pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Heippa vaan! Ompas mahtavan raikas ilma ulkona! Just kävellä lompsottelin töistä kotiin. Matkaa on n 5 km. Onko teillä jotka ootte lopettanu pillerit valkovuodon määrä lisääntyny? ).( Mulla tu´lee jatkuvasti runsaasti valkovuotoa määrä on lisääntynyt ihan selvästi sen jälkeen kun lopetin pillerit. Ja luomumenkatkin kesti vaan 2 päivää, pillereillä aikanaan 4 päivää.
 
toivo: Ei mitään havaintoa tosta valkouodosta ;) siitä kun on niin kauan aikaa kun ne pillerit tuli lopetettua... huoh.
Ja muka tän pää keppostelee, näyttäs siltä et päivällä tuli tuhrua, mut rinnat pirulaiset on edelleen kipeät, et ei oo reilua jos tää nyt on taa sjoku uus menkka oire, ajalta pillereitä ei mitään muistikuvaa tälläsestä ...
 
Täällä ollaan nyt saikulla ja sairaslomaa on ainakin 4 viikkoa. Olin eilen piiiitkään odotetussa leikkauksessa. Sairasloma + toipuminen onkin sitten ylläri pitkä. Vaavin yritykset siirtynee siis helmikuulle. Harmi! Mutta täytyy ensin saada itsensä kuntoon, sitten on vaavin aika.

Eipä ole ovistakaan näkynyt. Kuten jo aavistelin, säännöllinen kierto hiipuu, mitä lähemmäksi H-hetki tulee. Tai sitten keho on stressitilassa ton leikkauksen jäljiltä ja sen takia kierto sekaisin...?
 
Iltojen iltaa!

Ajattelin tulla vielä kertoileen, että ainakin tänä aamuna oli jo aikas selkee plussa tuossa raskaustestissä, et taidan jättää nuo testailut ja odotella mitä tulevan pitää :heart:
Muille myös hirmuisasti vaavipölyä matkaan ja kivaa joulun odotusta.
Käyn vielä kurkkimassa kuitenkin täällä ketjussa ja harkitsen sitten muutamien viikkojen päästä odotuspuolelle siirtymistä...
Mutta kivaa loppuviikkoa!!! :wave:
 
Perjantai 2.11.2007

Toivo79...........28.........kp..9/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..28/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..5/27..........yk3..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..23/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Mut mut ainakin yks hyvä puoli on tässä illassa :D saan noin punkut kiskottua naamariin niin ei tartte vähään aikaan siihen aineeseen koskea
:LOL: No joo et sellasta kauhulla oikeestaan odotan huomista ei oo oikein kummankaan lainen olo et menkat alkas tai et olis raskaana... No ehkä tää näennäinen rauha on sen ansiota et testasin aamulla negan, juu juu tiedetään normitesti ja päivää liian aikaisin et tuskin näyttää mut kun ei oo pitkään aikaan päässy testailemaan niin oli pakko kokeilla... Mitäs muuta mä tarinoisin ;) no tissit on enää pikkusen arat. No se mikä nyt on pari päivää ollu et mulla on ihan hirvee nälkä ja hirveesti sais syyä et riittää... Vaikka olen oikein kattonut et tota täyttävää proteiinia tulis tarpeeksi mut silti... Just vetäsin pihvin nassuun pahimpaan nälkääni :LOL: (ja eihän asiaan tänään ainakaan vaikuttanut se et koko ilta töissä tuli puhuttua ruuasta kun hiukankin tuli hetki et pääs juttelemaan työkaverin kanssa) + sitten mitäs muuta mahaa muka nipistelee sieltä täältä ja muuta sellaista :) Ja mullahan on tunnetusti hyvä mielikuvitus... Mut oikeesti jos huomenna ei menkat ala niin testi kutsuu sunnuntaina (koska seukki mahis on vasta to) No mutta tulipas taas tarinoitua...

(tuun sitten huomenna itkemään... juu juu pessimisti nyt)
 
Maanantai 5.11.2007

Toivo79...........28.........kp..12/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..31/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..8/2............yk3..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..26/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
Jisse
 
Mulla näkyy olevan toi yritys kierto jänyt päivittämättä, siis 10 menossa, nooh katotan tuleeko napakymppi vai pudotus korkealta korkealta korkealta.
Eka pilleritön kierto oli 31 mut ei sen jälkeen on ollu sit 28 yks 27 ja 29 mut muuten tota yhtä ja samaa... Mut sunnuntaina testi näytti negaa. Taitanee oll avielä yks jemmassa niin se täytyy yrittää malttaa olla vielä tekemättä jos to aamuna näyttäs jotain jos ei niin sit voi alkaa menettämään toivoansa...
Nooh toisaalta mulla on sellanen olo et siellä mahassa olis jotain (mut voihan se olla luulotautistakin) Se sellainen pikkuinen tyttö, ja älkää kysykö mistä mä ton tytön tempasin, molemmat kelpais mut tollanen olo on kun tässä ei meinaa nukuttua saada kun ajatukset ja fiilikset pörrää päässä. Huoh täällä ollaan ja ihmetellään...
 
