pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Heippa toivo :hug: Olipa kiva kuulla susta =) Ja aivan ihania suunnitelmia siellä :heart: Omien häiden suunnittelu on varmasti ihanaa!!!
Toivottavasti myös siitä vauvahaaveesta tulee totta ja syksyllä sitten plussaa tulisi :heart:
Vieläkö olette kondomin varassa olleet? Mites sulla on omat kierrot tasaantuneet?

Niin ajatella miten tää aika menee :eek: Omista lapsista sen sitten huomaa miten nopeasti kuukaudet ja vuodet menee!! Justiinsahan sinäki tosiaan ne kissavauvat otit :eek:
Mitäs meille...oikeastaan ihan hyvää =) Meillä on ollut isännän kans nyt pitkään aika seesteistä ja siitä kriisistä mikä meillä oli viimekesänä ollaan päästy ohi =) Nyt ollaan jo puhuttu jonkin verran tuleivaisuudestakin,lähinnä oman asunnon ostosta ja ollaan me siitä vauvastakin puhuttu jo siten että isäntä ei enää ole ehdottomasti sitä vastaan!!
Ehkä siihen auttoi se että en ole enää asiasta sillain puhunu tai sitten olen ollut päin vastoin sillä kannalla että jooooskus monen vuoden päästä ;)
Yksi päivä leikittiin ajatuksella siitä että olisin raskaana että miltä se tuntuisi,olisiko se järkytys?!?! Isäntä vaan tuumas että nooh, jännittäisi ainaki enemmän kumpi sieltä tulee :D Heh,noita miesten vastauksia ;)
Ehkäisyä mulla ei tosiaan oo ollu kun en verenpaineeni takia sitä syksyllä saanut :| Kondomi meillä on ollut ja niitä lipsahduksia sitten välillä sattunut :whistle: Eli ei isäntä voi tosiaan ihan ehdottomalla kannalla olla koska muuten se pitäis kyllä 100% huolen ehkäisystä ;)

Tää kierto mulla on ollu tosi outo, nyt jo kp 33 ja mulla on ollu jo ainaki 2 viikkoa menkkakipuja :eek: En tiedä onko sitten vaan ollu jotain ovulaatioon liittyvää vai mitä mutta kyllä hieman alkaa huolestuttaa. Tälläviikolla tuli minimaalisesti tuhrua joka sekin loppui eli menkat ei alkanu. Nytkin jomottelee :$ Huomena mulla on lääkäri ehkäisyasioissa ja josko se sitten keksis mikä vaivaa. Eihän sillä ultraa ole että gyne olis kyllä hyvä mennä lähiaikoina!!!
Nyt on ollut ehkäisykin,paitsi perjantaina :whistle: Mutta mulla oli silloin jo kp 28!!!
Mutta sekavat menkat mulla on ollu aina ja synnytyksen jälkeenki ihan jatkuvaa ongelmaa :ashamed:

Meillä on kesäks festarireissu tiedossa...ollaan varattu jo hotelli ja pojille hoitopaikka =) Helsinkiin mennään Tuska-festareille. Toivon että saisin nyt sen ehkäisyn,haluaisin kuitenki olla silleen huoleton ja vielä kesän viettää ilman vauva-ajatuksia ;) Syksystä en sitten tiedä...saatetaan vaikka yhdessä jännäillä ;)
Jotenki mulla on sellanen hullu ajatus että haluaisin lapset siten etten kovasti olis päälle 30v ja 29v tulee tänävuonna mittariin!!

Eipä tässä kai muuta sen kummempaa...töissä,nykyään tässä omalla kylällä. Pojilla menee hoidossa tosi kivasti. Väsyneitä ne on ja illat jää todella lyhyiksi,tänäänki meni 18.30 nukkumaan :eek: Onhan siinä tietty itselle rauhoittumisaikaa. Sairasteltu ollaan tasaisin väliajoin :/

Kylläpä paikkoja kipottelee jo nyt...aloitin taas saliharrastuksen ja oon nyt 2krt viikossa käyny. Tänään olin töiden jälkeen, tekee kyllä hyvää =)

Missäs unico? Mitä kuuluu?
 
