pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

toivo79: Tiedän tunteen. Ettei uskalla paljastaa... Ne pikkuset vaatteet on kyllä niin söpöjä :heart: Se sitten onkin kun niitä oikeesti pääse ostelemaan niin malttaa mielensä. (Jos nyt koskaa sattuu pääsemäään)
Juuh mun pessimistipäivä taas tänään. Mitäköhän sitä heittäs nassuun ettei olis niinkipeä ;) toivo onko vinkkejä mikä koktaili ;) juuh enemmän lihaskivuista tällä arsenaalilla kärsittymut hetkeen en oo ottanut mitää. Vai kaikken mahollisen mitä löytää niin kerralla ;) nyt sellanen olo taas et käyn kerjäämässä terkasta reseptin kun vuotaa taa kun niagara...
 
Sunnuntai-iltaa! Huhhuh kävin uteliaisuudesta lueskelemassa kertomuksia synnytyksistä. Aikamoisia tarinoita mutta eipä onnistuneet lievittämään mun vauvakuumetta. Vielä pitää jaksaa odottaa että pääsee tositoimiin ja yrittämään. Sitä ennen täytyy vaan jännittää muiden puolesta.
 
toivo79 itselläni on esikoisen synnytyksestä sellainen tarina (siis ihan tosi juttu..) että kyllä oikeasti mietityttää, että kyllä hullu pitää olla, kun synnyttään taas halajaa.. No, raskausaika ja synnytys ei niin kovasti kyllä houkuta, vaan se ihana pikkunyytti ;)
 
Maanantaii 8.10.2007

Toivo79...........28.........kp..12/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..3/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..6/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..25/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..31/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa
 
toivo79: Sama vika nousis jo se kuu ;)
Tosin nyt on tullut mutkia matkaan. Kun reissua suunnitellu ja varannutkin, mut sinne tarttis malaria lääkityksen... hmm ja sitähän ei saa käyttää raskauden aikana. Tuli pikkunen saarna ensin näistä toiveista siis yhdistettynä matja ja raskaus, mut kuitenkin lopuksi et jos nyt tuut niin katotaan sitten uudelleen. Mut kumpaakin tahtoos, ja reissu on sellanen mihin en lapsia vie ja kun on kaukana niin on pitkä et sinne meno siirty sitten hamaan tulevaisuuten jos ei voi matkustaa nyt. Vaikeita miettimisiä, mut aattelin siitä huolimatta yrittää siihen asti kun pitää lääkitys alkaa ja jos ei tulosta :( surullista mut lääkityksen aikana pakko pitää sitten taukoa ja sen jälkeen hakeutua sinne tutkimuksiin. Jos ei ennen ole tärpäny, kaikki vaan osuu just päällekkäin, no siksi en voi olla toivomatta et tärppäis (niin kuin tässä kuumeisena jotain muuta vois.) mut toisaalta taustalla on jo pieni epätoivo et mitäs jos ei onnaakkaan ollenkaan huoh. Valintoja valintoja no katellaan mitä eteen tulee.
 
Moi HIlbert haluatko kertoo meille sun synnytyskokemuksestas? Minne Unico meinaat matkustaa ja kuinka pitkä reissu on tiedossa? Mitäs Jennylille kuuluu kun ei oo hetkeen kuulunu mitään ja Jisselle? Mun vauvakuume on jostain syystä ihan infernaalisissa mitoissa nyt ihan koko ajan. Haaveilen siitä että saisin ostella vauvan vaatteita ja millaista olisi vaunu ostoksilla kun vertailtais ominaisuuksia yms. Pitäs oikeesti vuoden verran jaksaa odottaa ennen kuin aletaan yrittämään. Oisin sitten valmistunut ennen lapsen syntymää. Huokaus... tulee kyllä elämäni pisin vuosi odottaa!!!!!
 
