Pistä kuva jota ei ole ennen nähty palstalla =) *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ihan värittömät kulmat ja ripset sekä huono iho, että suurin muutos tulee varmaan siitä kun lisään väriä naamaani :D

Mä nypin kulmat kerran tai kaksi parissa viikossa ja värjään kerran kuussa. :)
Ni siksi ripsari on ainoa jota tartten..
Mulla menee iho huonon kuntoon jos paljon puutereiden ja meikkivoiteiden kanssa pelaan..
Lisäksi talvella pakkanen tekee ihosta huonon..Rasvaa kuluu paljon. :D

Siis ei liity varsinaisesti kerpeleeseen mitenkään, tuli vaan mieleen. Et onko se sitten vaan taitamattomuutta meikkaajalta jos suurta muutosta ei ole havaittavissa meikkauksen jälkeen? Kun toisista tosiaan huomaa heti ja toiset ne näyttää melkein ihan samalta oli meikkiä tai ei.

No mutta sittenhän meikkaat juuri oikeista syistä etkä vaan totutun tavan takia tai muiden mielipiteen vuoksi.

Tässä on totuuden siemen. Jos tekisin kuten mua kehoitetaan niin en meikkaisi ollenkaan koska "sähän olet ihan söötti tyttö ilman meikkiäkin". Yleensä ei mene perille kun yritän sanoa että "no emmä nyt ihan vaan sen takia meikkaa".

Mä oon syvällisemminkin miettinyt tätä mun meikkaamis-intoa ja mä luulen että tää on vain yks tapa mulle käyttää mun luovuutta, jota muutenkin käytän koko ajan joka paikassa. Josta voisin johtaa ajatusketjun tuloksena jutun siihen että "Miksi niin monet taiteilijat näyttävät aina niin väsyneiltä ja värittömiltä?".

[QUOTE="vieras";25632787]Kuis meinasit poistaa, kun yksi älyn riemuvoitto kopioi ne jo omaan postaukseensa?[/QUOTE]

Ai äh.. Olis pitäny vaan linkata.. Hitto..

KEPSIS, poistatko ne kuvat tosta lainauksesta?

[QUOTE="vieras";25632787]Kuis meinasit poistaa, kun yksi älyn riemuvoitto kopioi ne jo omaan postaukseensa?[/QUOTE]
pöhkö, ei ne jää tohon kun lainaa tekstiä jos poistaa ne netistä.

[QUOTE="harmaa";25632786]Siis ei liity varsinaisesti kerpeleeseen mitenkään, tuli vaan mieleen. Et onko se sitten vaan taitamattomuutta meikkaajalta jos suurta muutosta ei ole havaittavissa meikkauksen jälkeen? Kun toisista tosiaan huomaa heti ja toiset ne näyttää melkein ihan samalta oli meikkiä tai ei.[/QUOTE]

Niin no riippuu varmaan meikistä..arki meikki ja juhlameikki on erikseen..
Sit tietty on niitä ihmisiä jotka vetää päivälläkin kunnon bailu meikeissä pitkin kyliä :D

00km051zklK.jpg

[QUOTE="vieras";25632837]Ihanko näin?[/QUOTE]

jep, ne pitää ihan varta vasten erikseen kopioida joko 2+ käyttäjätilinsä kuviin tai omalle koneelle, lainaaminen ei tosiaan mitään jätä jos alkuperäinen häviää.

[QUOTE="harmaa";25632786]Siis ei liity varsinaisesti kerpeleeseen mitenkään, tuli vaan mieleen. Et onko se sitten vaan taitamattomuutta meikkaajalta jos suurta muutosta ei ole havaittavissa meikkauksen jälkeen? Kun toisista tosiaan huomaa heti ja toiset ne näyttää melkein ihan samalta oli meikkiä tai ei.[/QUOTE]

Mä sanoisin että tosi pitkälti on kiinni siitä millainen iho on ja kuinka paljon karvoissa on väriä.

Tiedän esimerkiksi naisen jolla on sellainen maitokahvin värinen, kesällä myös tummempi, iho, mustat hiukset ja kulmat jne. Ja hänestä ei kyllä huomaa mitään eroa meikillä tai ilman. On ihan superkaunis aina. Tosin tämä nyt on aika ääriesimerkki mutta siis..

• Tykkää
Reactions: röppö
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25632923:
Meikitön kuva...

Meikillinen kuva...

vähän peesailen majuria, meikitön on kivempi, ehken siksi kun tuo toinen menee kategoriaan "kaikki nuoret meikkaa näin..." en kumminkaan sano etteikö olisi vetävän näköinen tuo meikattu kuva myös, se vaan on... noh nähty moneen kertaan :D vaikea selittää kun ei halua että ymmärretään väärin. eli jos vaikka syöt suklaata jokapäivä niin ei se ole kummoista enää, alkaa näyttämään kaikki muut karkit paremmalta, vaikka esteettisesti olisikin hienompi se suklaa.

Yhteistyössä