Kokeillaas uusiksi. Tök tök tökkii
Toivo: OIhan jo isoja teij'än kisulit :D mikä niitä vaivaa?
Jennyli, niin se aika rientää, teijän pojat jo niin isoja :D
Tänne ahdistaa ja masentaa kun ei tärppiä kuulu ja lääkäri sano et kattele vuoden loppuun et oot vielä nuori, no sit onkin 2 vuotta yritetty. No nyt mull atullu kaikkea muuta mukaan et pitänee hoitaa ittensä ensin kuntoon ja samalla kärttää kontrollikäynneillä et mitä jos kuitenkin, katottas jotain ;) no pääasia et sa ittensä kuntoon ensin. Ja se et ne lääkkeet mitä syöttävät ei haittaa raskaaksituloa ja saa jatkaa jos tärppää. No on niissä varoituksia mut sen lääkärin mielestä on ok jatkaa jos tarvii...
 
Että mä inhoon tätä työpaikan läppäriä :kieh: Kirjoitin taas pitkät pätkät kunnes tapahtui 'jotain' ja olin aivan väärällä sivullakin lopulta :headwall:

Mutta heippa vaan :wave: Ja tervetuloa jouskari mukaan :wave:

Kiitos toivo kysymästä :hug: Mitäs tänne,tasaista arkea. Pojat on sairastellu aika paljon ja käytiin sairaalareissussakin toisen pojan takia. Nyt kuitenkin kaikki ok (kopkop), tosin hoidossa on nyt vesirokkoa liikenteessä että... :kieh:

Mutta ihanaa kevät on vihdoin koittanut!! Tää on kyllä parasta aikaa vuodesta!! Aivan upeita ilmoja ja kyllä on energinen ja iloinen fiilis =) Kevättä rinnassa siis ;) Mulle iskee aina näin keväällä hirrrvee shoppailubuumi.

Hmm...mitäs vauvahaaveisiin kuuluu?! Välillä haaveet on kuumeilua kunnes taas pojat tulee kipeiksi ja itselläkin voimat vähissä niin ajattelee että eihän tässä vauvaa jaksaisi :$ Vaikka kyllähän sitä sitten jaksaa kun on pakko ;)
Kerran olen luullut olevani raksaana ja mua jännitti ihan hirveesti mitä isäntä asiastatuumaisi. Yllätys oli kyllä iloinen kun hän hymy herkässä jännitti yhdssä kanssani tulosta =) Negatiivinen tulos taisi olla kummallekin pieni pettymys!! Oli kuitenkin ilo huomata että isäntäkin on vauva-asialle pehminnyt =)
Noh,yritystä meillä ei kuitenkaan ole. Vällyjen välissä on erittäin hiljaista ollut :ashamed: Ehkäisypuoli on isännän vastuulla ja sitä ei ole nyt kuukausiin käytetty. Vielä päälle mun epäsäännölliset kierrot niin raskautuminen olisi erittäin iso yllätys!! Mutta isompia stressaamatta tulee sitten kun sen aika on ;)
Haikeudella kyllä katselen ihania vauvamasuja...kampaajanikin, josta on tullut minulle myös kaveri odottaa nyt kaksosia ja voi että tulee omat raskausajat niin mieleen :heart:

Huih, meillä tosiaan pojat lähentelee jo 2-vuotta :eek: Reippaita kultamussukoita ja kokoajan kehittyvät ja ymmärrystä tulee lisää. Puhuvat jo paljon...eivät lauseita mutta sanavarastot on jo tosi laajat. Ovat he vaan niin rakkaita, päivääkään en antaisi pois :heart:

Mitäs toivo teidän eloon? Joko sinä valmistut? Entäs vauvahaaveet ja onko kiertosi nyt ollut tasainen?

