pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Heksamiina: Toivottavasti gynenkäynti tuottaa jotain tulosta :D
toivo79: Peukkuja sinne menkoille, ettei mahottomiin veny! Mulla on ainakin tää ketju takkuillut et ei oo antanut lähettää viestiä, tai avannut koko ketjua, ärsyttävää...
Hilbert: Toivottavasti olis ne terot anteneet jotain potkua ja tulis ne 2 viivaa menkkojen sijaan. :hug: syys pimeään!
Tänne, paripäivää tuhruili hiukan mut tänään näyttäs loppuneet. aikaa parempaa odotellen ;) toisin sanoen kiipeillään seinille seuraavat 2viikkoa kun ei muka voi jo olla aika tietää ja ajatellaan kaikki maholliset kropan risahdukset ihan joksikin muuksi... Tänne rauhoittavia juttuja kiitos (ehkä pitänee kuitenkin yrittää hillitä ajatuksensa)
 
Voi perskele tän palstan kans :kieh: Arvatkaas vaan ottaako päähän kun kirjoitin töissä päivällä kauheet romaanit ja kaik hävis :headwall: Lisäks tää palsta tökkii tosi pahasti enkä oo päässy tänne meidän pinoonkaan sisälle :kieh:

Noh, tosin en enää jaksa jokapäivä koneelle ees tulla. Päivät menee niin äkkiä ja sit kun pojat menee nukkumaan tossa ilta 7 jälkeen niin sitä mielellään löhöö sit sohvalla ja rentoutuu ;)

Oon tykänny olla ihan älyttömästi töissä!!! Viikonloppunakin olin eikä yhtään tökkiny ;) Kyllä mä jaksan selkeesti erilailla pyörittää kotia ja olla lasten kans nyt kun oon töissä!!! Ja siis oma mieli on paaaljon virkeempi ja iloisempi =) Pojat on kotiutunu hoitoon jo tosi hyvin ja tänäänki oli niin kiva jättää nauravat pojat sinne =)
Isännänki kans menee hieman paremmin nyt kun oon töissä. Ehkä sitä ei oo itekkään niin vaatimassa siltä sitä seuraa ja huomioo kun sitä saa nyt töistä.

Jissellähän on tapahtunu :D Onnea uuteen suhteeseen ja voimia eron mukanatuomiin asioihin :hug: Kiva kun uusi mies ottaa niin ihanasti lapset vastaan ja on valmis omiinkin. Meinaatte sitten uskaltaa heti yrittää yhteistä? Ite oon niin arka että täytyy vähän tutustua ensin ;)

Ja onnea muutenki kaikille raskautumiseen, etenkin unicolle soisin jo plussan tulevan kun olette kauemmin jo yrittäneet :heart:
Toivottavasti Toivolla lähtee luomukierrot tulemaan säännöllisinä =)

Hmm, omaa napaa sen verran että vauvakuumeet on kyllä nyt tipotiessään :/ Haaveilen tosin mutta ajankohta on ihan auki, jossain tulevaisuudessa. Ei välttämättä edes ensivuonna :whistle: Olen jopa ajatellut että ei olis hullumpi ajatus ajoittaa sinne poikien eskari/kouluikään. Joo-o, tällähetkellä ei siis mitään kuumetta enää :eek: Noh,ehtii se mieli muuttua ja kun kuume iskee niin siitä ei voi kyllä erehtyä ;) Mutta kyllä mä täällä silti roikun teidän seurassa :D

Ihanaa että joulu tulee!! Se tunnelma on ihana ja luntakin sais tulla =) Me ollaan yleensä aina aattona anoppilassa syömässä ja saunomassa. Joulupäivänä sit mun äidille kahville. Muuten syödään ja ollaan kotioloissa. Ihana maistella juustoja,suklaata,punaviiniä jne. :p

Lasten nimiä mullakin on muutama korvan takana...tyttö olis varmaan Jade ja poika Justus, toisia nimiä en sit paljasta ;)
Niin ja Pyry on minustakin pojan nimi.
 
Heippa! Kp 27/27 ja vielä ei menkoista tietoakaan. Saas nähdä koska alkavat. Mites te muut ootteko jo miettiny joululahjoja/hankkineet niitä. Mä en oo vielä ostanu yhtään lahjaaa, mietintämyssyssä on kyllä joitain ideoita. Ajatteli että jos askartelis omatekoiset joulukortit taas. Tein ite myös toissajouluna. meillä on vielä keskustelun alla kuinkajoulua vietetään. Jos mä saisin päättää ois ihanan romanttista mennä miehen kanssa kahdestaan mökille ja siellä rentoutua takkatulen loimussa ja puusaunan lämmössä ja kantaa vedet avannosta. ja kissat tietysti kans tulis sinne!
 
