No just joo, heh hehAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soita nyt äkkiä ambulanssi ja vaadi itselles hoitoa päivystyksessä! Jos itse lähdet kävelemään etkä tilaa ambulanssia niin turvotus voi liikkuessa lähteä leviämään ja kuolet kun turvotus leviää keuhkoihin etkä voi hengittää.
Naurattaako sittenkin, jos ap kuolee tuohon? Parempi tilata se ambulanssi vaikka varmuuden vuoksikin kuin riskeerata itsensä turhalle kuolemalle.Alkuperäinen kirjoittaja sh:No just joo, heh hehAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soita nyt äkkiä ambulanssi ja vaadi itselles hoitoa päivystyksessä! Jos itse lähdet kävelemään etkä tilaa ambulanssia niin turvotus voi liikkuessa lähteä leviämään ja kuolet kun turvotus leviää keuhkoihin etkä voi hengittää.
Höpö höpöAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soita nyt äkkiä ambulanssi ja vaadi itselles hoitoa päivystyksessä! Jos itse lähdet kävelemään etkä tilaa ambulanssia niin turvotus voi liikkuessa lähteä leviämään ja kuolet kun turvotus leviää keuhkoihin etkä voi hengittää.
No ei tuu varmasti kyllä ambulanssi tuon takia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naurattaako sittenkin, jos ap kuolee tuohon? Parempi tilata se ambulanssi vaikka varmuuden vuoksikin kuin riskeerata itsensä turhalle kuolemalle.Alkuperäinen kirjoittaja sh:No just joo, heh hehAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soita nyt äkkiä ambulanssi ja vaadi itselles hoitoa päivystyksessä! Jos itse lähdet kävelemään etkä tilaa ambulanssia niin turvotus voi liikkuessa lähteä leviämään ja kuolet kun turvotus leviää keuhkoihin etkä voi hengittää.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:onks toi keltainen tissi vai maha? purasko siitäki?
Koko käsikö lähti? Olis sunkin varmaan kannattanut vaatia hoitoa päivystyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja o:Mulla turpos koko käsi ja otin allergialääkettä ja se lähti. Kantsii vaikka soittaa terveyskeskukseen ja kysyä.