PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Hei!
Minä lasken pisteitä kotona. Mulla on vanhan kirjekurssin matskut. Tänään on kolmas pisteily päivä. Huomenna ois yhdet synttärit ja tänään meidän perheen herkku/karkkipäivä. no keskiviikkona on sitten mun punnituspäivä.
 
Mullakin "alkoi" keskiviikkona (siis uusi yritys alkoi), nyt on vielä tsemppi päällä :D Mun matskut on melkein 9 v vanhoja, oon "päivitelly" niitä tällä palstalla, kun sattumoisin oon aiemminkin ollut pinossa mukana... Ja pari ihan omaa sääntöäkin on, eli varmaan aika uniikkia pisteilyä :LOL:
 
Tänään on tullu ulkoiltua metsässä. Synttäreillä söin pienen palan kakkua ja piirakkaa. Mulla on yleensä niin et viikonloppuna tulee syötyä vähemmän kun ollaan mummoloissa ja metsällä ja lentopallo vuorokin on lauantaina. Jos saadaan porukkaa. mä ajattelin niin et viikolla laskis pisteet tarkemmin kun silloin tuppaa syötyä helposti enempi ja naposteltua kotona kun olen. viikonloppuisin ottais rennommin. Huomenna ois paikalliset markkinat. saas nähä kuin huono keli on huomenna.
 
Hellou!

Muutamana päivänä meni vähän yli, mutta ei masennuta... Mullakin oli eilen liikaa lakuja, slurps... Tänään on punnauspäivä. Muutosta viime viikkoon on tullut ihme kyllä huimat -2,2 kg eli paino tänään on 72,7 :D Tästä on hyvä jatkaa :saint:

Kataja, mistä päin olet? Onko sulla lapsia (minkä ikäset)?
 
Hei!
Olen pohjoisesta keski-suomesta ja minulla on kolme lasta (10v, 6v ja 4v). Tänään on siis punnitus päivä ja 2kg lähteny.

aloituspaino:83,5kg
Paino nyt: 81,5kg
pudotus +/-: -2kg

Tsemppiä pisteiden laskuun!
 
Moikka!

Minäkin Keski-Suomesta, mutta toisesta päästä... Mulla on taas mennyt pari päivää ihan harakoille, en muka oo ehtinyt laskea... Mies on lomautuksilla taas ja aika menee raksalla, kotona ollessa ei jaksa enää tehdä mitään ns ylimääräistä. Seliseli... Kunhan tää paino ei edes pomppais ylöspäin :saint:
 
Punnauspäivä... Täytyy myöntää, että taaskaan en ole jaksanut laskeskella pisteitä, vähän olen kyllä miettinyt syönkö jotain vaiko en. Siispä... Paino tänään 72,0 eli muutosta viime viikkoon -700 g!!! :D Arvatkaa oonko tyytyväinen B) Ja sori kun tunnun vaan käyvän valittamassa täällä :ashamed:

Tästä on hyvä jatkaa, tsemppiä kaikille muillekin :wave: -HP-
 
Punnituspäivä täälläkin. Vaaka näytti tänä aamuna 78kg eli muutosta viime viikkoon -3,5kg. Tässä vaiheessa epäilen et pitääkö meidän vaaka paikkaansa sillä kahdessa viikossa paino ois tippunu 5,5kg. Toki minulla tuota ylipainoa on reilusti. Vielä -18kg niin oisin normaalipainon ylärajalla. Eka tavoite oli minulla et paino alkaa seiskalla. Seuraava tavoite voisi olla alle 75kg.
Pisteiden laskusta sen verran et en ole niitä laskenu kunnolla, mutta olen selkeesti pienentäny annoksia. Yleensä aamupäivällä tulee merkailtua ja illasta jää merkkaamatta. iltanapostelua olen vähentänyt. Lähinnä päässä ynnäilen et paljonko missäkin on pisteitä. ei tule merkkailtua vihkoon. Liikuntaa ei tule paljoa harrastettua kuten aikaisemminkin on tullu mainuttua. Tämmöstä täältä suunnalta ja tsemppiä kaikille!!
 
Toissapäivänä oli punnitus... Sori kun en ole käynyt täällä päinkään, saatikka sitten laskenut pisteen pistettä :ashamed: Mopo on karannut ihan käsistä, tai no ei ihan täydellisesti, koska keskiviikon paino oli juuri sama kuin viikkoa ennen ;) Mutta kiireet jne on muka vieneet innon pisteiden laskemisesta. Päätin osallistua KK:n kävelykampanjaan, jos vaikka se auttais motivaatiossa :D :saint:

Mitäs teillemuille kuuluu???
 
Juu mulla tuota "taukoa" eli pisteilemättömyyttä on taas jatkunut... :headwall: Tänään paino reilut kaksi kiloa viikon takaisesta noussut siis... KÄÄK! Kaipa se ois otettava itteensä kunnolla niskasta kiinni ja päätettävä, että nyt lähtee läskit...

Tsemppiä kaikille, täällä taitaa huomenissa alkaa pisteet menemään paperille asti B) Sen verran alkoi ahdistamaan nuo vaa'an lukemat :eek: |O
 
Moips!
Munkin pisteilyt on ollut hetken aikaa unholassa... jotenkin se vain ei tällä kertaa ollutkaan niin helppoa, vaikka olinkin intoa täynnä...
Nyt pitäis alkaa kyllä uudestaan, painoa kun on tullut lisää kun oon syönyt ihan mitä sattuu :( jotain pitäis tehdä, vaatteet alkaa taas olla pieniä :(
Josko maanantaina aloittais virallisesti. Ainakin yritän!!!

Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Miiuliini, kirjoitit ihan kun oisin itse tuon rustannut B) Tosin mä päätin alkaa huomenna, kun jo mainitsinkin tuosta KK:n kävelykampanjasta, se alkaa huomenna virallisesti. Samalla alan katsoa tarkemmin mitä syön ja liikun enemmän!!! Intoa on nyt hyvinkin paljon, saa nähdä kauanko sitä riittää. Ennen kävelinkin joka päivä lenkin tai kaksi, nyt lasten kanssa jäänyt. Mies oli eilen illalla oikein suutuspäissään, ja suurinpiirtein haukkui mut pystyyn, kun kaikenlaista tapahtui jne, niin samalla jaksoi sanoa, että mun pitäis ostaa parempia vaatteita (millä rahalla???), katsoa mitä syön ja varsinkin lopettaa napostelu (kaapista oli melkein kaikki herkut tas hävinnyt :ashamed: ) jne jne... Ja arvatkaa mitä; tänä aamuna oli kuin mitän ei olisi tapahtunut illalla :eek: Taitaa toi rakennusstressi nousta kohta liika korkialle tai jotain :whistle: Onneks ei mene enää kauaa, että päästään muuttamaan ja sit elämä vähän rauhottuu, huh ;)

Sori tää purkaus, mutta en voinut olla johonkin tätä aamuahdistustani purkamatta :xmas:

Kovasti nyt kaikille tsemppiä, täytyy keksiä jotain muuta kivaa kuin syömistä (mieskin oli sen huomannut, että kun mua ahdistaa jne haen heti kaapista jotain hyvää, kappasvaan)!!!

-HP-
 
juup :'( Aloitus paino : 87,2kg
Eilen unohdin punnata itteni aamulla. Miten ihmeessä tää voikin olla niin vaikeeta!!!??? Ihan suututtaa suunnattomasti!! Jospas tä paino joskus ois sen 72kg!
Nyt en kerkee enempää!
Tsemppiä meille kaikille!! :hug:
 
Eilen punnasin, sunnuntain jälkeen -300 grammaa :saint: Eli paino eilen 73,7 (Aiemman keran kun tässä laskin pisteitä, niin auttoi sen verran, jotta tuo pari-kolme kiloa läksi pois. vähän kerrallaan hyvä tulee, näköjään...). En ole kyllä edelleenkään ehtinyt pisteitä laskemalla laskea :ashamed: :headwall: Toivottavasti nyt päästäis muuttamaan niin elämä rauhottuis sen verran, että ehtis muutakin kun ihan pakolliset... Tai kun mies lähtee töihin, niin ehkä sitten? Sanoikin olevansa ensi viikon reissuhommissa, joten kiirettä riittää täällä päässä...

tirppis, kyllä se paino alkaa pudota!!! Ota pieniä tavoiteaskelia, niin ei tunnu niin kovalta hommalta :D Mä päätin, että kun tuo KK:n kävelyjuttu maaliskuun viimenen päivä päättyy, voin laittaa siihen kuutosella alkavan painon :)
 
Moi vaan kaikille!
mun pisteiden lasku meni per....leen. Enkä sen vuoksi ole täällä kehdannut vierailla. painoa pitäisi saada pois. tiedän että minussa on varmaan nestettäki ylimääräistä. josko sitä huomenna punnitsisi ittensä ja kahtois millä tolalla ollaan.
 
Eilisiä punnaustuloksia... en ole saanut paperille asti mitään :headwall: Paino 72,7 eli vähän noussut viikon takasesta...

sannulii, sori en voi auttaa sua. Mulla on vanhaakin vanhemmat paperiset ohjeet jne (alkaa olla jo riekaleiset) :(
 
Heippa kaikille! (missä olette???)

Tiistaista asti olen urhoollisesti laittanut joka suupalan paperilleja on tuosta tiistaiaamun lukemasta tultu jo alaspäin :D Viikon takaisesta keskiviikosta (joka on edelleen punnauspäiväni) paino on noussut 200 g eli oli eilen 72,9. Tänään 72,5...

Nyt otin oikeesti ainakin pariks viikoks kunnolla itteeni niskasta kiinni, parin viikon päästä on pikkujoulut niin täytyy mahtua hamoseen :kieh: :whistle: Ens viikolla tosin on synttärit (itsellä siis), toivottavasti sillon ei repee ;)
 
AAPUAAAAAA :eek: :eek: :eek: Perjantain synttärisyömingeistä jäi putki päälle... Koko viikonloppu tuli mässättyä ja vaaka unohtui yksin nurkkaan :headwall: Tänään kauhistus... Keskiviikosta +2,5 eli tänään painoin 74 kiloa :headwall: :headwall: :headwall: Toivottavasti nyt lähtee hyvin pois ja ois vaan nestettä. Vähän tuo joulunaika pelottaa syömisten suhteen, kun on herkkua yms vaikka minkä verran tarjolla. Nyt tsemppi päälle ja uuden vuoden jälkeen oikein kunnolla, vai mitä!?! Kuka tulee mukaan???

-HP- :wave:
 
HP: mä tuun takasi sit loppiaisen jälkeen :) nyt ei oo inspistä!! ja loppiaisena lähdetään miehen kanssa hemmottelulomalle niin sillon en mieti mitä syön :)
Mutta 11.1.10 alkaa tsemppi ja kesällä oon ainaskii 10kiloo hoikempi =D
 

Yhteistyössä