Tiedättekö mitä mun lapsi mulle sanoi tänään..

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kyllä ole ihan ideaalitilanne, jos pitää omaa ammattia niin paljon hävetä ettei voi omille lapsille siitä kertoa. Ja onhan se häpeämistä omalta osaltaan, jos sitä ei voi sanoa.

Ja toinen on se, että luuletko etteivät ne lapset ole voineet kuulla sitä muilta lapsilta? NImettäin kyllä varmasti lähialueen ihmiset tietää sun ammattisi, sori vaan. Jutut kiertää. Ja näin ollen sun lapsia todennäköisesti jo kiusataan aiheesta.

Ja joo, stripparin tai jonku muun tämmösen vastaavan ammatti on ihan varmasti sellainen, jos kiusataan. Kyseistä ammattia ei arvosteta maassa, jossa kuka tahansa voi kouluttautua vaikkapa lääkäriksi tai juristiksi täysin ilmaiseksi. Joku toinen maa on sitten varmasti ihan eri juttu. Ja tämä on siis fakta, ei minun mielipide. KUka tahansa voi käydä tsekkaamassa netistä listoja, mitä ammatteja arvostetaan kansan silmissä..näistähän tehdään melkeen joka vuosi kysely.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis tietääkö ne sun lapset mikä strippari on??? Haloo! Arvaa kun ne kertoo sen neuvolassa, saatat olla aika kusessa sitten!

Stripparin ammatti ei ole Suomessa lailla kielletty, joten neuvolassa eivät kyllä voi mitenkään tuohon puuttua. Ei ole edes mikään lastensuojelullinen asia, jos sitä vihjaat..jos siis lapset on hoidettu jne.

2-4 vuotiaat lapset kauniita ja seksikkäitä :o ihan totta, mikä äiti sinä oikein olet????

No ehkä tässä ei tarkotettu, että siinä iässä pitää olla seksikäs. pitääkö tahallaan ymmärtää väärin :headwall:

OT, mitä kieltä sä muuten puhut Savanna sun tytöille? :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
2-4 vuotiaat lapset kauniita ja seksikkäitä :o ihan totta, mikä äiti sinä oikein olet????

No ehkä tässä ei tarkotettu, että siinä iässä pitää olla seksikäs. pitääkö tahallaan ymmärtää väärin :headwall:

OT, mitä kieltä sä muuten puhut Savanna sun tytöille? :)

Mä puhun kahdella kielellä =) mies yleensä enemmän suomeks ja mä venäjäks.Niin joo joku yritä ihan tahallaan ymmärtä väärin,mutta ei se mulle muuta kun nauramista :D

Kukas se oli, joka jokin aika sitten kirjoitti palstalle, että hänen poikansa ilmoitti haluavansa isona strippariksi? Poika siis oli nähnyt Talentissa miesstripparin. :D

Mitäs mieltä olette tästä? Vai onko ihan ok ja vain söpöä, kun kyseessä ei ole Savannan lapsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:
Kukas se oli, joka jokin aika sitten kirjoitti palstalle, että hänen poikansa ilmoitti haluavansa isona strippariksi? Poika siis oli nähnyt Talentissa miesstripparin. :D

Mitäs mieltä olette tästä? Vai onko ihan ok ja vain söpöä, kun kyseessä ei ole Savannan lapsi?

Tottakai se on ihanaa ja söpöä,koska kysessä ei ollut savannan lapsesta ja savanna ammattista :D

En voi kuin ihmetellä miten älyvapaa pitää olla, että kahden tytön äitinä alentuu strippaamaan.
TODELLA HIENOA ESIMERKKIÄ tyttärilles näytät. Suomessa kun naisella olis mahdollisuus pyrkiä vähän parempaan kuin pillunpyörittelyyn lavalla.

Oisit hoitanu ne strippausfantasiasi ennen lapsia.

Tääs nähdään että liian nuorena ei kannattais lapsia hankkia, kun jää toi hullu nuoruus näemmä monelta elämättä. Sitten seotaan oikein kaksin käsin, ja äitiys on niin ahistavaa ku oikeesti haluis vaan persettä vatkata.
Voi itku.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En voi kuin ihmetellä miten älyvapaa pitää olla, että kahden tytön äitinä alentuu strippaamaan.
TODELLA HIENOA ESIMERKKIÄ tyttärilles näytät. Suomessa kun naisella olis mahdollisuus pyrkiä vähän parempaan kuin pillunpyörittelyyn lavalla.

