[QUOTE="nainen";28586804]Ihan hulluja aikoja, montaa vuotta! Miten pää kestää? Viikkoakaan ei oo taukoa ollut ja sinä aikanakin pitää käteen vetää.[/QUOTE]
Kestää se jos ei vaan löydä ketään sopivaa. Vuosien taukoja on itsellänikin ehtinyt tähän ikään (39) olla vaikken edes mitenkään erityisesti säästele. Ja voihan sitä todellakin aina pitää omaa kivaa.
Kestää se jos ei vaan löydä ketään sopivaa. Vuosien taukoja on itsellänikin ehtinyt tähän ikään (39) olla vaikken edes mitenkään erityisesti säästele. Ja voihan sitä todellakin aina pitää omaa kivaa.