pitäiskö se testi nyt tehdä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Muakin kiinnostaa tän loppuratkaisu... Mutta miten ihmeessä merkataan *nolo*
Et pysty kun olet harmaa.
no jos kirjautuu, niin onko tälle sit joku oma juttu??? En nyt jaksa kirjautua, mutta en oo kyllä ennen huomannu...

Ja samalla nosto, hiiiii-op! (Vaikka taitaa uteliaisuus nostaa tätä ihan i´lman munkin apua)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Muakin kiinnostaa tän loppuratkaisu... Mutta miten ihmeessä merkataan *nolo*
Et pysty kun olet harmaa.
no jos kirjautuu, niin onko tälle sit joku oma juttu??? En nyt jaksa kirjautua, mutta en oo kyllä ennen huomannu...

Ja samalla nosto, hiiiii-op! (Vaikka taitaa uteliaisuus nostaa tätä ihan i´lman munkin apua)
Kun kommentoit jotain kirjautuneena niin näät sen myöhemmin tuolta kun painat omasta nimimerkistäs niin viimeiset kommentit. Eli niin mä ainakin merkkaan. Tietty jos hirmusasti sen jälkeen kirjotat niin häviää sieltä...
 
Minä merkkaan myös!

Mäkin olen täällä jutellut, kun tuntuu ihan siltä kuin vauva potkisi vatsassa... Syön pillereitä, menkat kyllä tulleet normaalisti. Ilmavaivojen piikkiin olen ne laittanut, vaikkei mulla ennen ole siltä tuntunutkaan... No sittenpähän olis varsinainen yllärivauva, jos sieltä putkaihtaisi... Mulla, kun on tuota painoakin niin ei vatsan kasvuakaan heti huomaisi... :snotty:
 

Yhteistyössä