pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Että tämä palsta v-tuilee mulle ihan urakalla :kieh: Oon nyt vissii 3na päivänä kirjoittanut ja tyypilliseen tapaani ihan kiitettävästi ja sit en saakaan lähetettyä sitä :headwall: Kone vaanjotenki jumahtaa ja heittää tekstit johonki nettiavaruuteen :kieh: Nii että ei tee paljon mieli kirjoitella,ainakaan pitkästi ;)

mervi-elina ootteko pöllyyttäny lakanoita?! Lupaavalta meinaan kuulostaa :D

Unicon puolesta jänskättää, olis se kiva että pääsisit ostelemaankin niitä ihania vauvanvaatteita ;)

Ja Toivo nuo sun oireet voi olla merkki kummasta vaan mutta luulisin että ne menkat sieltä lähestymässä ;)
Mulla itselläni tosi harvoin on rinnoissa mitään tuntemuksia ja sillon kun raskauduin niin rinnat tuli vasta testin jälkeen kipeiksi.

Meillä on masupöpö :( Molemmat pojat ruikuloi ja toinen oksensi eilen :x Eipä siis päässeet eilen hoitoon, katsotaan perjantaina uudestaan.

Muuten oon seilannu tässä kodin ja kirpputorin väliä. Pöytä on aina yhtä kaaosta kun sinne menee :whistle: Voitolla ollaan mutta harmittaa kun ei tahdo vaatteet mennä, olis vauvoille toppahaalaria,villapukua ja kaikkee näin talvee ajatellen. Omiin vaatteisiin ei varmaan oo ees vilkastu ja sen ymmärränkin ;)
Mut sit kaikki hirveet kipot ja kupot ja kälyset verhot ja liinat on menny :eek: Ja lastentarvikkeita on menny myös.

Ja tiiättekö mitä?! Tossakun taannoin kyselin siitä työhakemuksen tekemisestä...eilen tuli sit kirje missä oli kutsu haastatteluun :D Jee,pääsen siis ainakin sinneasti!!!

Nyt puurolle :wave:
 
Keskiviikko 26.9

Toivo79...........28.........kp..27/?......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..19/28........yk9...............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..66/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..13/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..19/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Jennyli: Niin takkuilee täälläkin, ärsyttävää... Paranemisia teillä pienille, toivottavasti sä et saa sitä kans. Hienoa, onnea haastatteluun :D toivottavasti saat sen paikan! No saathan sä sinne hiukan sitten kaappeihintilaa vaikkei vaatteita oo menny, mut vielähän on aikaa :D Toivottavasti tulee ryntäyt ja kaikki ostetaan :D Ei tarvii kantaa takaisin, ja hyvä kun käyt vlkuilemassa, kun siistipöytä näyttää kutsuammalta varmasti.
Täällä edelleen ihmetellään tota muka vuotoa, nyt tulee jos mini jotainhyytymännäköistä. ET onkohan mulla menkat alkamassa. No nyt täytyy sanoa et jotain hyötyä kun huomenna on se gynekologi voipi kysellä mitä tää nyt o.
 
Heippa! :wave:

Mitäs tänne? Mulla alko tänään 7.viikko. Yritin neuvolaan soittaa , et olisin varannu ajan, mut sieltä ei suostuttu vastaamaan :snotty:
Mä olen toosi väsynyt, tänäänki makasin kaks tuntia ruuan jälkeen :whistle: . Ja aamulla aamupalan jälkeen teki niin heikkoa, et piti mennä maate :|
Plussatuulia kaikille tarvitseville :hug:

Sädis ja ryyni 6+0
 
Onnea Jennyli työhaastatteluun! Niinhän se on että yrittänyttä ei laiteta! Saas nähdä alkaako menkat vai venyykö, nyt alkais olla pillerikierron pitunen kierto. Mutta jotenkin tunne että venyy. Paljonko siellä kangasalla maksaa kirppispöytä?

Moi Sädetikku ja onnea ja menestystä kera ryynin!
 
Torstai 27.9

Toivo79...........28.........kp..28/?......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..20/28........yk9...............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..67/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..14/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..20/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Moikka kaikille!!

Tulimpas piiiiitkästä aikaa käymäänohimennen... on tuo vaavikuume ollut hivenen laskusuunnassa, mutta jo toisaalta jälleen nousua näkyvissä :LOL:
Joo suhde lasteni isän kanssa on nyt ohi, ei onneksi oltu naimisissa, et sillain kait helpolla päästään... tai sit ei.
Meidän suhdekiemuroita olen täälläkin palstalla kertoillut, mutta sanotaan näin, että keväällä pettämisestä kiinni jäi, ja niin... Enää en halunnut katsella ja ajatella tulevaa hänen kanssaan.... no tähän on ihan syynä sellainen, et olen tavannut kaiken kukkuraksi sellaisen miehen, joka voisi tulevaisuudessa olla sellainen jonka kanssa vanheta :) Ei nyt mitään kiirettä pidetä hänen kanssaa, katsotaan tää vuosi ainakin eri osoitteissa. Mitään vakavempaa ei olla vielä harkittu. Aika näyttää mitä tuleman pitää. :heart:

