Pitäisi keksiä tämän päivän sapuska

Spencer Hastings
Mulla olis kaalia, vihreää ja keltaista paprikaa, kesäkurpitsa, porkkanaa, perunaa ja halloumia. Varmaan näistä joku pannusotku. Jos olisin aktiivinen, niin laittaisin noi kaalit marinoitumaan ja käärisin niisä illalla kasvissushia.

• Tykkää
Reactions: Kais
de
Eiliseltä jäänet spagetinjämät pyöräytetty pannulla lohisuikaileiden, sipulin, tomaatin ja pinaatin kanssa ja lorautettu kermaa, mausteita ja parmesaania. On hyvää ja helppoa.

• Tykkää
Mitä muuten tulee tuohon laatikkoon, oon kyllä kuullu aiemminkin, mutta reseptiä en ole katsonut.
Toivottavasti miehesi parantuu pian. :hug:
Tosi simppelit ainekset tossa on. Pääasiassa jauheliha, spagetti, tomaattimurska ja koskenlaskija-juusto. Semmonen helppo lapsiperheen ruoka.

Eiköhän tuo tuosta pian. Sinkkikuumeen oireita, pitäisi kai helpottaa suhteellisen nopeasti :)

"harmaa"
Perunat ajattelin keittää. Kaveriksi grillistä possun ulkofileepihvejä ja halloumia. Seuraksi vielä pari päivää jääkaapissa maustunut tzatziki. Ehkä jotain rehuja vielä, kattoo ny.

• Tykkää
[QUOTE="nepa";30381847]Kuggakaalipaistosta - ja lapset kiittää! Not ;) Syökööt (ruis)leipää jollei kelpaa.[/QUOTE]

Mitä sie laitat tuohon paistokseen ?
Mä oon joskus tehnyt juustokastikkeella ja laittanut sekaan myös parsakaalia.

Yhteistyössä