pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

toivo79: ;) mistäs me ne muksut saatas mitä lahjoja? ;) ei oikein ole tuttavapiirissä sellaisia... Kyllä mä yhelle aattelin tehä barbin vaatteita, mut voi olla et jää joulun jälkeen muka nyt ollu nii kiirutta ... Mut onpahan sitten tuliaisia kun näkee joskus
 
Moi Unico ja muut! Kisut voi erinomaisesti ja ovat kasvaneet kovasti, toinen on jonkin verran isompi kuin toinen. Ruoan suhteen ovat nirsoja. Mulla on kauhee villitys nyt katella huuto.netissä myynnissä olevia vauvan vaatteita ja tekis mieli huutaa sieltä vaikka mitä, mut sanokaa pidättekö ua ihan hulluna jos hutaisin sieltä jotai ihan vaan varastoon?!?
 
Ootko yrittänyt saada kisuille tonttu lakkeja? vai onko ne ilman jouluna :D
Saahan niitä kamppeita hommata jos siltä tuntuu ja on ylimääräistä tilaa ;)

Mull aon jotenkin pelko pertsiissä et en uskalla hommata mitään ns uutta ennen kun on se plussa ja siitäkin aikaa. No on mulla noita isompia hankkeita omasta lapsuudesta jälellä mut niitä ei lasketa kun ne on ollu "aina"
 
:wave: Täällä ollaan! Edelleenkin olen sairaslomalla. Käsi on vieläkin pipi, mutta on näillä näkymin tammikuuhun mennessä terve...?

Alkaa hiukan piinaata tällainen toimettomuus, kun toinen käsi ei ole hommissa mukana. Just näin joulua odotellessa olis kiva näpertää koristeita tai leipoa tai laittaa ruokaa. Mutta EI nii EI :'( Olen sellainen perinteiden vaalija ja ekaks meinas tulla suru, kun tajusin, etten tänä jouluna itse tee jouluruokia, tms. Mutta kyllä tämä tästä.

 
Unico kyllä jotain saadaan aikaseks, kun on kuusi apukättä :p Joitain myönnytyksiä teinkin jo, kun ostin piparitaikinan ja mieheni + lapset leipovat.

Porkkana- ja maksalaatikko on helppo tehdä yksikätisenäkin, mutta lanttu- ja perunalaatikko ovatkin sitten mahdottomuus, kun esim lanttua en uskalla antaa 7-vuotiaan pilkottavaksi. Mutta osa itse, osa puolivalmiina.

Mutta tämä on nyt tällainen joulu... Uskoakseni mukava sellainen :heart:

Kyllä tässä on monissa toimissa tottunut yksikätisyyteen. Terveessä kädessä on jo melkoiset voimat :LOL:
 
Heipähei! Joulu on juhlittu ja uusi vuosi edessä. Olen vielä täällä maalla kun mulla on sunnuntaihin saakka vapaata. Mies meni pariks päiväks kaupunkiin töihin ja tulee taas huomenna tänne. Mulla ei vieläkään oo menkat alkanu joten ekaa kertaa näyttää luomukierto venähtävän pitkäksi. Raskaana en voi olla kun on kumia käytetty (kumpa olisinkin). No täytyy toivoo että kierto kuitenkin ehtis tässä vajaan vuoden aikana asettua uomiinsa kun syksyllä aloitamme yrittämisen.

Kiltti olin kai ollut tai me molemmat miehen kanssa tuli niin monta hyvää ja hienoa lahjaa. Onnea kaikille joille pukki toi lahjoista suurimman eli "positiiviset" uutiset.
 
Toivo79: Eiköhän se siinä ehdi tasaantua, toivottavasti. :) Mitäs sinne uuden vuodensuunnitelimiin kuuluu?