Koitetaan nyt pitää pino hengissä!! ;)
 
Hellou Jennyli ihana kuva oli sinun profiilissa :D Peesaan sinua, on kyllä aivan ihanaa, kun on kevät ja aivan mahtavat ilmat ollut useampana päivänä. B) Oli niin synkkä talvi, harvassa oli aurinkoiset kelit! Ainut vaan, että minua kiusii tuo siitepöly näin keväisin :snotty: ja tällä hetkellä on vielä lunssakin päällä :kieh: mutta ei pidä valittaa, naatiskelen silti keväästä :D

Tuli vaan semmonen mieleen, että pitäiskös perustaa ihan Pirkanmaan kuumeilijoille oma pino vai haluatteko pysyä tässä pinossa? Voisi olla hieman aktiivisempi jos sinne tulisi väkeä enempi jos olisi laajempi ikäjakauma ja jo aloittaneet vauvahaaveilijat mukana :whistle: Ymmärsittekö te minua yhtään.... :LOL:
 
Kiitos jouskari =) Vanha kuva kyllä viimekesältä...tarttis ehkä päivittää ;) Kovasti on pojat tuosta kasvaneet!

Niin,hyvä idea että perustettais pino Pirkanmaalaisille. Luulen kanssa että olis varmasti aktiivisempaa siellä ;) Kuumeiletko muuten esikoista vai onko sinulla ennestään lapsia?

Pikaista paranemista jouskari :hug: Ja tosiaan, huonot puolensakin tässä keväässä on teille joilla on allergiaa :/

Missäs Unico tai mervi-elina? Mitä kuuluu?

Onko teillä muuten vappusuunnitelmia? Mulla kävi mieleen villi ajatus että lähdettäis isännän kans Tampereelle vappuaattona!! Vähän hilirimpsis nääs ;)
Ei ole tullut tänävuonna käytyä vielä missään. Mutta saas nähdä jaksaako.
Viikonloppuna pitäis laittaa ilmapalloja ja muuta sälää poikia varten ja kai sitä taas munkkejakin tulee paistettua =)
 
Juuh täälläkin on ennustajilta tullut viestit ja yhen piti tulla toukokuussa ja yhen marraskuussa, juu eipä näy.
Vauvan teko kiellossa ollaan täällä ja myrkky kuurilla, aika näyttää millon saa luvan jatkaa, ennakko huhujen mukaan vähintään 9kk tauko. Ja mä yritän tauottaa palstailua tai vähentää mut täällä roikutaan näköjään kummiskin. ärsyttävää kun ei ees tiiä mikä vikana miksei kuulu ja nyt ei ees kannata ottaa selvää ennen kun saa taas yritys luvan.
Kiva oli lueskella kuulumisia :)
Vappuna simaa ja torille ehdottomasti, jos vaan kunto kestää ;) (ja ei oo kyse alkosta, kun senkin käyttökielto on et ei kivaa...)
 
Jennyli, juu esikoinen olisi haaveissa... täytynee varmaan syksyllä mennä lääkärin juttusille jos ei ennen sitä mitään tapahdu. Yritittekö te pitkään saada lasta, kunnes sitten tärppäs tuplaten? :D olisi se aikamoista jos kaksos-uutiset tulisi itselle :p Toisaalta suvusta ei kyllä löydy yhtään, että luulenpa ettei sellaista uutista tule...

Meillä mies on vapun töissä, joten juhlistetaan sitä varmaankin tyttöporukassa Pirkkalassa. Kylille ei varmaankaan suunnata... mahdottomuus päästä kippolaan ja hulina on kova. Toisaalta olisihan siinä oma tunnelmansa :D

Aika kiirus tulisi teille juu, melkein tässä kierrossa pitäisi tärpätä teillä, että LA olisi tuo :LOL: ehkäpä tuo kesäinen voisi pitääkin paikkaansa? ;)

