pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Heippa vaan! Täällä keräillään nyt rohkeutta, että uskallettais puuhastella tuolla sängyn puolella... :headwall:

Torstai 10.1.2008

Toivo79.........28........kp 14/27-34..........aloitus syksy 2008
mervi-elina.....30........kp 7/34-42........aloitus tammikuu 2008
Pilkkis79........28........kp 23/30.............
 
Hei Unico, Toivo ja kaikki muutkin !
Tulin piipahtamaan ja toivottamaan Onnekasta Uutta Vuotta :flower: =)
Täällä on puoliväli käsillä, 21+ risat, ja rakenneutra oli maanantaina -> kaikki on.

Mutta heippa taas!

Sädis.
 
Perjantai 11.1.2008

Toivo79.........28........kp 15/27-34..........aloitus syksy 2008
mervi-elina.....30........kp 8/34-42........aloitus tammikuu 2008
Pilkkis79........28........kp 24/30.............

Plussanneet:

Sädetikku
 
Moikka! Täällä sitä viikonloppua vietellään. ).( Oisin halunnu kysyä teiltä että ootteko huomannu pillereiden lopettamisen jälkeen että mieliala kohentuis selvästi ja sitä että tekee enemmän mieli pöllytellä peittoja näin luomuna eläessä.
 
Sunnuntai 13.1.2008

Toivo79.........28........kp 17/27-34..........aloitus syksy 2008
mervi-elina.....30........kp 10/34-42........aloitus tammikuu 2008
Pilkkis79........28........kp 26/30.............

Plussanneet:

Sädetikku
 
Maanantai 14.1.2008

Toivo79.........28........kp 18/27-34..........aloitus syksy 2008
mervi-elina.....30........kp 11/34-42........aloitus tammikuu 2008
Pilkkis79........28........kp 27/30.............

Plussanneet:

Sädetikku
 
Keskiviikko 16.1.2008

Toivo79.........28........kp 20/27-34..........aloitus syksy 2008
mervi-elina.....30........kp 13/34-42........aloitus tammikuu 2008
Pilkkis79........28........kp 29/30.............

Plussanneet:

Sädetikku


Huomio ne joita ei listassa näy, päivittäkää itse tämänhetkinen tilanteenne!
 
Onko täällä ketään jolla ois tietoa paljonko se 4 d ultra maksais Tampereella? Semmoisen kyllä haluan kanssa sitten kun aika on. Oli yhdessä pinossa joku laittanut oman vaavinsa 4 d kuvan, aivan ylisuloinen. Täällä vielä malttamattomana odotellaan odottamisen alkua eli tarkoitus ois alkaa yrittäminen kesällä/alkusyksystä. Tosiaan aika on kulunut kuin siivillä siitä kun ensi kerran löysin tieni tänne viime kesänä, joten kaippa noi kuukaudet tuosta hurahtaa... olen vaan niin malttamaton. Täytyy tyytyä noiden kahden kissanpalleron hoivaamiseen siihen asti. Tuttavapiirissä on taas kaks pariskuntaa joille syntyy molemmille kesällä vauva. Taitaa pukata sitä kliseistä kolmenkympin kriisiä täällä päin kun ikää 28.
 
Torstai 17.1.2008

Toivo79.........28........kp 21/27-34..........aloitus syksy 2008
mervi-elina.....30........kp 14/34-42........aloitus tammikuu 2008
Pilkkis79........28........kp 30/30.............

Plussanneet:

Sädetikku
 
toivo79 Ei ole tietoa 4 d ultrasta... :attn: Katsotaan nyt sitten omalta kohdalta, jos ja kun se plussa pärähtää, että minkälaisia ultrakuvia otetaan. Vielä ei osaa ajatella mahdollista raskautta... Varovaisin mielin.

Kyllä ne kuukaudet tupaa kuluun. Meillä edetään nyt viikko kerrallaan. Helmikuussa testaillaan mahdollista raskautta ekan kerran. Mieli on jotain tämän suuntaistasta juon kahvini mustana maidolla, kylmänä kuumana... Eli että mitenkäkö se nyt menikään :LOL:
 
Moi! Ajattelin vaan kysyä että onko teillä ollut luomuna voimakkaampia PMS oireita kuin pillereiden aikaan. Itsellä on turvotusta ja tuntuu että kaikki asiat ärsyttää. Olen kuin perseeseen ammuttu karhu suoraan sanottuna.
 
