V
Venakko Milanna
Vieras
Mielenkiintoinen olisi ollut tutustua, mutta tänään ei kyllä sitten mitenkään ehdi / pääse.
Töitä, töitä, töitä...
Mutta jos yrität ehtiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielenkiintoinen olisi ollut tutustua, mutta tänään ei kyllä sitten mitenkään ehdi / pääse.
Töitä, töitä, töitä...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27580566:lyöt kuitenki puukon selkään ja upotat suohon matkalla.
vai onkohan tossa alle 100 km matkalla sopivaa suota.![]()
Mutta jos yrität ehtiävoin tulla hakemaan. Mulla sopii kaikki, Jäättä säkin työt
![]()
Ei, kyllä mä autolla pääsen, mutta huomenna klo 9 pitää olla hereillä ja kokouksessa, niin ei onnistu mitenkään.![]()
Oletko 100km päästä? Oot ittumainen, mutta haen suakin, jos olet, voi luvata, jos en hae maksan tonnin
, Onko hyvää veto
oot tylsä:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27580617:vähän alle 100 km, luulisin ja niin olen. kiitos vaan tarjouksesta mutta en harrasta biletystä tms.
No sä vaikutatkin yhtä hauskalta bileseuralta kuin säkillinen kiviä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27580617:vähän alle 100 km, luulisin ja niin olen. kiitos vaan tarjouksesta mutta en harrasta biletystä tms.
Mä kerran menen kokouksen kun en nukunut ollenkaan ja join ja onnistuin vielä paremmin. Mutta hei klo vast 16?
Jos vaikka kuudelta tulet tai mä haen, päästään sua klo 12
. Olisi kiva tavata|O jos mulla ens vkolla hyväät uutiset, mun bilettäminen jää, kun pakko olla liikessä joka ikinen pv
Juu, tavata olisi kiva, mutta en usko että tänään onnistuu.![]()
nyt toi horatsu laittelee yv:itä palstan miehille, vaikka he kuinka kieltäytyvät. Venakko, sä olet SÄÄLITTÄVÄ.
Enpä tiedä ketään muuta, joka bongaa bileseuraa anonyymeistä palstailijoista....