*muoks* lueskelin tosta sivun ylhäältä Jennyli sinun helmikuisia kuulumisia, niin pisti silmään tuo teidän Tuska reissu suunitelma, kuulostaa hyvälle :D Myö mennään kesäkuussa ihan oman kaupungin metalli festeille Saunaan. Viime vuonnakin oltiin, eikä olisi voinut paremmin festari mennä! Melkein koko ajan paistoi arska ja fiilis oli aivan mahtava B) Toivotavasti tänäkin vuonna menisi yhtä hyvin :D Mies oli toissa vuonna Tuskassa ja piti siitäkin festistä paljon... musta on tullut nykyään miehen myötä ihan hevari :LOL:
 
Heipparallaa pitkästä aikaa Jennyli ja tervetuloa jouskari ja kiva että unicokin löysi tiensä tänne. Meidän kissoilla oli viikonloppuna 1 v synttärit! Töissä edelleen oppisopimuksella ja vuoden päästä olis tarkoitus valmistua sitten. Kylläpä aika on vierähtänyt pian on tälläkin pinolla vuosipäivä! Meillä suunitelmissa mennä tammerfestiin ja ainaskin lauri tähkän keikalle. Mies menee varmaan kavereidensa kanssa saunaan mut mä en niin hirveesti tosta raskaammasta musiikista välitä. Vapuksi ei ole vielä suunnitelmia mut varmaan täällä kaupungissa ollaan. Ei viitsi lähteä mihinkään kauemmaksi kun sitten perjantaina työpäivä.
 
Heipparallaa pitkästä aikaa Jennyli ja tervetuloa jouskari ja kiva että unicokin löysi tiensä tänne. Meidän kissoilla oli viikonloppuna 1 v synttärit! Töissä edelleen oppisopimuksella ja vuoden päästä olis tarkoitus valmistua sitten. Kylläpä aika on vierähtänyt pian on tälläkin pinolla vuosipäivä! Meillä suunitelmissa mennä tammerfestiin ja ainaskin lauri tähkän keikalle. Mies menee varmaan kavereidensa kanssa saunaan mut mä en niin hirveesti tosta raskaammasta musiikista välitä. Vapuksi ei ole vielä suunnitelmia mut varmaan täällä kaupungissa ollaan. Ei viitsi lähteä mihinkään kauemmaksi kun sitten perjantaina työpäivä.
 
Lauantaita...läääämmintä sellaista :wave: :D
Siis jumankaut mikä ilma!!! Aivan älyttömän lämmin ja ulkoiltu ollaan kovasti. Tosin minä olen kyllä viikonlopun töissä että näin iltasella vasta pääsee poikien ja koiran kanssa ulkoilemaan. Melkein olis saanu heittää pelkälle topille, sen verran tuli kuuma =)

Jouskari...ei meilläkään ole tuplia suvussa joten aivan odottamatta tällainen yllätys saatiin ;) Ja ihanaahan tämä,sitä on niin tottunut kaksosarkeen että joskus kun on vain toisen pojan kanssa tuntuu todella hölmöltä :D
Meillä pojat saivat alkunsa yk 4. Kesäkuussa jätin ehkäisyn pois ja joulukuun alussa plussasin. Kierrot olivat tosi epäsäännölliset ja pojotki saaneet alkunsa kp 40 ja rapiat :whistle: Mulla oli silloin lääkitys myös prolaktinoomaan joka estää munasolun irtoamista. Synnytyksen jälkeen lääkitys on ollu nyt kumminki tauolla (piti olla jatkuva). Ehkäisyä mulla ei oo ollu aikoihin ja kierroista ei ota mitään selvää, alkuun oli jatkuvaa tiputtelua ja vuotoo ja nyt sitten pitkähköjäkin kiertoja. Tuskin edes ovuloin läheskään aina. Mutta onneksi tämä kuumeilu on silläviisii aisoissa että tässä pysyy ite järjissään. Pojista mulla oli niin järkky vauvakuume että se sääteli täysin mun elämää :eek: Nyt olen onneksi kevytkenkäisempi!!

