Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään? :eek:
Näkyypäs. :D
Mitä mulle tarjottiin, sopisko mulle? :D
No kyllä mä uskon että se sopisi. =) Ihan hieno. Odotas, mä koitan jos saan sen suoraan tähän ketjuun.

Tadaa!!

Tää sopis Senni Tonnikallekin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
kerrankin olen niin laiska etten jaksa laittaa kuvaa, profiilissa on kuva, mutta sekin on huono ja ilmekin aika... :xmas:
Mä en laita, koska en edes halua muuttaa hiustyyliäni. :D Ne on nyt pitkät, blondit ja kerrostetut, semmosina saa pysyäkin. Mulla on profiilissa vaan kampauskuva ja lapsuuskuva, en ole vielä viittinyt laittaa mitään tuoretta kasvokuvaa. :)
no en minäkään sinuna muuttaisi...
enkä edes itsenäni, kun tykkään pitää pitkiä hiuksia, vaikka se ei ehkä sovikaan näin vanhalle kuin mä, tekee ehkä hiukan raskaan näköiseksi, kun alkaa tuo naamavärkki jo valahtaa alaspäin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja hk:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no eihän tää nyt mulle kuulu, mutta olisithan sä voinut sanoa että joku muu väri ehkä voisi sopia paremmin ja ehdottaa jotain, ja jättää sanat "halvan näköinen" pois...
No mut kun se on ihan sama mikä shokkiväri on kyseessä, mutta kun sitä on noin laajalla alueella (varsinkin punertava väri ja vielä hiuksissa joissa on vanhentava leikkaus) se tekee ihmisestä helposti halvan näköisen. Varsinkin kun kyseessä ei ole mikään nuori vaan ihan täti-ihminen. Mutta kuten yritin jo tuoda ilmi, kyseessä on mun mielipide.
"kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
kyllä mäki kuvan perusteella oisin veikannu iäks 40+....sori
mähän olenkin reilusti 40+, jos mua tarkoitit
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Josko mä laittaisin omani uudestaan ja saisin edes yhden idean? :D
No sähän sait idean. :eek: Eikö se kelvannut? :saint:
se ei edelleenkään auennut mulle :D
no eikö se näy mun viestissä? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No kyllä mä uskon että se sopisi. =) Ihan hieno. Odotas, mä koitan jos saan sen suoraan tähän ketjuun.

Tadaa!!



[/quote]
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään? :eek:
Näkyypäs. :D
Mitä mulle tarjottiin, sopisko mulle? :D
No kyllä mä uskon että se sopisi. =) Ihan hieno. Odotas, mä koitan jos saan sen suoraan tähän ketjuun.

Tadaa!!

Tää sopis Senni Tonnikallekin.
ihan kauheat :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mitä?
No tuo määrä shokkiväriä tekee kenet vaan halvan näköiseksi... Ei millää pahalla.
ai jaa, ei mun mielestä vaan tee halvan näköiseksi, musta se on upea väri ja jos voisin värjätä kuontaloni jotain tuollaista se olisi
Muuten mäkin tykkään Scarletin sävystä.
Sullekin Mary sopis jokin punertava sävy. Kasvata vaan vielä pidemmät olis varmaan mahtavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Musta ei saa hyviä kuvia, se on nähty monta kertaa. :D
No minkä takia sä sitten tunget niitä epäonnistuineita kuvia joka naamaketjuun? Kun itsekin näköjään huomaat ettei ne ole imartelevia. Ihan käsittämtöntä |O
no eihän se sunkaan kuva mitenkään imarteleva ollu, miksi sä sitten tunget silti sen tänne?
 
hk
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja hk:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no eihän tää nyt mulle kuulu, mutta olisithan sä voinut sanoa että joku muu väri ehkä voisi sopia paremmin ja ehdottaa jotain, ja jättää sanat "halvan näköinen" pois...
No mut kun se on ihan sama mikä shokkiväri on kyseessä, mutta kun sitä on noin laajalla alueella (varsinkin punertava väri ja vielä hiuksissa joissa on vanhentava leikkaus) se tekee ihmisestä helposti halvan näköisen. Varsinkin kun kyseessä ei ole mikään nuori vaan ihan täti-ihminen. Mutta kuten yritin jo tuoda ilmi, kyseessä on mun mielipide.
"kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
kyllä mäki kuvan perusteella oisin veikannu iäks 40+....sori
mähän olenkin reilusti 40+, jos mua tarkoitit
scarlettia tarkotin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Musta ei saa hyviä kuvia, se on nähty monta kertaa. :D
No minkä takia sä sitten tunget niitä epäonnistuineita kuvia joka naamaketjuun? Kun itsekin näköjään huomaat ettei ne ole imartelevia. Ihan käsittämtöntä |O
Eikä mitään saa sanoa ku pussilinen herneitä menee nokkaan kuitenkin:/
Niinpä :eek: Miten se jaksaa? Sitähän mollataa joka ketjussaa jo pelkästään ton asenteen takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[ "kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
No ei ehkä iällisesti mutta naamasta..! Huh :D Okei, ehkä mä vähän kaunistelin :D Elähtänyt pubiruusu tuli ekana mieleen :D
Tähänkö tää taas meni. Älä välitä Scarletti.

Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Musta ei saa hyviä kuvia, se on nähty monta kertaa. :D
No minkä takia sä sitten tunget niitä epäonnistuineita kuvia joka naamaketjuun? Kun itsekin näköjään huomaat ettei ne ole imartelevia. Ihan käsittämtöntä |O
Eikä mitään saa sanoa ku pussilinen herneitä menee nokkaan kuitenkin:/
Niinpä :eek: Miten se jaksaa? Sitähän mollataa joka ketjussaa jo pelkästään ton asenteen takia.
Ehkä se ei tajua sitä.Tai halua tajuta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mä olen nyt vähän hakusessa oman tukkani kanssa sillä kasvatan nyt taas vaihteeksi pitkää tukkaa. Nyt se on yli olkapäiden ja ilman mallia. Ajattelin vinottain leikattua kevyttä otsatukkaa ja ja kerroksittain leikattua silti pituus säilyisi.
Ennen kasvatusvaihetta mulla oli tällainen

Mutta kun siihen on nyt kyllästynyt.
Profiilissa on tuosta pidempi malli ja nyt tuosta kasvanut jonkin verran.
Pitäsiköhän mun se otsis unohtaa ja vaan sellanen tasapitkä joka puolelta...en yhtään tiedä mitä tekis.
no noihin kasvoihin käy mikä vaan, näytät upealta joka tapauksessa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Musta ei saa hyviä kuvia, se on nähty monta kertaa. :D
No minkä takia sä sitten tunget niitä epäonnistuineita kuvia joka naamaketjuun? Kun itsekin näköjään huomaat ettei ne ole imartelevia. Ihan käsittämtöntä |O
no eihän se sunkaan kuva mitenkään imarteleva ollu, miksi sä sitten tunget silti sen tänne?
Siksi koska mä olenkin kykenevä ottamaan vastaan kritiikkiä (toisin kuin Scarlett) ja halukas kuulemaan muiden mielipiteitä ulkonäöstäni, oli se sitten hyvää tai pahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[ "kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
No ei ehkä iällisesti mutta naamasta..! Huh :D Okei, ehkä mä vähän kaunistelin :D Elähtänyt pubiruusu tuli ekana mieleen :D
Tähänkö tää taas meni. Älä välitä Scarletti.

Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
Musta on hyvä että sanotaan suoraan.Eikä nuoleskella persettä niinku täällä palstalla on tapana :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
No hiuksiin en osaa mitään ehdottaa mutta kulmakarvat on jotenkin oudot :eek:
Oleks pelkästään piirtänyt ne otsaan? Alkaa hassusta kohtaa.
Ne nyt sattuu kasvamaan siinä kohtaa, tosin hyvin vaaleina. Mä olen kulmakarvoihin(kin) hyvin tyytyväinen, teen sitten erikseen aloituksen niistä, jos koen ne jotenkin ongelmallisiksi.

Hiusmalleja ei ole kukaan vielä ehdottanutkaan näköjään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
Mulle se on ihan sama kenellä on shokkiväriä pää täynnä, mutta mun mielestä shokkivärit tekee halvan näköiseksi. Scarlett nyt oli vaan ainoa joka osui mun silmään, koska oli mielestäni ainoa jolla oli hiuksissaan shokkiväriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 50+:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no eihän tää nyt mulle kuulu, mutta olisithan sä voinut sanoa että joku muu väri ehkä voisi sopia paremmin ja ehdottaa jotain, ja jättää sanat "halvan näköinen" pois...
No mut kun se on ihan sama mikä shokkiväri on kyseessä, mutta kun sitä on noin laajalla alueella (varsinkin punertava väri ja vielä hiuksissa joissa on vanhentava leikkaus) se tekee ihmisestä helposti halvan näköisen. Varsinkin kun kyseessä ei ole mikään nuori vaan ihan täti-ihminen. Mutta kuten yritin jo tuoda ilmi, kyseessä on mun mielipide.
Täti-ihminen? 30v. on täti-ihminen. :D :LOL:
Sori mutta kyllä sä ihan 5-kymppiseltä tuossa kuvassa näytät kuten jo aiemmin kirjoitin. Ei millään pahalla mutta katso itse sitä pientä kuvaa.
missä muka oot nähnyt 5 kymppisiä joilla on yhtä sileä ja rypytön iho ?? klikkaa kuva isommaksi niin näet paremmin
 

Yhteistyössä