Mitä jos miehesi tapaisi ex-vaimonsa? Tapasivat viimeksi tiistaina, itse olin satojen kilometrien päässä. Ei vaikutusta minuun tällä seikalla.

Voisitko kertoa miehellesi jos olisit ihastunut johonkin mieheen?
Kyllä minä voisin sen kertoakin, mutta en tiedä onko se tarpeen (aina).

Voisitko kertoa rehellisesti että joku mies on todella komea?
Kyllä, miksi en.

Kestäisitkö kuulla, että miehesi mielestä joku ystäväsi on viehättävä tai tuntemattoman naisen kasvot kauniit?
Kyllä

Olisiko ok jos mies kävisi strippiklubilla kaverin polttareissa eikä kieltäytyisi?
Oisi

Mitä jos miehesi tapaisi ex-vaimonsa?
Ex-vaimoa hänellä ei ole, mutta en usko että olisi mitään ongelmaa.

Tuntuisiko pahalta?
Niin mikä... ei mikään noista edellisistä tuntuisi erityisesti pahalta.

Yhteistyössä