Ja todella hevi on hyvästä :D Minä olen myös oppinut pitämään raskaasta musiikista isännän kautta. Hän on henkeen ja vereen metallimies ;) Me käydään paljon keikoilla ja Sauna-festareilla käyty 3 kesää. Nyt olisi tarkoitus mennä taas. Toi Tuska on ollu sellanen haave joka nyt olis toteutumassa (toivottavasti!!!). Siellä on tosi hyviä bändejä,just meidän makuun. Hotelli on jo varattu,liput pitäis myös hankkia pikapikaa!!

Juuh,kai se on lähdettävä syömään poikien kanssa...sitten kylpyyn =)
Mukavaa viikonloppua kaikille!!! Ja Unicolle erityisen isot :hug:
 
Aurikoista sunnuntaita B) Mulla meni eilinen päivä aivan plörinäksi :headwall: Oli aivan kaamea kapula :kieh: Ei tullut nautittua aurinkoisesta ilmasta yhtään, noh klo 11 käytin koiruuden pisulla, se siitä. Ette voi uskoa että 4 isosta bissestä ja yhdestä rommitotista tuli sellanen olo :eek: Mikään ei pysyny sisällä ja jumalaton hedari seuraavana päivänä... johtuisko noi olot naisen eri kp-vaiheesta, meinaan mulla oli ovis päälänsä. Joskus taas voi juoda kuin mikäkin sieni, niin ei tule mitään oloa.. No tänään täytyy ottaa kaikki irti tosta ilmasta miehen ollessa sängyn pohjalla kankkusessa :D ja käydä koiruuden kans metsä lenkillä, että pääsee vapaana taas vetämään, kuin päätön kana :LOL: Tossa sitten on virtaa kun on 4kk ikänen pentu ;)

Jennyli teillä on kyllä pian tärpännyt! Ja aika jännä jos suvussa ei ole yhtään kaksosia, ehkä sekään ei sitten niin perinnöllistä tarvitse olla. :) Mulla on kans aikamoinen kuume tällä hetkellä ja luulen jopa että juuri sen takia ei tärppiä kuulu, kun on koko ajan mielessä ja laskeskelee, että milloin on ne otolliset hetket ym. Tai noh osaksi myös sen takia kun mies tekee kolivuorotyötä niin on aika usein ollut töissä oviksen aikaan... Noh ehkä se tästä joskus tärppäisi, vielä en panikoi kun ei ole tärpännyt.

Mies uhkaili kyllä että käytäisiin Tuskaa-festeilläkin edes yhtenä päivänä, kun sillä on muuten töitä silloin mutta voisi ottaa jonku päivän vapaaksi.... mutta ehkä myö saatetaan sitten sun kanssa törmätä Saunassa huomaamatta ;)

Tosissaan Unicolle lohtu :hug:
 
Sunnuntaita täältäkin :wave:
Huuh,vihdoinkin tämä 7 pvän työputki takana!! Ja huomena yksi vaivainen vapaa, mikä on buukattu jo valmiiksi täyteen |O Mulla olis aamulla lekuri just tosta prolaktiini asiasta ja pojilla on iltapäivällä neuvola. Väliaika meneekin sit siivotessa tätä läävää...hirrrvee sotku kun ei oo ehtiny nyt viikonloppuna laittaa tikkaa ristiin ja tuo isäntä saa aina älyttömät sotkut poikien kans aikaiseksi B) Meillä kun tuo isäntä ei oo mikää kotihengetär :headwall:

Jouskari, olis mukava treffata sielä saunassa vaikka ihan oikeestikin ;)
Otan osaa kaameesta kapulasta ;) Mä oon huomannu ihan saman asian että kierto vaikuttaa paljon siihen miten tota vinettoo kestää. Ovulaatioaika taitaa olla just sellanen että eka tölkki napsahtaa jo hattuun. Loppukierrosta vois sitten juoda loputtomasti eikä missään tunnu :whistle: Tosin tää mamma ei ole tänävuonna käyny vielä missään :eek: Vappuna korjaan tilanteen ja kyllähän vaan lähdetään kaupungin vilskeeseen, makso mitä makso!!! :D Ostin tekokynnet ja kaikkee :LOL: Ja arvatkaapa vaan mikä krapula mulla on!!! :x

