H
hippula
Vieras
Ja syynkin toki voi laittaa.
Mulla 1v luota 6 tuntia (syy:työ) , lasta hoiti isänsä.
3vuotiaan luota kun olin esikkoa synnyttämässä, siinä taisi pisin erossa olo aika olla noin 14h yö mukaan lukien, sitten nähtiin sairaalassa. Ai niin, olen ollut minilomalla 1vrk omien ystävien kesken, lasta hoitamassa silloin isi. Hoitovapaalla muuten olen.
Mulla 1v luota 6 tuntia (syy:työ) , lasta hoiti isänsä.
3vuotiaan luota kun olin esikkoa synnyttämässä, siinä taisi pisin erossa olo aika olla noin 14h yö mukaan lukien, sitten nähtiin sairaalassa. Ai niin, olen ollut minilomalla 1vrk omien ystävien kesken, lasta hoitamassa silloin isi. Hoitovapaalla muuten olen.