Voi siis kuulostaa, että olen hyppäämässä suhteesta toiseen, mutta tämän exäni kanssa ollaan oltu erillään epävirallisesti 4kk. Lyhyt aikahan tuo vielä on, mutta ajattelen asiaa näin, että jos nyt eteeni astuikin se oikea, jos en tartu tilaisuuteen voi olla myöhäistä vuoden päästä. B)

No mutta kyllä täällä silti toivon saavani pyöriä, ja varsinkin jännääväni teidän kanssa. ;)
:wave:
 
Jisse78: :hug: Voimia sulle ja kuumetta sopivaan kohtaan kunnolla :) Ilamn muuta on kiva kuulla kuulumisia. Kun tää meijän porukka on musta ainakin ollut hyvä.
Kävinpä sitten siellä gynekologilla, eipä vielä juuri mitää'n selvinnyt otti papan ja laittaa vastaukset kotiin. Kuulemma kohdun suu siis se mikä näkyy vuotaa verta kun siihen koskee, mut onneksi ei kuitenkaan tuu syvemmältä. Onko kellään kokemusta tollasesta?
 
Otan(ko) osaa jissen eron suhteen!

Täällä täti tuli tänään kylää ekaa kertaa luomuna. Toivottavasti jatkossakin tulee näin ajallaan!Taas yks kaveri ilmoitti saavansa vauvan huhtikuussa ja toinen kaveri oli kaikessa hiljaisuudessa mennyt naimisiin. Meillä oli eilen riitaa miehen kanssa ja nyt on vissiin kaiken kehuskelemisen jälkeen sellanen vaihe että katellaan mihin tää suhde kehittyy. Olen ilmoittanut miehelle että haluaisin ens vuonna naimisiin ja aloittaa lapsen yrittämisen.

BB:ssä oli äsken hurriganes (leffaporukka)esiintymässä ja nyt on bileet ja hyvä meininki siellä.
 
Torstai 27.9

Toivo79...........28.........kp..1/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..20/28........yk9...............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..67/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..14/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..20/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa

Plussanneet

Sädetikku
 
Vieläkö mahtuu porukkaan mukaan? =)
Oon kahta viikkoa vaille 30v., naimisissa ja esikoista kuumeilen. Meillä oli yritys päällä jo keväällä, mutta sitten sain unelmien työpaikan, ja päätettiin miehen kanssa stopata yritys siksi aikaa, kunnes mut on vakinaistettu (todennäköisesti vakinaistaminen tapahtuu ensi keväänä). Toisaalta tuntui vähän tyhmältä lykätä yritystä, mutta toisaalta taas haluan tosi kovasti nykyisestä työstäni vakituisen, joten järki(?) tällä kertaa voitti.. Meille vauvan saaminen ei ole mitenkään itsestään selvää (ei tietysti ole kenellekään), kun mulla on ollut aika paljon häikkää hormonitoiminnassa, mm. menkat on olleet poissa yli vuoden, eikä niitä ole saatu hormoneillakaan tulemaan. Söin keväällä viiden kuukauden ajan clomeja, mutta niistä ei ollut mitään hyötyä. On siis aika todennäköistä, että meillä on ensi vuonna edessä tarkemmat lapsettomuustutkimukset. Katsotaan nyt, mitä tuleman pitää. Tällainen lyhykäisyydessään tämä meidän tilanne. Onko täällä muuten muita, joiden on pitänyt turvautua clomeihin/muihin hormoneihin?

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Perjantai 28.9

Toivo79...........28.........kp..2/28......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..21/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveissa
Hilbert.............32.........kp..68/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..15/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..21/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa


Plussanneet

Sädetikku
 
Tervetuloa Heksamiina! Laitoin sut tohon listaan mukaan. Joo sanoppa muuta Unico. Mä en muista millanen mun kierto oli ennen pillereitä kun siitä on toistakymmentä vuotta aikaa, ei siis mitään hajua. Oon vaan ilonen kun nyt tuli ainakin ekat luomut ajallaan. Joo täytyy taas varmaan keskustella kun mies tulee kotiin.

 
Lauantai 29.9

Toivo79...........28.........kp..3/28......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..22/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..69/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..16/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..22/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa


Plussanneet

Sädetikku
 
Sunnuntai 30.9

Toivo79...........28.........kp..4/28......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..23/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..70/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..17/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..23/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa


Plussanneet

Sädetikku
 
Tiistai 2.10.2007

Toivo79...........28.........kp..6/27......aloitus 2008....1. haaveissa
Unico...............27.........kp..25/28........yk9.............1. haaveissa
Heksamiina......30..........................aloitus?..............1.haaveis sa
Hilbert.............32.........kp..72/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..19/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......30.........kp..25/?.....aloitus.07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa


Plussanneet

Sädetikku
 
Täällä ollaan. Tuntuu vain olevan koko aika niin kiirusta, ettei ehdi kunnolla keskittyyn näille sivuille. Niin ja varmaan sitä tarkoituksellakin vähän yrittää olla täältä pois, ettei toi vauvakuume ota taas ihan hirveää otetta. Täällä ei mitään uutta, terot loppui sunnuntaina, eikä vieläkään tietoa menkoista :( Kaippa sitä vaan pitää odotella..
 

Yhteistyössä