Pakko kommentoida tosta kaksosten periytyvyydestä sen verran että epäidenttisillä kaksosilla on periytyvyystausta mutta identtiset kaksoset on ns. luonnon oikku. Sen periytyvyyttä ei ole voitu todistaa mitenkään. Jotenkin se yksi munasolu jakautuu kahdeksi. Kyllä sitä on itsekkin miettinyt miten mystistä tuo on. Meillä pojat ovat identtiset.
Näin jälkikäteen ajateltuna pojat saivat kyllä nopeasti alkunsa...silloin kun mies näytti punaista valoa ja ehkäisy jätettiin pois olin potenut vauvakuumetta jo jonkin aikaa. Kuukaudet tuntuivat silloin tosi pitkiltä kun eli vain ja ainoastaan vauva-ajatusten kourissa ja raskaaksi oli tultava heti!! :$ Nyt todellakin ajattelen asiaa eritavalla tai sitten vauvakuume ei ole paukahtanut vielä täysillä. Nyt osaan ajatella että tulee kun on tullakseen...pojat on vielä senverran pieniä että mikään hoppu ei ole ;) Toki silti toivon että tässä ei ehkäisyäkään enää käytettäis vaan jatkettais näin kun tähänkin asti ;)

Mikäs koira teillä jouskari on? Mä olin henkeen ja vereen koiraihminen ennen poikia mutta nyt tuntuu ettei aikaa ja jaksamista enää kauheesti noille karvaisille riitä :ashamed:
Mulla oli 2 koiraa vielä poikien synnyttyä mutta melko pian oli pakko nuoremmasta luopua, ihan koiranki parasta ajatellen. Ja ihanan kodin saikin!!

Juuh,pää lyö nyt tyhjää joten siirryn tv:n ääreen...pilkkimään :D
 
Heipat! Kohtalon ironiaa, aamupäivällä eilen vielä paistoi aurinko ja kun olin ulostautumassa, niin johan alkoi ripottaa vettä :headwall: :LOL:

Onpas sulla ollut Jennyli kunnon työputki, huh! :eek: Toivottavasti saisit vähän relata, ettei ihan kotitöihin ym. mene tämä päivä!
Tuosta en tiennytkään tai voi olla, että olen joskus kuullut, mutta en nyt ainakaan muista, että identtissiä kaksosia voi saada vaikka ei ole perintötekijöitä kaksosiin... kiitos täsmennyksestä :D
Meillä on kiinanharjakoira, sellanen karvanen malli! Se vähän niin kuin tuli meille puoli vahingossa. Itse olen aina ollut kissa-ihminen, meillä oli kotona pari maatiais kissaa ja mies taas on ollut enemmän koira-ihmisiä. Mutta kyllä mustakin saa näköjään aika helposti koira-immeisenkin :D Kyllä se on niin lutunen, sekopää karvapallero :heart: Toisaalta on hyvä, ettei ole mikään suuri rotuinen, koska vaatisi sitten niin paljon aikaa ja lenkitystä, niin tuon kanssa pääsee vähän helpommalla =) Mutta on kyllä ollut mukavaa, kun "joutuu" menee joka päivä ulos. Ennen ei tullut lähettyä läheskään näin usein ulos kuin nyt! :whistle:
Minkäs rotunen koira teillä on?

On mutten luvannut toooosi hyvää vappu säätä, aika harvinaista, että vappuna olisi hyvä sää! Sen tietää että porukka on joukolla juhlistamassa vappua :p
Olis muuten ihan mukava nähdä ihan livenä siellä Saunassa :wave: Me kun ollaan muutettu eri paikkakunnalta pari vuotta sitten, niin ei ole tuota kaveripiirä vielä kauheesti kertynyt. Tuntuu että näin "vanhemmalla" iällä on vähän vaikeempi saada ystäviä, kun kaikilla on jo omat kaveripiirit ja perheet ym. Nyt olen kyllä huomannut, että koiran kanssa saa helposti tehtyä tuttavuutta muiden koiranomistajien kanssa :D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille =)
 
Heippa!