Täällä pähkäilty kans tän kierron temppuilun kanssa. Tullu vaan mieleen et nytkö vasta alka olla uomissaan ilman pillereitä? eli se melkein vuos olis menny tasaantumseen, et sinällään oot hyvissä ajoin kun lopetit jo et ehtii hakea omansa. Eilen vissiin alko menkat sitten oikeesti siteä enne pari päivää tiputteli runsaammin mut pikkuhousun suoja riitti. Mut mikä se oikea sitten on kai se vaan pitänee arpoa :D toivon vaan ettei nää menkat nyt sitten veny yli pitkiksi...
 
Hei moi :wave: Piitkästä aikaa :whistle:

Mulla vie nykyään niin työt ja pojat tän kaiken ajan että en juuri enää jaksa koneella iltaisin istua :|
Teidän juttuja kyllä käyn välillä lukemassa vaikka täälläkin on tosi kovasti jutustelu hiipunut.

Tänne kuuluu ihan hyvää =) pojat on olleet nyt terveiden kirjoissa (kopkop) ja työt maittaa. Vaihdan nyt toiseen työryhmään tänne omalle kylälle ja työmatka lyhenee 15km. Toisaalta kiva,vaikuttaa varmaan poikien hoitopäivän pituuteen mutta toisaalta kaikki pyörii sitten likaa kodin ympärillä. Sattuu anoppikin olemaan samassa ryhmassä ;)
Kovasti on ollu menoja,tössötystä ja suunnitelmia suuntaan ja toiseen. Jänskiäkin juttuja tässä edessä :p
Isännänkin kans menee vaihteeksi kivasti,ollaan päästy sen suurimman kriisin yli ja ihan mukavalta tuntuu tällähetkellä taas :heart:
Vauvarintamalla ei uutta,toisaalta mulla olis vähän kuumettakin mutta kun järjen ottaa mukaan niin en mä jaksa vielä. Odotellaan ja katsellaan.
Sellanen pieni hämmästyksen aihe tässä on ollu kun tuo isäntä ei oo enää kumia käyttäny :eek: Enkä minäkään siihen sitten ole vastalauseita laittanut :whistle:
Munhan piti pillerit aloittaamutta mulla on ollu verenpaine vähän koholla ja lääkäri ei vielä reseptiä kirjoittanut (tarkkailen nyt verenpainetta).
Noh,raskaus ei ole yllättänyt kun tuolla peiton alla ei oo mitenkään aktiivista ja aina on ollu "varmat päivät" käsillä ;)

Joulukin meni :xmas: Ja arkeen on palattu. Tänävuonna oli kyllä joulufiilis aivan hukkateillä :eek: Johtuuko sitten tästä mustasta joulukuusta?!
Anoppilassa oltiin aato ja Tapanina käytiin mun äidillä.
Lahjoja tuli aivan liikaa :eek: Ihan älytöntä,ei pojatkaan jaksa millään kiinnostua kaikesta. osa sitten laitettiinkin vielä kaappiin (jotain leegoja ym).

Nyt Lostin pariin :D
Halauksia kaikille :hug:
 
Moikka Jennyli pitkästä aikaa! Kiva kuulla sunkin kuulumisia. Me ollaan täällä maalla ja täällä on tuvan täydeltä sisrusten lapsia, joiden kanssa on touhuiltu. Uudeks vuodeks joudumme valitettavasti palaamaan kaupunkiin kun molemmilla meillä maanantain a normaali työpäivä. Yäkkis. Mulla alkoikin menkat tänään viikon viiveellä eli kp 1/27-34. Toivottavastio jatkossa tulevat ajallaan joka kerta. Tässä pitäis vielä malttaa n. 10 kk odottaa ennenkuin aletaan vauvaa yrittämään. Toivottavasti aika kuluu nopeasti!
 
jennyli: Mukava kuulla hyviä kuulumisia :D Ihanaa varmasti ollu katella kun muksut avaa paketteja.

toivo79 säkin oot saanu olla muksujen kanssa tekemisisää :D mukavaa niitten touhuja on niin hauska seurata.