toivo79: Voimia sinne odotteluun. Meillä mies kyllä myöntänyt et jos olis tiennyt tän niin olis voinu aiemminkin aloittaa... Mut mistäs sen etukäteen tietää.
Intiaan olis tarkoitus pariksi viikoksi lähteä seikkailemaan, mun unelma päästä sinne tutustumaan. Kuume on täälläkin kova, mut kun tulosta ei tuu niin alkaa masentamaan. Toisaalta tuo matka pitää pystyssä, varmasti paremmin vielä kun se lähenee. No äkkiä se aika menee ja sitten pääsee selviämään miksei meille tuu niitä nyytttejä.
Mut hiukan alakuloiset fiilikset täällä. No täytyy yrittää tsempata ja alkaa laittamaan joulua :D ja kun se onkinjokohta menny niin pääsee lämpöseen maistelemaan ja haistelemaan ;)
 
Unico Se on aina vähän hankalaa, kun yrittää miettiä, missä vaiheessa aloittaa "vauvanteon". Mekin silloin siirrettiin ja siirrettiin pillereiden jättämistä, kun kuvitteli, että heti tärppää, mutta kummasti siinä meni 8 kk, kun sitten raskautui. Itselläni kävi niin, että "luovutin" yrittämisen tuossa kierrossa, missä sitten oikeasti raskauduin! Pidän kovasti peukkuja, että teillä pian tärppäisi! Oikeasti mietityttää, miten joillekin voi tulla yhdenillanjutuista näitä "vahinkoraskauksia" !?
Oih, Intia, kuulostaa ihanalta! Me oltiin Thaimaassa silloin, kun yritin raskautua.. Onneksi oltiin silloin, koska ei ihan heti viitsi pienen lapsen kanssa lentää niin pitkää matkaa. Meillä poika on nyt vähän reilu 2 v. mutta ollaan kyllä sen kanssa oltu jo Italiaa kiertämässä vuosi sitten ja talvella oltiin Teneriffalla.
toivo79 Laitan jossain vaiheessa tuon synnytystarinani teille, jos haluatte..
 
No näinhän se menee, et miten ihmeessä voi kerrasta tärpätä ja vielä vahingossa. No TOivottavasti heillä on hyvin ja muksusta tulee toivottu.
No joo tän keirroon yritän yrittämällä ja sit saa olla ;) katotaan vaan ..
 
Tiistai 9.10.2007

Toivo79...........28.........kp..13/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..4/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..7/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..26/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..32/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa
 
intia on varmaan aika eksoottinen matkakohde. Olisi kiva joskus käydä. Itse olen ollut vaan euroopan valtioissa ja 15 vuotta sitten oltiin porukoiden kanssa Jordaniassa. Se on kaukaisin paikka missä olen käynyt. Joo joillain se käy tuuri ja raskautuu melko pian. Mun vauvakuume on niin kova että kaupassakin tekee aina mieli hipelöidä vauvan vaatteita. Eilen kysyin mieheltä että kuinka monet menkat annan tulla ennen kuin aletaan tosissaan yrittämään (sikäli mikäli menkat on säännölliset). Mies vastas että vaikka kymmenet. Eli aloitus alkais loppukesästä. Tai syksyllä 2008. Oisin sit kerennny valmistua ennen kuin vauva syntyis.
 
Moikkista vaan!!!

Täällä ollaan ihan hengissä vielä :kieh:
Alkoi muuten noi menkat siis varmaan viikko sitten... siis sellaista pikkuista tuhruttelua kesti viikon, ja sitten eilen pukkas niagarat!!! :kieh: Ei oo kyl ihan hetkeen tällaista ollut?! Mistä lie hormooni hyppelyistä nyt on kyse?!? SIis oli muka viikko vaan väliä ja taas vuosin?!?! En tajuu... No kunhan nää nyt tästä loppuu, niin varaan ajan tuohon yksityiselle. Sano et pääsee aikas nopeestikin gynelle, jos ei ole väliä kuka kurkkii paikat... Ja mulle se on nyt jo ihan sama. Sitä on niin paljon ronkittu ja kaksi lasta maailmaan pukattu, et eiköhän se mee jo rutiinilla.

Joo oon löytänyt itselleni sellaisen niinku vähän niinku uuden miehen, tai siis sanotaan et tää prinssi oikeastaan"käveli syliin" :heart: Siis ajattelin, ettei kukaan haluu yh-äippää mut toisin kävi ja ihan liian äkkiä!!!! Tosin otetaan nyt ihan rauhassa ja katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Mutta arvatkaas mikä tässä suhteessa on se paras puoli :saint: Hän tahtoo lapsia ja vaikka heti tulis niin éi kuulemma haittaa yhtään :D JEEEE`!!!!!! Siis vähänkö ihanaa. Mun lapset on ottanut heti alkuunkin jo kuin omansa. Mä niin toivoisin, että tää olisi sellainen unelmieni täyttymys, mutta muistan kuitenkin tai ainakin yritän pitää ne jalat maassa...

