Pitääkö tänään taas tutustua jonkun palstalaisen kanssa=)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27580566:
lyöt kuitenki puukon selkään ja upotat suohon matkalla. :LOL:
vai onkohan tossa alle 100 km matkalla sopivaa suota. :confused:
Oletko 100km päästä:)? Oot ittumainen, mutta haen suakin, jos olet, voi luvata, jos en hae maksan tonnin;), Onko hyvää veto

Venakko Milanna
Ei, kyllä mä autolla pääsen, mutta huomenna klo 9 pitää olla hereillä ja kokouksessa, niin ei onnistu mitenkään. :(
Mä kerran menen kokouksen kun en nukunut ollenkaan ja join ja onnistuin vielä paremmin:D. Mutta hei klo vast 16?;) Jos vaikka kuudelta tulet tai mä haen, päästään sua klo 12:D. Olisi kiva tavata|O jos mulla ens vkolla hyväät uutiset, mun bilettäminen jää, kun pakko olla liikessä joka ikinen pv

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Venakko Milanna
päätön,

älä biilettää, istu autossa vaan mä biletän:D, tehdänkö niin?;). Haluan oikeasti nähdä sua livenä, kun olit pahaa mulle, mutta mä olen ihme ihminen, ei kinä ole pahaa oloa tästä, paitsi tänää, se rahan menetys:stick:

Mä kerran menen kokouksen kun en nukunut ollenkaan ja join ja onnistuin vielä paremmin:D. Mutta hei klo vast 16?;) Jos vaikka kuudelta tulet tai mä haen, päästään sua klo 12:D. Olisi kiva tavata|O jos mulla ens vkolla hyväät uutiset, mun bilettäminen jää, kun pakko olla liikessä joka ikinen pv
Juu, tavata olisi kiva, mutta en usko että tänään onnistuu. :(

Yhteistyössä