Hei! Täällä ollaan! Satuitteko katsomaan 45 min ohjelmaa? Siinä Oli sikiöseulonnasta. Kysyisinkin mitä mieltä olette, menisittekö sikiöseulontaan ja mitä tekisitte jos ilmenisi että lapsellanne olisi esim. Downin syndrooma, pitäisittekö lapsen vai keskeyttäisittekö raskauden. Itselle se olisi todella vaikea päätös enkä vielä pysty sanomaan mitä tekisimme miehen kanssa. Asiaa pitäisi todella miettiä todella pitkään ja hartaasti.
 
toivo: Hintahan ehtii muuttua vaikka miten :D Toivottavasti laskee, mutta oikeeta hinta tietoa ei täälläkään ole.
En ole miteeinyt sen kummemmin noita seulontoja, sen aika tulee sitten jos niissä jotain on, en suostu etukäteen miettimään :) Varsinkin kun edes tää onnistuminen siihen plussaan näyttää olevan niin ja näin alkaa mua vaivata uskon puute, et ei tää onnistu koskaan. Ihan seko olo aina välillä...
 
Heippahei :wave:

Hiljaiseksi on vetänyt meidän pino :whistle:
Itselläkin kun elo on nykyään sellaista tuli persiin alla tyyppistä niin tulee mahdottoman harvoin istutta koneella.
Tämä vauvakuumeilukin kun on tällähetkellä sen verran jäissä niin kaippa sekin vaikuttaa asiaan :$
Voi tosiaan olla että se pikku-kolmonen joka ehdottomasti olisi vielä haaveissa, ei kuitenkaan ole ajankohtainen vielä ensivuonnakaan. Elämä ja mieli muuttuu niin nopeasti :whistle:
Tällähetkellä minusta ainakin tuntuu että kaksoset saisivat olla ainakin 3-4v. ennen uuden vauvan alulle laittamista. Mutta saa nähdä ;)

Meillä ollaan jo isoja poikia, tuntuu että ½-vuodessa meilla on kasvettu hirveästi :eek: Pojat siis nyt 1.5v :heart: Meillä syödään jo itse ja kovasti opetellaan sanoja :) Muutenkin ymmärtävät puhettä hyvin. Eikä meillä kai mitään hirmu termiittejä vielä olla...tai sitten suurin energia kuluu hoidossa ;)
Sieläkin pojilla on mennyt tosi hyvin...välillä tuntuu että jäävät sinne liian mielellään :whistle:
Nytkin olen ollut viikon sairaslomalla ja aina on isukin kans lähteny aamulla reippaasti hoitoon.
Melko terveenä ovat nyt olleet (kopkop). Kuume oli kyllä molemmilla hiljattain ja toisella korvatulehdus.

Koira sairastui myös ja leikattiin viikko sitten :( Kohtutulehdus sillä oli. Leikkaus meni hyvin mutta haavan kans on ollu ongelmia kun ei tahdo parantua ja eilen käytiin sit uudestaan lääkärissä. Haava on tulehtunu ja järeemmät lääkkeet saatiin nyt sitten.

mervi-elinalle tsemppiä ja plussatuulia :heart:
Samoin unicolle :hug: Oletteko jo hakautuneet lapsettomuustutkimuksiin? Se voisi ainakin rauhoittaa mieltä ja tuoda apua asiaan!

sädetikulle jaksuja masun kasvatteluun :heart: Kylläpä oletkin jo pitkällä :eek: =)

Toivolle myös terveisiä :hug: Mä olen kai tasaisen äkäinen koko ajan (ainaki jos avokilta kysytään) joten en ole juuri huomannu näin luomukierroilla käytöseroja :D Kyllä välillä mielialat vaihtelee mutta ei nyt mitenkää ihan mahdottomasti.
Nyt mulla on vakaa tarkoitus hakea pillerit itselleni.
Niin ja minäkin olen tota 4D-ultraa kyllä miettinyt ja haluan kyllä sinne mennä sitten kun vauva joskus on tuloillaan. Onhan se kalliimpaa kun tavallinen ultra mutta ehkä sen arvoistakin...vallankin jos ottaa dvd:lle =)
Minä menisin luultavasti sikiöseulontaan jos olisi vahva epäilys sairaasta tai vammaisesta lapsesta. Päätös siitä pidettäisiinkö lapsi pitäisi kyllä punnita hyvin tarkkaan. Vallankin jos raskaus on edennyt jo pidemmälle on keskeytys muutenkin jo ikävämpi kokemus.

