R
raivotar
Vieras
En kertoisi jos se aiheuttaa tilanteen jossa lapset kärsivät!!Esim.pitäaikaista ja kovaa riitelyä!!Tietty jos lapset jo isompia,eivätkä riitelyn aikana kotona tai asiat muka "voidaan järkevästi ja rauhallisesti puhua".Itse en nimittäinsiihen pystynyt kun sain tietää mieheni salasuhteesta.Raivostuin aivan mielettömästi...ja pahaoloni kesti kauan ja siitä varmasti KÄRSI 2 vuotias poikamme!!
Olisin mieluummin ollut kuulematta (mieheltäni) koko asiasta ja pitänyt mielenrauhani POIKAMME tähden. #&%?$!* mieheni hyvästä olosta ja omastatunnosta ja minun anteeksiannosta ja muista löpinöistä, KUNHAN
poikamme ei olisi minun suuttumusta ja raivoani nähnyt.
Kannattaa ainakin miettiä milloin ja missä kertoo ja oavatko lapset muualla ja voiko asiasta todella "puhua ajan kanssa rauhassa esim.lapset yökylässä tms.
Olisin mieluummin ollut kuulematta (mieheltäni) koko asiasta ja pitänyt mielenrauhani POIKAMME tähden. #&%?$!* mieheni hyvästä olosta ja omastatunnosta ja minun anteeksiannosta ja muista löpinöistä, KUNHAN
poikamme ei olisi minun suuttumusta ja raivoani nähnyt.
Kannattaa ainakin miettiä milloin ja missä kertoo ja oavatko lapset muualla ja voiko asiasta todella "puhua ajan kanssa rauhassa esim.lapset yökylässä tms.