pitäiskö se testi nyt tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Mä oon kuullut pari tarinaa just tollasist tapauksist et menkat tullu normaalisti, syöty pillereitä ja silti ollut raskaana.. :D
Yhellä tytöllä loppu vasta kahdeksannella kuulla menkat, se sai tietää olevansa raskaana kuudennella kuulla (vauva oli kasvanut selkärankaan päin, joten mahakaan ei ollut kasvanut normaalisti)..
Et kannattasiko testata.. ;) :LOL: :whistle:
Mä tunnen kans yhden naisen, joka meni kamalien selkäkipujen takia lääkäriin, ja sai tietää olevansa 7.kuulla raskaana. Ja se oli kans syöny pillereitä, tyhjennysvuoto oli tullu normaalisti, ja painoa oli tulu vaan 3kiloa lisää... Ja se synnytti terveen vauvan.
 
merkkaan :whistle: mitenkään utelias ole :saint: kaverini oli raskaana tietämättään ja kerran oli illalla miehelleen sanonu,että ihan kun joku liikkuis..heillä siis oli 2 lasta ennestään.Teki testin ja se oli positiivinen.Joulukuussa teki testin ja toukokuun alussa syntyi sitte poika..tosin tästä on jo 8 v aikaa :D
 
Nyt pelottaa....miehelle olen kertonut noista "liikkeistä" ja yksi ilta sanoin kun menin pitkälleen että anna kätesi, mieskin tunsi nykäyksen, sanoi että kyllä se on meidän iita-ilmari joka siellä potkii. Sanoin että syön hatullisen paskaa jos oon raskaana, en voi olla kun ei ole ollut sitä kauheaa pahoinvointia. (mulla 7 raskautta takana ja kaikissa pahoinvointi alkanut tosi varhain, myös "epäonnistuneissa" raskauksissa)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Nyt pelottaa....miehelle olen kertonut noista "liikkeistä" ja yksi ilta sanoin kun menin pitkälleen että anna kätesi, mieskin tunsi nykäyksen, sanoi että kyllä se on meidän iita-ilmari joka siellä potkii. Sanoin että syön hatullisen paskaa jos oon raskaana, en voi olla kun ei ole ollut sitä kauheaa pahoinvointia. (mulla 7 raskautta takana ja kaikissa pahoinvointi alkanut tosi varhain, myös "epäonnistuneissa" raskauksissa)
Mulla on yksi tuttu jolla kolme ensimmäistä raskautta (kaksi näistä keskenmenoon päättyneitä) oli ihan kamala pahoinvointi ja neljännestä ei mitään..
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
merkkaa...

tuus kertoon.piru ku tais mennä yliopistollinenkin apteekki kii vai oisko se 11asti?
Tampereella on ainakin joku apteekki puoleenyöhön asti auki
hulda on saman kylän plikkoja..ja katoin on se yo apteekki männy 4min sitte kii...
 
kirjauduin jo ulos
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
merkkaa...

tuus kertoon.piru ku tais mennä yliopistollinenkin apteekki kii vai oisko se 11asti?
Tampereella on ainakin joku apteekki puoleenyöhön asti auki
hulda on saman kylän plikkoja..ja katoin on se yo apteekki männy 4min sitte kii...
Joo ja en tasan lähde ajamaan keskustaan =)
 
klö
vaikka hormoni kierukasta loppuu hormonit ei se menetä tehoa raskauden ehkäisyssä, koska toimii sen jälkeen samoin kuin kuparikierukka, eli vieras esineenä.Yleensä kun hormonit alkavat loppua alkavat vuodot lisääntymään
 
syklis harmaana
Jänskää :D Mulla ei ole tällä hetkellä mitään ehkäisyä, mutta viimesimmät menkat tuli puolitoista viikkoa myöhässä ja niitä edelsi hillitön pahoinvointi. Tapahtui tämä klassinen eli tein negatiivisen testin ja seuraavana päivänä alkoi menkat. No, menkat oli ihan normaalit, mutta mulle jäi edelleen pahoinvointi ja rintojen arkuus ja olen jostain saanut alavatsaan kumpareen :eek: Uutta testiä en ole tehnyt, mutta ihmetyttää, että tekeekö elimistö mulle kepposiaan ja saa aikaan raskausoireita.

 

Yhteistyössä