pitäiskö se testi nyt tehdä

No niin kauhea työpäivä takana! Olette kauheita kaupassa kävijöitä näin juhlapäivän alla, luulette että maailmanloppu tulee :D

Pidättelin pissiä ja töitten jälkeen "juoksin" etsimään testiä ja eihän meillä niitä enää ole myynnissä :kieh:

Pakko oli sit käydä pissillä pukukopilla.
Nyt on testi ostettu apteekista ja pitää vielä malttaa mielensä ja antaa pissin kertyä.
Pitääkö mun tosiaan odottaa vielä neljä tuntia?

Tulen illalla kertomaan....Nyt kaupungille asioille.....
Ihania kyllä olette kun olette näin hengessä mukana :D
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
No niin kauhea työpäivä takana! Olette kauheita kaupassa kävijöitä näin juhlapäivän alla, luulette että maailmanloppu tulee :D

Pidättelin pissiä ja töitten jälkeen "juoksin" etsimään testiä ja eihän meillä niitä enää ole myynnissä :kieh:

Pakko oli sit käydä pissillä pukukopilla.
Nyt on testi ostettu apteekista ja pitää vielä malttaa mielensä ja antaa pissin kertyä.
Pitääkö mun tosiaan odottaa vielä neljä tuntia?

Tulen illalla kertomaan....Nyt kaupungille asioille.....
Ihania kyllä olette kun olette näin hengessä mukana :D
grr...meidän porukat tulee ja mä en pääsee vahtaa..sukliskin ootti malttamattona ...kyl se tuloksen näyttää jos oletettavasti on jo niin pitkällä että anna mennä
 
Kerroin muuten työkaverille tästä ja hän sanoi että onkin katsonut että olet ollut viime aikoina ihmeen kalpea.... :eek:

Suklis olenko ollut tavallista kalpeampi?

Tänään on koskenut mahaan ihmeellisesti....rakon yläpuolelle....pakko mun on varata gynelle aika oli testin tulos sit mikä tahansa. Kipu on aikaajoin aika kovaa....
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Kerroin muuten työkaverille tästä ja hän sanoi että onkin katsonut että olet ollut viime aikoina ihmeen kalpea.... :eek:

Suklis olenko ollut tavallista kalpeampi?

Tänään on koskenut mahaan ihmeellisesti....rakon yläpuolelle....pakko mun on varata gynelle aika oli testin tulos sit mikä tahansa. Kipu on aikaajoin aika kovaa....
suklis lähti jo lomille ei oo inline..

*testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi* :LOL:
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Kerroin muuten työkaverille tästä ja hän sanoi että onkin katsonut että olet ollut viime aikoina ihmeen kalpea.... :eek:

Suklis olenko ollut tavallista kalpeampi?

Tänään on koskenut mahaan ihmeellisesti....rakon yläpuolelle....pakko mun on varata gynelle aika oli testin tulos sit mikä tahansa. Kipu on aikaajoin aika kovaa....
No nyt heti testiä tekemään prkl! :)
 

Yhteistyössä