Joo, kyllä Pirkanmaalla pupuillaan muuallakin kuin aapeen kotona vuonna 2008 (=luin vain ekan viestin ja piti tulla moikkaamaan). B) :wave:

Meillä alkaa yritys uudestaan km:n jälkeen vasta muutaman kuukauden kuluttua (tulis nyt ne menkat kohta jo ensin.. ), mut lueskelen huvikseni kaikki näitä ketjuja välillä. :p Kuume ois kova ja harmitus kanssa (nyt pitäis olla jo iiiiiso maha... tai no ohan tuo iso, muttei oikeasta syystä. :xmas: ), mut kyl täältä vielä tullaan. Kovaa ja nurkan takaa... :D :whistle:
 
tervetuloa uudet kiva saada tänne "uusia naamoja". On kyllä ihana kun säät on ruvennu lämpenemään. Tänäänki käpsöttelin töistä kotiin (5km). Täällä on vauvakuume karannut ihan käsistä kun kaveripiiri lisääntyy ympärillä. Vielä pitäis ainakin muutama kuukausi malttaa odottaa. Tosi nyt jo on siirrytty kondomeista keskeytykseen. Laskeskelin tossa yks päivä että milloin ois laskettu aika jos hedelmöittyis milloinkin. Ja oon merkannu kalenteriin kaikkin arvioidut ovikset ja menkkojen alkamispävät jotka laskin perhesuunnittelusivun laskureilla. Menkat ja ovikset on ollut aika helpo ennekoida kun ainakin tähän asti on ollut niin säännöllinen kierto. oonkohan vähän hölmö tai jotain. Ja tekis mieli mennä ostelemaan vauvan vaatteita sellaisia unisex malleja jotka sopii sit kummalle vaan!
 
toivo79 täällä ollaan yhtä pöhköjä tuon vauvakuumeen kanssa, laskeskelee aina että milloin on ovis ja milloin olis mahd. LA ym... Your days sivusto on ollu kovassa käytössä myös :LOL: Nyt vaan on tullut selainen olo, että liikaa oon näitä asioita miettinyt ja siksi tässä ei ehkä raskaudutakkaan. Yritän tän kesän nyt mennä TJOT meiningillä... Toisaalta myös on harvassa ne YK:t milloin oltaisiin oviksen aikoihin päästy hommiin :/ Kun mies on aina silloin ollut töissä tai sit jos on kotona niin on ollut yövieraita, eikä sitä ole sitten kehdannut rupee hommiin, kun meillä kuuluu seinän läpi äänet aika hyvin :kieh: Noh, kattellaan nyt iha "rauhassa" :D

Tervehdys Kärppänä heinälatoon :wave: Hauska nikki ;)
 
Hehe! Liekö ollut teissä vai missä se voima, mutta kun eilen kävin mahdollisimman monessa ketjussa julistamassa gynen sanaa, ettei mulla menkat ole vielä tulossa keskenmenon jälkeen, kun kerran limakalvo oli vasta tosi ohut ultrassa, niiin...

se täti tuli tänään kulman takaa, täysin yllätyksenä ja pyytämättä. :xmas: (ei sillä, tällä kertaa meillä kyllä nyt riemuitaan tädin saapumisesta ja oman kierron palaamisesta! :D :LOL: )

Jotta silleen. En tiedä, kenelle kiitos kuuluu, mut ajattelin varulta käydä jokaisessa ketjussa tänään päivittämässä tilanteen eilisen jälkeen. :D

Nyt päästään meilläkin siitä km:n jälkeisestä pakollisesta kumiukkorumbasta ja liittymään paremmin haaveilijoihin. :D Varsinainen yritys meillä ei vielä kuitenkaan heti ala (syksyllä vasta tehotouhu ;) ), mutta tosiaan... mitään ehkäisyäkään ei enää oteta käyttöön. B)
 
