Pitäskö mennä tohtorin pakeille (kuva)

o
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Mulla turpos koko käsi ja otin allergialääkettä ja se lähti. Kantsii vaikka soittaa terveyskeskukseen ja kysyä.
Koko käsikö lähti? Olis sunkin varmaan kannattanut vaatia hoitoa päivystyksessä.
Ottaen huomioon suomen kielen niin turpoaminen lähti. Jos oikein olisit lukenut niin viitaus oikeastaan oli tuohon allergialääkkeeseen. Eli se lääke lähti :)

Minun lapselleni tuli tuollainen reaktio (ilmeisesti) hyttysen pistosta. Neuvola oli sopivasti samana päivänä ja näytin kättä siellä. Kortisonirasvaa käskivät laittaa, ja se poisti lapselta itkuisuuden, ja turvotus laski parissa päivässä.

tytöllä turposi silmä itikan pistosta, turpos ihan kiinni asti ja meni punaseksi ja sitte lämpes se yläluomi, joten vein tytön lääkärille ja se määräsi silmätippoja ja voidetta siihen. kannattaa laittaa siihen kortisoonia ja jos mahdollista niin zyrtecia. jos alkaa punaiseksi menen ja alkaa kuumottamaan sitä niin sitte menisin lääkäriin.

v
Meidän lapsella oli tuollainen käsi kahdesti viime kesänä. Lääkärissä käytiin ekalla kerralla, määräsi ainoastaan Zyrteciä. Jos ei auta, ota sitten yhteys lääkäriin

Mun miehelle tuli paarman puremasta ruusu, nilkkaan pääsi paarma puremaan ja nilkka turposi tosi isoksi, oli ihan punainen ja tulikuuma. Lisäksi todella kivulias. Käveli keppien kanssa. Sai aluksi antibiootit suoraan suoneen ja on nyt kolmen viikon antibioottikuurilla eli ei todellakaan mikään pieni juttu.... :/

Yhteistyössä