Pisin aika, mitä olet ollut erosta lapsestasi ja lapsen ikä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin 15h olin erossa esikoisesta synnytettyäni kuopuksen ja olin yön sairaalassa. Kuopuksesta oon ollu pisimmillään erossa noin 6h kun kävin ajamassa autokoulun kakkosvaiheen, oli silloin 1v 2kk.
 
Reilut kaksi viikkoa esikoisesta (silloin iältään 1v8kk) kun olivat kahdestaan isänsä kotimaassa reissussa. Tosin, jos mukaan lasketaan aika jolloin olin sairaalassa (vaikka näin lasta, silloin 1v6kk, lähes joka päivä), niin silloin pisin aika erossa olisi 6 viikkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
viis yötä. Lapset oli isällään :)

Niin ja siis lapset oli 2,5 ja 1v ikäiset. Mä käväsin ulkomailla lomailemassa :D Ja toi isä siis asuu meidän kans vaikkei sillä kai tähän merkitystä tai ees sillä et kenen kaa ne oli.
 
Pari vuorokautta muutamia kertoja. Lapsi 3 ja puoli vee on ollut isällään tai mummolassa.
Lähes joka viikko olen yhden vuorokauden, kun lapsi on isänsä luona.
 

Yhteistyössä