Moikka Jennyli! Kiva kuulla pitkästä aikaa sunkin kuulumisista! Kiva että pojat sopeutuneet hoitoon. Töiden avulla varmaan mieli virkistyy ja pääsee hetkeks irti arjesta ja saa muuta ajateltavaa. Millasta työtä teet? Ootko kotipalvelussa? Jokos oot saanu mummoista "ystäviä"?
 
Jennyli: Totta toi jostain kumman syystä tähän pinoon on vaikea päästä sisälle, siis ihan konkreettisestikkin... Kivoja kuulumisia :D Kyllä se kone saattaa alkaa jossain välissä vetämään enemmän kun rytmiin tottuu :) ainahan sitä haaveilla voi :) aikka ei aikataulussa oliskaan.
toivo79: Joululahjoja on jo joitakin ostettu ja mietitty muita senkin edestä, tänä vuonna kun ei oo jaksanut jostain syystä edes noita alennusmyyntejä kiertää... Kortti idea ja raakavedos on tehty kun vaan sais ne kortit tehtyä...
Tänään taasen tuolla liikkuessa näky hirveesti vauvamahoja, tuli vaan olo et miksei mullakin huoh, siltä niitä söpöläisiä tulee :) Mo ajattelin tässä kohta hakea sitä punkkua (yöks) mut eiköhänse alas mee...
 
voi helkutti
kirjoitin pitkät pätkät, ja kaikki hävis,kun painoin vastaa..
No, lyhyesti uudelleen... Unico kiitokset! Olishan se kiva saada plussaakin välillä, toisaalta en laita pahitteeksi, vaikkei vielä tärppäiskään, töiden pikkujoulut kun on kuukauden päästä. Silloin kun odotin esikoista alkutaipaleella, oli kans pikkujoulut, enkä tietenkään voinut vielä kertoa kenellekään, niin oli aika kamalaa olla suurinpiirtein ainoana selvinpäin ja sitten kun piti vielä näytellä, että olisi juonut jotain, ettei kukaan olisi epäillyt mitään. Se oli kamalaa..
Oon kanssa jouluihminen, ihanaa että se on taas kohta. Ensi kuussa taidan alkaa osteleen jo lahjoja..
 
Torstai 25.10.2007

Toivo79...........28.........kp..28/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..20/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..23/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..15/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Juu täällä ollaan :wave: Mutta täällä palstalla elelee joku pikkunen hiiri, joka syö viestejä. Viestit katoavat eivätkä tule aina perille... :/

Laskeskelin just, että ovis sattuu juurikin joulukuun loppuun ja tammikuun alkuun. Täytyy siis pyhinä ehtiä lakanoiden väliinkin... :LOL: Mieskin alkaa oleen täpinöissä, kun ehdotti, että "kokeillaan" jo marraskuun kierrosta. Perui kyllä sitten puheensa ja ehdotti joulukuun kiertoa. Täytyy vaan nyt toivoa, että tämä säännöllinen kierto jatkuu.
 
Torstai 25.10.2007

Toivo79...........28.........kp..1/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..20/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..23/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..15/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Heipparallaa kaikki ! Mutelin tohon tietoni kun täti punainen lyllersi pakaasiensa kanssa paikalle tänään. Ihan lupaavalta näyttää elimistön toipuminen pillereistä kun ekat luomut ajallaan, mut täytyypi nyt seurailla tilannetta useamman kuukauden ajan. Se on pian taas vloppu mut jää mulla lyhyeks kun oon lauantaina töissä. Sunnuntaina sitten siirretäänkin kelloja taaksepäin niin saa yhden tunnin lisää.
 