Täällä elellään ovista odotellessa. Viimeks ovis kyllä tunuit, vatsaan sattui ja selkään ja nännit oli arat. Menkkakipuja ei viimeks puolestaan ollut ollenkaan ja menkatkin kesti vaan 2 päivää! Ihanaa kun tuli lunta, se piristi kummasti.
 
toivo79: onnea oviksen bongaamiseen!

Musta tuntuu et mä jätän teidät kuukaudeksi, mä oon nyt niin rikki. Yritän suunnata ajatukset johonkin muualle.

Jahas tää vastustaa mun palsta taukoa kun ei anna lähettää :x
 
:hug: Jisselle lämpimät onnittelut!

Täällä vaan lötkötellään saikulla. Luulin, että saikulla olo olis kivaa, mutta yks kätisenä lähes kaikki on mahdotonta. Ei oikein ole tekemistä! Kaikki itselle mielekäs toiminta ei onnistu. No, aina voi nukkua päikkärit...
 
Torstai 8.11.2007

Toivo79...........28.........kp..15/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..34/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..11/2............yk3..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..29/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
Jisse
 
Isot halaukset unico :hug: Koitahan jaksaa vaikka välillä varmasti tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta ja rankalta :hug:

Jisselle onnea :heart:

Meillä oli pojat viimeviikolla kipeinä. Eilinen päivä meni lääkäri/sairaalakierroksella toisen pojan kans kun hoidosta soittelivat aamulla ja säikyttivät meidät pahanpäiväisesti :eek: Nooh,onneksi ei mitään hätää,terve poika :heart:

Synttärit tossa oli ja meni ja tuli 2 viikonloppuna niitä juhlistettua :whistle: Kotiteollisuuden keikalla oltiin pari viikoo sitten..että mä tykkään :p
Nyt tässä sitten olis 2 viikonloppua välissä ja ollaan menossa Nilen keikalle Tullikamarille. Yövytään sitten hotellissa ;)

Hieman taas kumpuillu tuonne mielen sopukuihin haave siitä pinestä nyytistä vaan järki sanelee ettei vielä rahkeet riitä antamaan sitä kokonaisvaltaista hoivaa pienelle rakkaalle :heart: Nuo pojat alkaa olla siinä iässä että pitävät äipän hyvin maanpinnalla :D

Oletteko muuten muut tutustuneet facebookkiin? Minä olen sinne sisälle päässyt mutta aika ei millään riitä tutustumaan sisältään joten pihalla olen kun lumiukko :whistle:
 
Toivo79...........28.........kp..16/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..35/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..12/27............yk3..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..30/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
Jisse
 
Eilen 8.11. torstaina bongasin ovulaation... Ei ollut kuin 12 päivää myöhässä, mutta selkeä ovulaatio kuitenkin! :D Saattaa siis tuo kierto olla pidempi kuin tuon 34 päivää, mutta katsotaan ja odotellaan.

Mukava, rauhaisa perjantai-ilta. Mies toi yllärinä subway-leivät. Täytyy vetäytyä telkan ääreen herkuttelemaan. :heart: Täytynee kait lämmitellä tota miestäkin... :heart:
 
mervi-elina: Hienoa kun löytyi :D siis on toivoa :D

Ja juu kauanpa jaksoin olla teistä erossa, ei näköjään onnistu tehdä pesä eroa tänne palstaan, olette niin tärkeitä. Ja muutenkin on muka stressiä ja vaikeaa, niin pitää se joku henkireikä jättää itelleen. Ettei ihan kokonaan ahdistu...
 
Moikkelis! Kiva kuulla Jennyli sustakin pitkästä aikaa. Täällä ei kummempia. Käytiin eilen ikeassa säästämässä. Mukaan´tarttui 1 lipasto ja korit vaayehuoneeseen ja kaikkee krääsää ja vokkipannu 5 e:lla! Siellä kyllä aika vierähtää nopeasti. Mulla on ens vko töissä ja sitten taas pitää matkustaa toiselle paikkakunnalle oppisopimuksen teoriajaksolle pariks viikoks tai siis viikonlopun oon kotipaikkakunnalla jossa pidetään tyttöporukan pikkujoulut. Yks tytöistä odottaa vauvaa, saas nähdä onko jo iso vatsakumpu. Kauhee toi Jokelan juttu! Menkkojen pitäis alkaa kymmenen päivän päästä mikäli kierto on kohdallaan. Kisut voi hyvin. Heh ja terve Únicolle arvasin ettet malta pysyä poissa. Mietin että josko ei kans kävis täällä hetkeen mut en malta pysyä poissa. Mulla nyt kumminkin on yrityksen aloittamiseen vielä aikaa vuoden verran!
 

Yhteistyössä