No mun pitäs helmikuussa lähee pikku reissulle kaverin kanssa ja sen tyttöutlee mukaan :D niin sillä on ihan hauskat jutut. :D
 
Hejppa! Täällä sitä taas ollaan kaupungissa ja huomenna töihin meno. Ajattelin kysäistä että onko jollain muulla ollut menkat runsaammat luomukierrossa kuin pillerien aikaan. ).( mulla menkat niin runsaat että joudun koko ajan pitämään yösiteitä kun normiside ei riitä! Aattoa aateltiin viettää ihan vaan kahdestaan ekan kerran yhdessäolon aikana muuten. Yleensä on aina oltu jossain tai joku on ollut meillä. Raketteja aiotaan ampua ja tinaa valaa ja kuoharikin on varattu. Ja kaikkee hyvää syötävää. Haluan toivottaa teile kaikille oikein onnellista ja toiveiden täyttämää uutta vuotta 2008!
 
toivo79: onko valkoinen maa?

Täällä on pikkusen, aamulla oli ihanaa herätä siihen et maa näytti valkiselta, heh edes nyt kun vuos vaihtuu, raketteja muka kivampi katella seisten valkoisessa maassa, vaikka ei tosta lumesta saa tukea kyhättyä.

Tina, on täälläkin toivelistalla, me vaan ollaan menossa kylään et en tiiäonnistuuko enne kotiin tuloa, kun se olis siinä rakeettien jälkeen tinan aika, mut en ala tinkaamaan, ens yö on kuitenkin taika yö :D

Mitäs muuta nyt mulla pitäs olla jonkin sortin kriisi :LOL: mut näyttää ainakin tällä hetkellä et oon hötkyillyt etukäteen niin paljon et mulla on hyvät fiilikset. Ainakin tällä hetkellä. No katotaan illalla kun sitä oikeesti on sitten vanhentunut. niin toivo et perässä tullaan :)
 
:hug: Vuosi vaihtui ja mieli on odottava...

Huomenna 3.1. pitäis tulla täti kyläilemään, jos laskuriin ja omiin tuntemuksiin on luottamista. Sitten ovis sattuu (jos sattuu) viikolle 5 ja näin hyvin suunniteltuna olen viikon 9 jännittäjä. Ja nämä asiathan menee aina just niinkuin on suunnitellut...? :LOL: :headwall:

Tänään kp 40/34-42.
 
Heippa!

Saakos teiän seuraan liittyä? Oon 28 ja asutaan Nokialla. Me ollaan aloteltu jo viime vuoden puolella yritystä, mut vielä ei ole osunut. Meillä on ennestään viime kesäkuussa syntynyt poika. Ja pari kissalasta.. =)

Hyvää uutta vuotta kaikille! :D
 
Moi Pilkkis79! Tervetuloa joukkoomme, joka on pieni. Toivotaan että keskustelu alkaisi käymään vähän vilkkaampana kuin viimeaikoina. Lienee laitettava uus lista alulle kun vanhaa päivitetty ties milloin!


Keskiviikko 2.1.2008

Toivo.....28..........kp 6/27-34.........aloitus syksy 2008
 
Kiitoksii, kiitoksii! :) En koko ketjua oo ehtiny lueskeleen, mut ehkäpä joku päivä tulee luettua. Roikun yleensä aika pitkälti päivät pitkät netissä, mut nyt en oo voinu oikeen olla pojan kanssa kotona vesitilanteen takia. Ihana kyl olla kuukauden jälkeen muutama yö kotona kaikes rauhas, vaikkakaan veden takia ei voi ihan normaalisti elääkään.

Pääsenkö mä jotenkin muokkaamaan tota listaa? ..Ihan pihalla.. :ashamed: Mut siis mulla tosiaan ikää se 28 ja kp16/30 (eli pupuajat). :D

 

Yhteistyössä