Pitääkö toi vettä hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on toi ollut kolme vuotta käytössä ja hyvin on kaikki vesisateet mut kuivana pitäny, liiallista pesua kannattaa kuitenkin välttää ihan kuin missä tahansa kalvovaatteessa

Mut ei kai se sentään sadeasua korvaa. Jos sataa rankasti niin varmaan tulee läpi ja kastelee sut:) Ainakin mun tuuliasu joka kans on tollanen kevyt päästää vedet läpi jos sataa rankasti. Sama juttu oli edellisessä puvussa. Vähän aikaa se pitää pientä sadetta muta esim. tällä viikolla kun pyöräilin tunnin vesisateessa niin 20 minuutissa se kastu läpi ja hitto että paleli.

en nyt muista mistä lehestä luin juttua että jos sataa vettä ,ei tarvii ees kaatamalla sataa,ja kun pyöräilee nii vesi menee vaatteista läpi,pitäs olla semmoset monen sadan euron housut ja takki et pitäs kokonaan kuivana.mutta mulla on kans tuo erätutkun ouku 3v.ollu käytössä ja on kyllä pitäny kuivana jos nyt ei ihan kaatosateessa kuitenkaa.

Oma pukuni maksoi puolitoista sataa. Nylonmikrokuitukangas on tosi liukasta ja luulis että sellaseen ei pisarat imeydy mut kyllä se vaan imasee ne kun vähänkään pitempään on sateessa. Ja jos sataa kaatamalla niin se suorastaan tunkeutuu läpi kuten kerrankin lyhyessä kuurossa paita kastui likomäräks.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:
en nyt muista mistä lehestä luin juttua että jos sataa vettä ,ei tarvii ees kaatamalla sataa,ja kun pyöräilee nii vesi menee vaatteista läpi,pitäs olla semmoset monen sadan euron housut ja takki et pitäs kokonaan kuivana.mutta mulla on kans tuo erätutkun ouku 3v.ollu käytössä ja on kyllä pitäny kuivana jos nyt ei ihan kaatosateessa kuitenkaa.

Siis kaatosateessa sulla on tullu läpi?

Mulla on ollu 4 vuotta toi ja en ole sadetakkia tarvinnut, töissä olen päiväkodissa ja ulkoillaan sateellakin. kerran kun tuli sellanen tosi kova äkillinen kuuro ninn hihansuista kastui läpi, muualta ei.

Mulla on tuo north icen puku.Ainoa tilanne,millon on tullut polvista ihan vähän läpi(n.kämmenen kokoinen kostea läikkä),oli viime keväänä loska-vesi-kelillä,kun oltiin toista tuntia märässä lumessa kontallaan tekemässä liukumäkiä ja lumiukkoja.Eli minun kokemuksella pitää hyvin veden.Kuivana olen pysynyt niin kaatosateessa seisoskellessa kuin pyöräillessä.

Ihanko totta!? Kun mä kesällä jouduin kävelylenkillä äkilliseen ja kovaan kuuroon niin heti kun se alkoi niin tunsin kuinka sade tunkeutui takin läpi ihan kauttaaltaan. Se valui takin alla pitkin rinnuksia ja selkää ja tuntui tosi inhottavalta. Ja sama juttu housuista. Takin alla olleessa T-paidassa ei kuuron jälkeen ollut kuivaa kohtaa kuin kainaloiden alla. Ja mun vettähylkivä Rukka-tuuliasuni maksoi enemmän kuin toi!

Uusimmat

Yhteistyössä