Kuulostaa ihanalta ruualta.Meillä on paistettua riisiä katkaravuilla ja chorizolla
Broilerikeitto on herkullista, harmi kun on ollut broileriruokaa jo.Broilerikeittoa ajattelin laittaa.
Pirkan sivuilla hyvä ohje, mihin tulee kookosmaitoa ja chiliä.
Pottumuussi ja naudanjauhelihapihvit päätetty, hyvällä tuurilla viellä kastike.Lihapullat ja pottumuusi harvemmin menee vikaan.
Mitä muuten tulee tuohon laatikkoon, oon kyllä kuullu aiemminkin, mutta reseptiä en ole katsonut.Peppi Pitkätossun voimavuoka uunissa. Jospa se tois voimia tuolle kipeälle miehellekin
Tosi simppelit ainekset tossa on. Pääasiassa jauheliha, spagetti, tomaattimurska ja koskenlaskija-juusto. Semmonen helppo lapsiperheen ruoka.Mitä muuten tulee tuohon laatikkoon, oon kyllä kuullu aiemminkin, mutta reseptiä en ole katsonut.
Toivottavasti miehesi parantuu pian. :hug:
Peppi-Pitkätossun Voimavuoka - Kotikokki.net - reseptit On meinaan meilläkin tulossa tällä viikolla.Mitä muuten tulee tuohon laatikkoon, oon kyllä kuullu aiemminkin, mutta reseptiä en ole katsonut.
Toivottavasti miehesi parantuu pian. :hug:
Laatikkoruuat on just hyviäMakaroniloora on uunissa tulossa. En jaksanu vääntää mitää ihmeellisempää.