Pistä itsestäsi kuva

"Mies"
Mullakin on ihan tuore kuva :). Koitin ottaa heti aamulla herättyäni kuvaa kiharoista, jotka syntyi yön yli muhineella letillä. Aamun kuva oli kuitenkin sen verran hurja, että otin töissä toisen :). Siinä hurjassa kuvassa näkyy vaan ne kiharat paremmin...

Housut kiristää kun kuvaasi katson. Nuo silmät ja huulet ja kaunis rintavako!Haluaisin yhtyä kanssasi!
 
Isä
Höpöhöpö mikään pelottavan näkönen. Tuskin hänellä aina semmonen irve on päällä , eri ilmeellä varmasti mukavan näkönen heppu. Ainiin, oletan myös ettei hänellä ole aina myöskään saparoita, koska ne ei sovi hänelle :)
Joo ei oo saparoita, ainoastaan helteillä ja... :D

Ponnari on muulloin, mutta pyynnöstä kyllä saparot ;)
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591117:
Joo ei oo saparoita, ainoastaan helteillä ja... :D

Ponnari on muulloin, mutta pyynnöstä kyllä saparot ;)
katos vaan säkin ryömit jostain kolosta esiin.Just ajatellin että ihme kun ei oo näkyny tänä iltana kun kaikki muut on paikalla.
 
Isä
[QUOTE="vieras";24591125]katos vaan säkin ryömit jostain kolosta esiin.Just ajatellin että ihme kun ei oo näkyny tänä iltana kun kaikki muut on paikalla.[/QUOTE]
Kylhä MÄ nyt täällä iltaisin oon, kerta ei oo minkäälaista parisuhdetta...
Missäs mä muuallakaa olisin? :p
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591145:
Kylhä MÄ nyt täällä iltaisin oon, kerta ei oo minkäälaista parisuhdetta...
Missäs mä muuallakaa olisin? :p
No en mä vaan ole tänä iltana sua bongannu. Mutta eikös sulla ollu emäntä? mitäs nyt on käyny? vai olenko ymmärtäny väärin...
 
Isä
[QUOTE="vieras";24591153]No en mä vaan ole tänä iltana sua bongannu. Mutta eikös sulla ollu emäntä? mitäs nyt on käyny? vai olenko ymmärtäny väärin...[/QUOTE]
Ei emäntää kiinnosta... Nukkuu lasten huoneessa, koska katson telkkaa ja sänky on olohuoneessa, olohuoneessa ei pysty nukkumaan, koska katson sitä tv:tä... se häiritsee sitä!
Ei sitä muutenkaan parisuhde oo 7 vuotee kiinnostanut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591159:
Ei emäntää kiinnosta... Nukkuu lasten huoneessa, koska katson telkkaa ja sänky on olohuoneessa, olohuoneessa ei pysty nukkumaan, koska katson sitä tv:tä... se häiritsee sitä!
Ei sitä muutenkaan parisuhde oo 7 vuotee kiinnostanut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
No onpas kurjaa :hug: Pitäskö sun laittaa sitten kuulokkeet korville ja emännän unimaski ja jos se auttais tohon tv/makkkari/olohuone ongelmaan?
Aika pitkä 7vuotta jos ei toista kiinnosta....
 
Isä
[QUOTE="vieras";24591174]No onpas kurjaa :hug: Pitäskö sun laittaa sitten kuulokkeet korville ja emännän unimaski ja jos se auttais tohon tv/makkkari/olohuone ongelmaan?
Aika pitkä 7vuotta jos ei toista kiinnosta....[/QUOTE]
Joo, onhan toi jo saatanan pitkä aika, koko ajan oon itsekseni ajatellut, että kyllä tää tästä paranee, no eipä oo parantunut... Nyt vain toivon, että tapaisin sen oikean, että olis voimaa lähteä, yksin mulla ei oo voimaa lähteä pois...!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591183:
Joo, onhan toi jo saatanan pitkä aika, koko ajan oon itsekseni ajatellut, että kyllä tää tästä paranee, no eipä oo parantunut... Nyt vain toivon, että tapaisin sen oikean, että olis voimaa lähteä, yksin mulla ei oo voimaa lähteä pois...!
onko teillä lapsia? anteeksi jos utelen liikaa,mikään pakko ei ole vastata:)
tai ootteko te puhunu asiasta keskenänne tai käyneet esim.pariterapiassa?

elämä on aika paskamaista joskus,itekin sen huomannut tässä,aina ei voi voittaa:(
 

Yhteistyössä