Hei huippua, intia kuulostaa aivan mielettömän eksoottiselta paikalta!! Me ollaan reissattu nämä perus euroopan kaupungit, jaa muutama etelän lomakohde, mutta nyt on kyllä aikaa näistä reissuista jo yli kymmenen vuotta. Ehkä sitten taas joskus. Olen ajatellut, että nyt olisi lasten aika ja kun he ovat vanhempia, pärjäävät viikon mummun tai kummin luona hoidossa niin sitten. Mutta siihen on kyllä aikaa ja kauan.

Käyn kyllä usein muuten lukemassa juttuja, mutta oon jotenkin laiska kirjoitteleen, siis kirjoitan silloin kun jaksan... ja ilmoittelen toki elämäni värikkäsitä vaiheista ;)

Mutta nyt taidan laittaa telkun pääle ja jotain iltapalaa itselleni ja lösähtää sohvan nurkkaan :wave:
 
toivo79: Toivottavasti teillä onnaa noin toi suunnittelu se olis hienoa!
Jisse78: Kiva kuulla taas pitkästä aikaa sunkin kuulumisia. Toivottavasti gyne osaa tehä sill ejotain.Noi niagarat on kylä ärsyttävät. (mulla yleensä tiputtelua se useampi päivä ja sit aukeaa, mut katotaan nyt lääkekuurin jälkeen pitäs loppua jos se johtu siitä mikä näky). Onnea sulle sinne uuuteen suhteeseen ;) Hienoa kuulla et on lapsirakas, Ja voimia sulle uuteen elämään :hug:
Voin mä tulla sitten kirjoittamaan matka raportin ;) kun palaan. siihen on kuitenkin vielä pitkästi aikaa. Ja lietsoa teidät kaikki matka kuumeeseen :D
 
keskiviikko 10.10.2007

Toivo79...........28.........kp..14/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..5/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..8/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..27/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..33/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa
 
Torstai 11.10.2007

Toivo79...........28.........kp..15/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..6/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..9/?..........yk2..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..28/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..1/34?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Moikkelis! Taas eksyin tänne vaikka pitäis lukee huomiseen kemian tenttiin... Mitäs ootte niin hyvää seuraa :LOL: ! Onneks pääsee huomenna kotiin ja sit seuraaavan kerran teoriaa on marraskuun lopussa. Kerro sitten Unico tosiaan raportti sun reissusta. Täytyy kans maksella edellisen reissun visalasku niin pääsee sitten suunnittelemaan seuraavaa. Onnea Jisse vaan uuteen suhteeseen! kiva löytää sellainen kumppani joka vastaa odotuksia! laita Hilbert ihmeessä sun synnytystarinas tänne.
 
toivo79: Mä pyrin sääsätämään etukäteen, että en reissaa velaksi. Jotenkin mukavampi kitkuttaa ennen ja haaveilla kun jälkeen ja muistella :D
mervi-elina: Voi kun kuulostaa hyvältä et tasaantus :) mutta :hug: ja voimia tädin kanssa...
Täällä yskitään ja yskitään, rasittavaa... Teetä kuluu kun on kotona se on hyvää, töissä sitten kkurkkupastilleja reilusti et jaksaa puhua.
 
Unico kun oma luonne on hiukan pessimistinen... Kyllä se kierto taas muuttuu epäsäännölliseks, kun olis SE H-hetki. Joulukuussa sais tulla ovis + menkat ihan just oikein ja ajallaan. Ehkä sitten vielä vois pyytää, että plussaisin heti eka yrityksestä... Juu, paljon toiveita! :p
 
mervi-elina: Aina sopii toivoa :) Ja on hienoa kun jaksaa toivoa mut aina se on iiiso pettymys kun ei toteudu.
Täällä näyttää et ensin yskitään keuhkot pellolle ja sitten alkaa vielä nokka vuotomaa huoh. ei kivaa...
 

Yhteistyössä