Tääs nähdään että liian nuorena ei kannattais lapsia hankkia, kun jää toi hullu nuoruus näemmä monelta elämättä. Sitten seotaan oikein kaksin käsin, kun äitiys on niin ahistavaa ku oikeesti haluis vaan persettä vatkata.

Hetkonen! Enpä sekoittaisi ikää tähän asiaan. Itse olen nuorena saanut lapset enkä ikipäivänä riisuisi edes kaulahuiviani maksusta saati sitten muuta... Henkilökohtaisista arvoista tässä enemmän on kysymys kuin iästä.

Vielä: pidän erittäin epäsopivana, jos jo alle kouluikäisetkin ovat niin perehtyneitä aikuisten maailmaan, että tietävät mikä on strippari.

Tääs nähdään että liian nuorena ei kannattais lapsia hankkia, kun jää toi hullu nuoruus näemmä monelta elämättä. Sitten seotaan oikein kaksin käsin, ja äitiys on niin ahistavaa ku oikeesti haluis vaan persettä vatkata.
Voi itku.

Mitä mä sua palstalla seuranut,pakko sanoa vaan että parempi mä olen tanssija,kun joku hullu äiti :wave: sorry

Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:

Ei ole söpöä :x

Ei taida olla Savannan lapsilla enää mitään mahdollisuutta saavuttaa mitään korkeaa tavotetta elämässään, jos vaikka haluisivatkin. Kiitos äitinsä.
Ei tuu tyttäristä pomoja tai lentäjiä.. aika äkkiä menee ovet kiinni kun äiti oli strippari..

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mitä mä sua palstalla seuranut,pakko sanoa vaan että parempi mä olen tanssija,kun joku hullu äiti :wave: sorry

No pilaa ihan rauhassa tyttäries elämä. Sääliksi vaan käy, ei voi mitään.
Sun lapset elää Suomessa, missä naisella on mahdollista olla jopa presidentti... niin hieno kontrasti että oma äiti on.... huvittava seksipelle.

Voi itku.

Peesi lisänä vielä, että seuralaispalvelussa toimiminen on vähintääkin todella kyseenalainen ammatti äidille tai no kenelle vaan. :x

Ei taida olla Savannan lapsilla enää mitään mahdollisuutta saavuttaa mitään korkeaa tavotetta elämässään, jos vaikka haluisivatkin. Kiitos äitinsä.
Ei tuu tyttäristä pomoja tai lentäjiä.. aika äkkiä menee ovet kiinni kun äiti oli strippari..

:laugh: :headwall: ota jo lääke ja menee katsomaan vaikka telkkari,sorry jos olen ilkeä,mutta ei sun kans saa normaalisti puhua,eikö elämää ja aika näyttää,mitä mun lapsista tulee ja sun lapsista?
Kysyn vielä,oliko madonnaltakin kaikki ovet kiinni,että hän oli strippari?Kyllä näköjään

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
:laugh: :headwall: ota jo lääke ja menee katsomaan vaikka telkkari,sorry jos olen ilkeä,mutta ei sun kans saa normaalisti puhua,eikö elämää ja aika näyttää,mitä mun lapsista tulee ja sun lapsista?
Kysyn vielä,oliko madonnaltakin kaikki ovet kiinni,että hän oli strippari?Kyllä näköjään

Madonnan äiti ei ollut strippari, sori. :headwall:

Ok,Lunatic,ensiks kyllä Madonna oli strippari ja toiseks,kukas sä olet nauramaan mulle ja opettamaan mut elämään?Eikö sä itse oot työtön ja eronut?Mikä esimerki sä annat omalle lapselle? Mulla on edes työt ja 3,mulla aviomies ja kaikki tarvitseva?Ja mitäs sulla? Luuletko että olet jotenkin visampi kuin mä tai parempi? Jos sulla olisi oma elämää et olisi huutanut täällä mitään tollaista netissä vaan olisi niin keskiytynyt omaan elämään ettei sulla olisi edes energia puuttua toiseen elämään.

Onneksi Suomi on siitä hieno maa, että täällä lapsi voi olla mikä tahansa pomo tai lentäjä vaikka äiti olisi strippri tai vaikkapa rikollinen. Äidin tekemiset kun ei Suomessa vaikuta lasten koulutusmahdollisuuksiin tai uralla etenemiseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä