Pisin aika, jonka tiedät pariskunnan yrittäneen lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks tuttavapariskunta on yrittänyt 12 vuotta. Nainen 29v ja mies 58v. Nainen on todella reippaasti ylipainoinen (62-kokoinen) mut ei suostu uskomaan että vika vois olla siinä ylipainossa ja/tai miehen iässä. Mies ei halua tutkimuksiin. Lapsettomuus ei tunnu olevan hänelle samanlainen ongelma kuin naiselle.

Me yritettiin 5 vuotta, kunnes luovutettiin ja hups! Olin raskaana. :D

tiedän pariskunnan, keiden ei pitänyt saada lapsia todetun lapsettomuuden takia. Adoptoivat suomesta lapsen ja pari vuotta sen jälkeen nainen tuli raskaaksi. Noin 15 vuotta siis meni tähän raskaaksi tuloon.

Minä tiedän melkein vastaavan tapauksen. Pariskunta adoptoi suomalaisen vauvan ja samantien tärppäsi heilläkin ehkä n. 10 vuoden yrittämisen jälkeen. Heillä on sitten pojat n. vuoden ikäerolla :) Aika hienoa.

8 vuotta meillä meni ja hoidoilla saimme nyt pian 6v. ihanan poikamme, hoitoihin meni aikaa vain 3kk ja sitten olinkin jo raskaana. Tutkimukset veivät muutaman vuoden, kun kaikkeen piti jonottaa ja sattui joku lakkokin juuri siihen aikaa olemaan.

[QUOTE="Vieras";26473884]30 v, kertoi eräs kätilö minulle kerran erään hänen ystäväpariskunnan yrittäneen, sitten ns. luovuttivat ja nainen luuli vahidevuosiensa alkaneen...mutta olikin tullut luomusti raskaaksi. Tämän tuo kätilö minulle kertoi siis eräällä yksityisellä lääkäriasemalla viime talvena. Mutta luonnollisestikaan en tunne heitä, enkä sen enempää tiedäkään. Me yritimme viisi vuotta, ja nyt olen raskaana.[/QUOTE]

No tää alkaa olemaan jo niillä rajoilla että onko edes mahdollista. Jos 20 vuotiaana alkaa yrittämään ja 30 vuotta yrittää niin nainen on jo 50v. saadessaan vauvan :O

Yhteistyössä