Pikaisesti käymässä ennen Lostin alkua :wave:

Toivo hyvältä näyttää menkkojen suhteen =)
Mä olen tosiaan joo kotipalvelussa töissä ja on kyllä ihan mun juttu ;) Mä tässä jo ikävöin äitiyslomalla tutuksi tulleita mummuja ja pappoja :D Mutta nyt olen eri alueella hommissa kuin ennen äitiyslomaa ja aivan ihania uusia tuttavuuksia on tullu. Toisaalta on kivaakin ettei ihan tässä kotonurkissa oo töissä. Mutta vanhustyö on kyllä mun ammatti :heart:

Joululahjoja ei oo tullu ostettua vielä yhtään. Mulla on joka vuosi sama juttu että päätän ostaa lahjoja pitkin vuotta MUTTA todellisuudessa kaikki jää viimetippaan ja saan siitä hirveet stressit päälle :whistle:
Ja vaikka olis sovittu ettei mitään osteta niin mä oon kuitenki sellanen että tykkään muistaa.
kauheesti tulee kyselyjä että mitä pojat tarvii lahjaks ja en mä oikeen osaa sanoo :|

Voi kun kuulostaa romanttiselta tollanen mökkijoulu :heart: Ei muutakuin tuumasta toimeen. Nyt kun ei oo vielä lapsia niin kannattais tommonen ihana joulu vielä viettää...siis ihan kahdestaan ja vain toisiaan varten ;)

Nojoo, ei mulla kai muuta. Viikko meni taas ihan über nopeasti! Tänään olin saunotus vuorossa ja iltapäivällä meillä oli ryhmän palaveri. Melko hauskaa istua saunan päälle palaverissa :D

Lauantaina mulla on kampaaja,vaihdetaan hiuksiin väriä. Ja ehtoolla lähdetään sitten isännän kans viihteelle.
 
Moi Jennyli mummelit ja papat on kyllä suuurimmaksi osaksi ihania. Tapaan heitä päivittäin töissä ja käyn myös viemässä mummeleille lääkkeitä kotiin. Kerran yks oli laittanu pyhäkattauksen ja sen seitsemää sorttia tarjottavaa ja vaati että jään kahville vaikka oli vielä monta paikkaa käytävä!
 
Perjantai 26.10.2007

Toivo79...........28.........kp..2/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..21/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..24/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..16/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Lauantai 27.10.2007

Toivo79...........28.........kp..3/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..22/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..25/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..17/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Voi rähmä....
Taas kirjoittelin pitkät pätkät ja hävis taas...
Moneskohan kerta tässä parin viikon aikana, en taida olla kyllä ainoo jolle noin on käyny... :(
Niin siis kaikki on oikein kivasti.
Vuotohäiriöiden syyksi veikkailen stressiä...
Koska kierrosta ei ole mitään hajua, juurikin viimeviikolla kävin gynellä joka sanoi että en ole raskaana, mutta sanoi että limakalvo on aikas paksu tuolla kohdussa....jepjep
No oon nyt sitten odotellut niitä mennkoja että voisin pongata ovista ja päivittää kiertoa ylipäänsä, mutta eipä taida onnistua...
No päätettiin tehdä raskaustesti ja siihen tuli sellainen haaleaakin haaleampi viiva, no mä en usko raskauteen, mutta mies lähti uskollisena ostamaan uutta testiä, jotta aamusta voin testailla uudellleen :heart:

Ollaan muuttamassa muutaman kuukauden kuluttua vesilahteen ja uutta elämää sinne perustamassa.
Saas nähdä miten tulevan käy ;)
Kivaa viikkoa kaikille :wave:
 
Jisse78: se on tän pinon painajainen, monasti joutuu laittamaan pariin otteeseen tekstin tänne, et tulee perille. Siellä on sitten hiukan jännää aikaa :) Tsempitystä, et tilanne ratkeaisi johonkin suuntaa :)

Tänne, eipä kummempia, tuhrua ei näy, eli kait se lääke kuuri oli tarpeen minkä käytin alku kierrosta. No oli tossa iltpäivällä tissit ihan hirveen kipeet mut näköjään on helpottanut ja meni ohi, mä jo pelkäsin et sinne iskee nyt joku tulehdus, mut ei nyt enää näytä siltä.
Maanantai 29.10.2007

Toivo79...........28.........kp..5/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..24/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..27/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..19/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Tiistai 30.10.2007

Toivo79...........28.........kp..6/27-28....aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..25/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus 2008..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..2/27..........yk3..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29..............................yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..20/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku

Joops, eli taas sitä sai pettyä, kun täti kurvas eilen illalle paikanpäälle :/
 
Huomenia!

Eilen tein uuden testin ja siihenkin sain sellaisen hailakan viivan, mutta jo mielestäni paljon selkeämmän, kuin toissapäivänä. Jos vaikka loppuviikosta vielä yhden uhraisin ja tekisin sen... :kieh:
Mutta hauskaa pikkulauantaita kaikille!
 

Yhteistyössä