G: pisin aika pois lapsesi/lastesi luota ja lasten ikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hippula

Vieras
Ja syynkin toki voi laittaa.
Mulla 1v luota 6 tuntia (syy:työ) , lasta hoiti isänsä.
3vuotiaan luota kun olin esikkoa synnyttämässä, siinä taisi pisin erossa olo aika olla noin 14h yö mukaan lukien, sitten nähtiin sairaalassa. Ai niin, olen ollut minilomalla 1vrk omien ystävien kesken, lasta hoitamassa silloin isi. Hoitovapaalla muuten olen.

11 v ikänen on tänäkin kesänä 5 viikkoa isänsä luona, jona aikana voimme ehkä jossain nähdä, mutta kotiin hän ei pääse yhdeksikään päiväksi tuona aikana, näin oli myös vuosi sitten.

Ja miksi ei pääse no kun isänsä ei päästä, kun hänellä on oikeuden päätös viiden viikon kesälomaan.

olisiko ollut jotain ½vuorokautta isänsä kanssa sukuloimassa toisella paikkakunnalla ja minä olin viettämässä omaa aikaa ystävien kanssa.. Lapsella ikää tällöin n. 5kk. Olivat siis yötä, lähtivät illasta ja tulivat aamupäivästä.

Esikoinen oli 1v 1kk, kun oltiin Helsingissä jääkiekon MM-kisareissulla kolme vuorokautta. Kummitäti hoiti reipasta neitiämme ja vierailivat myös isovanhempien luona.

Esikoinen 6v ja juniori 1v 1kk, kun me vanhemmat olimme reissussa ison meren tuolla puolen kymmenen päivää. Isovanhemmat hoitivat lapsia sen aikaa. Serkutkin asuivat ihan naapurissa ja olivat leikkikavereina. Kotiin tullessa kysyttiin esikoiselta, että onko ollu äitiä ja isää ikävä... vastaus oli: "No ei, mutta videoita kyllä vähän oli"... :)

2,5vstä 4 yötä, kun unikoulutin kuopuksen, oli isänsä kanssa reissussa
reilu 1v vähän vajaa vuorokauden, itse menin aamulla töihin ja sieltä suoraan harrastamaan ja tulin kotiin lasten nukkumaanmenon jälkeen, nukuin sitten viereisessä huoneessa, mutta näki minut siis vasta seuraavana aamuna

Yhteistyössä