Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
sä olet jätkämäisen näköinen nuon lyhyillä, sulle sopis pidempi joku rikottu tyyli. ja sun posket näyttää vähän pyöreiltä,, niin rikottu voi olla hyvä..
Miten pitkät hiukset pitäis oikein olla jos kerran lapaluiden alle olevat on lyhyet? :D Joo oon huomannut saman, ihan sama miten koitan laittautua niin mä oon aina kuitenkin jotenkin jätkämäinen :LOL:
Pitäis varmaankin tehdä joku kollaasi mun vanhoista tyyleistä niin näkis et oonko ihan joka tyylillä sellainen :D
musta tuntuu että niinhänsääääluulet ei nähny sun lettiä tossa edessä rinnan päällä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Hmm.. Scarletille sopii ihan shokkiväri, mut ehkä mieluummin joku toinen shokkisävy... Tuo väri saa naaman näyttämään aika punaiselta, tai korostaa ainakin sitä punaisuutta.Ehkä joku vähän kylmempi sävy ja vähän puhtaampi.
Mikä väri?
No jos haluat nimenomaan shokkivärin, niin ehkä joku kylmempi violetti, sinne sekaan mahdollisesti jonkun muun värisiä osioita elävöittämään. Tuossa esim. tuo eka "violet", siihen kun sekoittaa pienen tipan tuota" magnetaa"http://www.villikihara.fi/cat/product_catalog.php?c=87, niin tulee kiva sävy:

Ja on kiiltävämpi sit luonnollisesti päässä kuin kuvassa. Tonne violetin sekaan voi laittaa esim. hopean vaaleita osioita sillain, että ne näkyy kivasti seasta.
Mulla on nyt magenta värinä. Violettia ja hopeaa? Aika jännältä kuulostava yhdistelmä. En kyllä osaa kuvitella mulle sellaasta.
No vähän kylmempää violettia siihen päälle sit? Se hopea kuulostaa jännältä, mut näyttää aika kivalta, kun sen laittaa sopivasti sinne sekaan, että näkyy vain latvoista sillai kivasti.
Huomasin just, kun kattoon tarkemmin noita sivuja, että mulla on just tuon merkin magentaa päässä. Maksaa vain enemmän kun parturista ostaa sitä. Tuolta kun tilaa niin siihen toki tulee postikulut.

Mulla on ollut joskus violettia päässä. Siitäkin on varmaan kuva jossakin, mutta en jaksaasi ruveta kattelemaan.
 
juu-u
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja scarlett!:
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Hmm.. Scarletille sopii ihan shokkiväri, mut ehkä mieluummin joku toinen shokkisävy... Tuo väri saa naaman näyttämään aika punaiselta, tai korostaa ainakin sitä punaisuutta.Ehkä joku vähän kylmempi sävy ja vähän puhtaampi.
Mikä väri?
No jos haluat nimenomaan shokkivärin, niin ehkä joku kylmempi violetti, sinne sekaan mahdollisesti jonkun muun värisiä osioita elävöittämään. Tuossa esim. tuo eka "violet", siihen kun sekoittaa pienen tipan tuota" magnetaa", niin tulee kiva sävy:

Ja on kiiltävämpi sit luonnollisesti päässä kuin kuvassa. Tonne violetin sekaan voi laittaa esim. hopean vaaleita osioita sillain, että ne näkyy kivasti seasta.
Niin, ja onhan sekin vaihtoehot, että värjää vaan latvat sillan "liukuvasti jollain shokkivärillä ja muu pää sit jollain muulla. Se tosin vaatii suoristamista ja kivan, vähän revityn leikkauksen, että näyttää hyvältä.
Miten ne saa värjättyä liukuvasti? :eek: Parturiin ei tosiaan ole varaa joten mallille ei nyt voi mitään.

Mulla on vain se, että mä en kauhiasti jaksaasi laittaa mun hiuksia. :snotty: :ashamed:
Siis tolla periaatteella, että se toinen väri näkyy sieltä seasta:http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12915&month1=505&pg=1&styl1=Rush
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:


Ja nyt nolottaa :snotty:
sulle sopii monenlaiset hiukset
peesaan tätä
tosi kauniit kasvit ja ja leuka tosi kauniin mallinen . tohon sopii mikä vaan
Kiitoksia, tässähän menee ihan hämilleen :ashamed:
sä olet jätkämäisen näköinen nuon lyhyillä, sulle sopis pidempi joku rikottu tyyli. ja sun posket näyttää vähän pyöreiltä,, niin rikottu voi olla hyvä..
Miten pitkät hiukset pitäis oikein olla jos kerran lapaluiden alle olevat on lyhyet? :D Joo oon huomannut saman, ihan sama miten koitan laittautua niin mä oon aina kuitenkin jotenkin jätkämäinen :LOL:
Pitäis varmaankin tehdä joku kollaasi mun vanhoista tyyleistä niin näkis et oonko ihan joka tyylillä sellainen :D
oho. k<attoin et oli lyhyet, sori.... minkäikänen olet? mä veikkaan että 37v?
Ei paljoa heittänyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:


Ja nyt nolottaa :snotty:
sulle sopii monenlaiset hiukset
peesaan tätä
tosi kauniit kasvit ja ja leuka tosi kauniin mallinen . tohon sopii mikä vaan
Kiitoksia, tässähän menee ihan hämilleen :ashamed:
sä olet jätkämäisen näköinen nuon lyhyillä, sulle sopis pidempi joku rikottu tyyli. ja sun posket näyttää vähän pyöreiltä,, niin rikottu voi olla hyvä..
Miten pitkät hiukset pitäis oikein olla jos kerran lapaluiden alle olevat on lyhyet? :D Joo oon huomannut saman, ihan sama miten koitan laittautua niin mä oon aina kuitenkin jotenkin jätkämäinen :LOL:
Pitäis varmaankin tehdä joku kollaasi mun vanhoista tyyleistä niin näkis et oonko ihan joka tyylillä sellainen :D
oho. k<attoin et oli lyhyet, sori.... minkäikänen olet? mä veikkaan että 37v?
Ei paljoa heittänyt :D
minkäikänen sit olet? uteliaisuus nousi
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tungen sittenkin kuvani tänne. :D Kannattaisiko mun laittaa raitoja ja minkä värisiä? Vai onko parempi ilman? Mielipiteitä. :) Hiustyyliäni en ole muuten valmis muuttamaan.



Pohja enemmän tuhkaan vivahtavaan sävyyn ja sit kerman tai toffeen värisiä raitoja :) Tai muutamaan kerrokseen sellaiset isommat korostusosiot :)
 
jadal
Savanna, sopiskohan sulle sellanen reilusti ohuempi rikottu otsatukka? vähän viistoon leikattu?

Ja Scarlett, mä oon huomannut kans, että sua usein luullaan kuvien perusteella vanhemmaks, vaikka oon mä kyllä nähnyt susta yhden kuvan täällä, missä oot nuoremman näkönen. Voisko olla niin, että sä et vaan kuvissa jostain syystä näytä ikäiseltäs, vaikka luonnossa olisit nuoremman näköinen. Mulla ainakin on se vika, etten kuvissa näytä itseltäni, vaikka mistä kulmasta koittais kuvata
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:


Ja nyt nolottaa :snotty:
sulle sopii monenlaiset hiukset
peesaan tätä
tosi kauniit kasvit ja ja leuka tosi kauniin mallinen . tohon sopii mikä vaan
Kiitoksia, tässähän menee ihan hämilleen :ashamed:
sä olet jätkämäisen näköinen nuon lyhyillä, sulle sopis pidempi joku rikottu tyyli. ja sun posket näyttää vähän pyöreiltä,, niin rikottu voi olla hyvä..
Miten pitkät hiukset pitäis oikein olla jos kerran lapaluiden alle olevat on lyhyet? :D Joo oon huomannut saman, ihan sama miten koitan laittautua niin mä oon aina kuitenkin jotenkin jätkämäinen :LOL:
Pitäis varmaankin tehdä joku kollaasi mun vanhoista tyyleistä niin näkis et oonko ihan joka tyylillä sellainen :D
oho. k<attoin et oli lyhyet, sori.... minkäikänen olet? mä veikkaan että 37v?
Ei paljoa heittänyt :D
minkäikänen sit olet? uteliaisuus nousi
Mä voin joku päivä ehkä paljastaa B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Savanna, sopiskohan sulle sellanen reilusti ohuempi rikottu otsatukka? vähän viistoon leikattu?

Ja Scarlett, mä oon huomannut kans, että sua usein luullaan kuvien perusteella vanhemmaks, vaikka oon mä kyllä nähnyt susta yhden kuvan täällä, missä oot nuoremman näkönen. Voisko olla niin, että sä et vaan kuvissa jostain syystä näytä ikäiseltäs, vaikka luonnossa olisit nuoremman näköinen. Mulla ainakin on se vika, etten kuvissa näytä itseltäni, vaikka mistä kulmasta koittais kuvata
Tuota tummennettua kohtaa peesaalen. Kevyempi otsis eikä noin silmiä peittävää. Tulisi sitten kivasti silmät esille jotka on nätit.

Musta ei saa hyviä kuvia, se on nähty monta kertaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5499179.jpg


http://www.aijaa.com/v.php?i=5575635.jpg

seuraavaksi meinasin vetää punaseksi(porkkanaan vivahtavan ;) ) Ja kesään mennessä kasvaa taas kivasti.
Pitäskö sit ottaa kiharat?
kiharatkin voisi sopia, mutta porkkananpunainen sopii varmasti =)
 

Yhteistyössä