Ainiin ja tuosta laskettujen aikojen laskemisesta ja oviksen bongailuista. ...joo, syyllistynyt olen siihen minäkin. :wave: :whistle: :ashamed: Tosin en nyt vielä (mulla siis km 03/08), mutta aikaisemmin. Mulla on semmoinen terveydenhoitajien kiekko, jonka avulla voi noi jutut tarkistaa turhankin helposti. B)

Mä en vielä tiedä, millaiseksi mun kierto alkaa tästä lähtien kehittyä. Katsotaan. Ennen edellistä raskautta ovulaatio oli tosi selkeä. Suunnilleen kaikki muut merkit oli paitsi vilkkuva kyltti pään päällä, missä olis lukenut OVULAATIOAIKA. =)

Mut joo... vaikka kovasti tuntuu, että ainakin tämä meidän naapurusto tällä hetkellä pitää huolen Pirkanmaan väkiluvusta ja sitä myötä olis itselläkin hirveä hinku liittyä siihen joukkoon ja alkaa uudestaan ovisbongariksi ja lasketun ajan haaveilijaksi, mä luulen, että koitan silti ennemmin pistää jäitä hattuun ja kattella kuinka akan (ja ukon ;) ) käy. ....edellisellekin olis tullu tosi hyvä laskettuaika... mut paljon se auttaa enää jälkikäteen... :snotty: Jotta ehtiihän tuota vielä niitä kattella sitten sen plussatestin jälkeenkin. B)

Mut nyt toivottelen teille oikein riehakkaat vaput! ....toivotaan, että vappusimpat löytää perille kaikilla niillä, jotka niitä toivookin. :whistle: :hug: :flower:
 
Hauskaa ja iloista vappua kaikille! Me käytiin tänään ostamassa sähkögrilli joten huominen kulu siis hyvän grilliruuan ja juomien semailun ja tippaleipien merkeissä. Josko kävis hakemassa pullon mansikkakuoharia vielä viimetipassa huomenissa.
 
Hauskaa vappua myös täältä :wave:
Todella mahtava keli ja nyt on fiilis huipussaan ja janokin alkaa pikkuhiljaa kurkkuun hiipiä :p
Anoppi tulee 7maissa lapsenpiiaksi ja startataan sitten isännän kans kohti Tamperetta. Väkee on varmasti ja paljon mutta kerran ku täältä maalta ihmisiin pääsee niin mikäs siinä ;)

Jouskari :wave: pistetään korvaantaa treffit sauna openissa =) Eipä niitä ystäviä minullakaan liikaa ole eli mikäs sen mukavampaa tutustua uusiin ;) Me ei siellä luultavastikaan 3 päivää keikuta,epäilen että perjantaina tai lauantaina tulee lähdettyä.
Kyselit meidän karvaisista...meillä on 7-vuotias rottweiler tyttönen, Iita ja maatiaskissa Taavi.
Just kävinkin ton koiruuden kanssa metsässä lenkillä ja nyt pitäis suunnata takas töihin että pääsee kotiinkin. mulla on tällänen liikkuva/vapaa työ ja pääsee välillä kotosallakin poikkeemaan =)

Tervetuloa 'kärppis' :wave: Hauska nikki todentotta :LOL:
Voi teitä onnellisia joilla kierrot pelaa niinkun kuuluu ja ovisajankohta on selkeä!! Mulla kun nää kierrot on yhtä sekamelskaa :/
Itseäni olen tutkinut kovastikin,tunnustan :whistle: Ja kyllä sen ovulaationkin bongaan limojen perusteella mutta sitä ei ole läheskään joka kierrossa. Onneksi lääkäri laittoi mut maanantaina lähetteellä tarkempiin tutkimuksiin!!
Jos vauvakuume puskis yhtä voimalla päälle kun pojista niin olisin tullut jo varmaan hulluksi :$

Ihunaa vappua kamut :hug:
 

Yhteistyössä