Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
http://irc-galleria.net/user/%C3%B6t%C3%B6kk%C3%A484


tänään kävin kampaajalla ja tässä taas totuttelemista kun näytän ihan mieheltä :LOL:
nàytàt tosi hyvàltà. tykkààn monenlaisista kampauksista, pitkàstà ja lyhyestà tukasta ja sanon ettà sulla on mielestàni paras tulos tàssà ketjussa: kaunis vàri, kaunis leikkaus, kauniissa kasvoissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
gracelle:
http://media.photobucket.com/image/taglio%20capelli%20lunghi/Tom___Bill/Copia2di1676ev21.jpg
jopas..öh, onhan se sykähdyttävät, mutta mulla on tällainen vähän klassisempi tyyli tai maku. Olisin kuin ruumiillistunut riitasointu kun tosiaan vaatteet ja meikki ym pitäs olla tuohon tyyliin sopivammat mitä nyt ovat.
Mutta kiitos paljon ehdotuksesta :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[ "kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
No ei ehkä iällisesti mutta naamasta..! Huh :D Okei, ehkä mä vähän kaunistelin :D Elähtänyt pubiruusu tuli ekana mieleen :D
Tähänkö tää taas meni. Älä välitä Scarletti.

Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
mä ajattelin että toi "pubiruusu" oli olevinaan joku vitsi...jos oli niin harvinaisen typerä sellainen...tyhmä ja tarpeeton kommentti anyway


:/
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
gracelle:
http://media.photobucket.com/image/taglio%20capelli%20lunghi/Tom___Bill/Copia2di1676ev21.jpg
jopas..öh, onhan se sykähdyttävät, mutta mulla on tällainen vähän klassisempi tyyli tai maku. Olisin kuin ruumiillistunut riitasointu kun tosiaan vaatteet ja meikki ym pitäs olla tuohon tyyliin sopivammat mitä nyt ovat.
Mutta kiitos paljon ehdotuksesta :flower:
itseasiassa vàhàn tuota ajattelin, mutta sun hiuksista tulis noin aika makeet ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
Mulle se on ihan sama kenellä on shokkiväriä pää täynnä, mutta mun mielestä shokkivärit tekee halvan näköiseksi. Scarlett nyt oli vaan ainoa joka osui mun silmään, koska oli mielestäni ainoa jolla oli hiuksissaan shokkiväriä.
Siis tää ketjuhan oli sitä varten, että ehdotetaan hiusmalleja. Ei sitä että aletaan haukkua ulkonäköä ja kutsumaan "tädiksi," "maatalon emännäksi"
"juoneeksi baariruusuksi "ym. Sivistystä kehiin. Et vaan halua ymmärtää mitä tarkoitan, että saisit pistellä.

Neuvokaa siis niitä malleja älkääkä alkako aina ivata ja provosoida.

Tytsi upeet hiukset sulla. Ehkä vähän keltaisuutta vois tosiaan poistaa, muuten ihan jees.
 
anna
no mäkin olen epäillyt että pitäis käydä optikolla kun aina kehuu mua..mä oon 30v mut näytän monen mielestä nuoremmalta ja miehenkin,mut apuvaa jos sen silmis on vikaa : (
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[ "kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
No ei ehkä iällisesti mutta naamasta..! Huh :D Okei, ehkä mä vähän kaunistelin :D Elähtänyt pubiruusu tuli ekana mieleen :D
Tähänkö tää taas meni. Älä välitä Scarletti.

Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
mä ajattelin että toi "pubiruusu" oli olevinaan joku vitsi...jos oli niin harvinaisen typerä sellainen...tyhmä ja tarpeeton kommentti anyway


:/
Ei vaan tarkoitti sitä että Scarlett näyttää hieman pöhöttyneeltä, sellaiselta jolle alkoholi maistuu.
 
50+
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jos teillä on jotakin mua vastaan, niin tehkää siitä vaikka oma alootus, että tässä ketjussa voidaan keskittyä siihen olennaaseen.
Sä oikeasti olet vanhan näköinen, katso sitä pientä kuvaaa. Ellei tietäisi kuka on niin ikäarvio on 50+. Nuoremmalta näytän luonnossa ja kuvissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
gracelle:
http://media.photobucket.com/image/taglio%20capelli%20lunghi/Tom___Bill/Copia2di1676ev21.jpg
jopas..öh, onhan se sykähdyttävät, mutta mulla on tällainen vähän klassisempi tyyli tai maku. Olisin kuin ruumiillistunut riitasointu kun tosiaan vaatteet ja meikki ym pitäs olla tuohon tyyliin sopivammat mitä nyt ovat.
Mutta kiitos paljon ehdotuksesta :flower:
itseasiassa vàhàn tuota ajattelin, mutta sun hiuksista tulis noin aika makeet ;)
Mä oon tällänen vähän tylsä.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[ "kun kyseessä ei ole mikään nuori ihminen, vaan ihan täti-ihminen"
siis kuka on täti-ihminen, minä kyllä olen, mutta Scarlett ei ole, nuori nainenhan hän on
No ei ehkä iällisesti mutta naamasta..! Huh :D Okei, ehkä mä vähän kaunistelin :D Elähtänyt pubiruusu tuli ekana mieleen :D
Tähänkö tää taas meni. Älä välitä Scarletti.

Muille esitetään muutoksia nätisti, mutta Scarletin kohdalla aloitetaan haukkumalla halvan näköiseksi ja , vaikka miksi, tosi ala-arvoista.
Ehdotukset voi tehdä kivasti niin kuin yksi "vieras" teki eikä näin.
Musta on hyvä että sanotaan suoraan.Eikä nuoleskella persettä niinku täällä palstalla on tapana :whistle:
eli siis se on perseen nuoleskelua jos mä olen eri mieltä jonkun ulkonäöstä kuin joku toinen...
mutta sama mulle mitä musta ajatellaan, en ala ketään sanomaan rumaksi tai vanhan näköiseksi kun en niin ajattele
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
gracelle:
http://media.photobucket.com/image/taglio%20capelli%20lunghi/Tom___Bill/Copia2di1676ev21.jpg
jopas..öh, onhan se sykähdyttävät, mutta mulla on tällainen vähän klassisempi tyyli tai maku. Olisin kuin ruumiillistunut riitasointu kun tosiaan vaatteet ja meikki ym pitäs olla tuohon tyyliin sopivammat mitä nyt ovat.
Mutta kiitos paljon ehdotuksesta :flower:
itseasiassa vàhàn tuota ajattelin, mutta sun hiuksista tulis noin aika makeet ;)
Mä oon tällänen vähän tylsä.. :xmas:
no ei se mitààn tylsyyttà ole, jokaisella on oma tyylinsà. muutenhan maailma olisi tylsà :)
 
Suzyanne
Profiilissa. Auttakaa tosiaan, olen kipeästi uuden tukan tarpeessa, sekä väri että kampaus. Pitäis käydä vähän useammin kampaajalla.. :whistle: =)

*muoks* tuo kihara on luonnonkiharaa, en tee sille koskaan paljon muuta kuin vähän viispiikkisellä pöyhin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiir:
Senni Tonnikalle vois sopia jotkut tämäntapaiset:

http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=4668
Miul oli samanlaiset, välillä lyhyemmillä, välillä vinoilla etuhiuksilla...kunnes kasvatin etuhiukset pois ja nyt lyhensin muutenkin ku kyllästyin...tuommonen kuvanmukainen ollu vuosia...
 

Yhteistyössä