Viikonloppuja kaikille :wave:
 
Jennyli: Mukavaa kuulla kuulumisia. Voi että teillä on jo isot pojat :D

No mää vähän kieroilin, varasin kyllä lääkäri ajan, mutta muusta syystä. No ajattelin kuitenkin kysästä siinä samassa et mitä jos jotain alettas kattelemaan, et mikä mättää. Kyllä mua jo oikeasti alkaa ahdistamaan tää tilanne. Huoh. No ei tässä voi muuta kun yrittää ja mennä normaalia elämään ja järjestellä jotain pikkukivoja piristyksiä arkeen :D
 
Krhm.. :ashamed: Eipä ole paljon tullu kirjoteltua.. Täti tuppas kylään puoltoista viikkoa sitte ja sen jälkeen on ollu vähän alakuloa. Mut nyt oviksen taas pikkuhiljaa lähestyessä on kivampi kuumeilla.. :)

Mulla ei oo tietoa 4d-ultran hinnoista. Viime talvena sitä mietittiin, kun veli ois halunnu semmosen meille joululahjaksi kustantaa. Päätettiin sitten kuitenkin jättää väliin, enkä ehkä mahdollisessa seuraavassa raskaudessakaan välttämättä semmoseen haluaisi. En tiiä mikä siinä on, mut jotenkin mulle riittää ne tavalliset ultrat ja ei olla haluttu sukupuolta tietää etukäteen. Sairauksien suhteen mä en luultavasti pystyis tehä keskeytyspäätöstä. Toki sairauksista olisi kiva tietää jo raskausaikana sikäli, että olisi aikaa tottua ajatukseen. Mut oma lapsi on oma, vaikka olisi kuinka sairas. :heart:
 
Haloo...missäs te kaikki ootte?!?! :attn: :D
Kaivelin tän pinon jostain tuolta kauuuukaa :eek: Mitä teille kuluu? Joko on kevättä rinnassa? ;)
Aivan ihania kevätpäiviä jo ollutkin!!!

Täällä mennään entiseen malliin...töitä ja menoa ja meininkiä poikien kanssa ;) Ovat muuten mussukat jo 1½v :eek: Sanoja alkaa tulla jo kovasti =)

Vauvakuumeesta...jännä tilanne sikäli että mä en nyt oikeen tiedä miten tän pukis sanoiksi :whistle: Toisaalta musta tuntuu että härregood ei tosiaankaan muutamaan vuoteen vielä mut sit toisaalta...mulla taitaa sittekin olla vähän kuume :whistle: Vai tekeeks tää kevät sen :D
Välillä tulee lipsahduksia isännän kans mutta raskaaksi en ole tullut. Vähän se aina jänskättää mut sit toisaalta se vauva olis ollu tervetullutkin. Ihme tilanne :ashamed:
Huomena mulla on lääkäri ja tarkoitus olis pillerit hakea. Jotenki tuntuu että mitäs jos ei hakiskaan mut katsotaan nyt ainaki syksyyn asti,kesäksi olisi vähän suunnitelmia =) Ellen sitten ole just nyt raskaana :$

:hug: kaikille!!
 
No heippulihei Jennyli ja kaikki muut pitkästä aikaa!!! Tännepä ei kummempia samaan malliin kissanpalleroidenkin kanssa menee. Ne kin on jo pian 1 v ja just saatiin ne! Kyllä aika on hurahtanut! Meillä tilanne se että ilmeisesti syys tai lokakuussa on tarkoitus jättää ehkäsy pois, näin ois suunniteltu ja alustavasti on mietitty myös naimisiin menoa mutta mitään sen tarkempia suunnitelmia ei vielä ole tehty. Sunkin pojat on jo niin "isoja" ja just ne täytti 1 v ja aloitti hoidossa! Kuis siellä on sujunu? Ja töissä vissiin menny sullakin ihan ok?!?
 

Yhteistyössä