H
Hippula
Vieras
Pitää vielä lisätä että tottakai rakastan miestäni yli kaiken,mutta tämä alkaa kohta nakertaa paitsi minua sisältä entistäkin pahemmin,myös meidän suhdetta ja pettymykset tuntuvat vain pahenevan ja olevan koko ajan vain vaikeampia selättää.Miehestäkin kyllä huomaa pettymyksen,muttei tee siitä "numeroa"..Koittaa lohduttaa minua parhaansa mukaan ja hän sanoo että monet muutkin yrittävät kauan..Yli 3 vuotta on liian pitkä aika,eikä enää ihmettä tapahdu.Mies itsekin sen myöntää,että kauan ollaan yritetty,mutta haluaa silti jatkaa yrittämistä.Miten saan hänen päähänsä tosiasian että vauva ei tule "kotikonstein"???
Onko siitä jotain hyötyä,että syö pillereitä jonkin aikaa,jotta edes kierto tasoittuu ja sitten aloittaa yrittämään vauvaa taas uudestaan??Tuntuu kyllä vähän typerältä syödä pillereitä,jos raskaaksi tuleminen on muutenkin vaikeaa..Jostain luin joskus tuollaista.Mulla kierto 23-29,mutta aika hyvin se on viimeaikoina ollu 26 tai 27..eihän siis mun kierrossa pitäis olla mitään "vikaa" lääkärinkään mielestä,mutta aattelinpa vaan.Oviksen kyllä oon bongannu joskus jo kp 10 joskus taas kp 16,että siinä mielessä tuo kierron tasoittaminen vois olla ihan jees..en tiiä.En jaksa tehdä enää mitään koko asialle.. :'(
Onko siitä jotain hyötyä,että syö pillereitä jonkin aikaa,jotta edes kierto tasoittuu ja sitten aloittaa yrittämään vauvaa taas uudestaan??Tuntuu kyllä vähän typerältä syödä pillereitä,jos raskaaksi tuleminen on muutenkin vaikeaa..Jostain luin joskus tuollaista.Mulla kierto 23-29,mutta aika hyvin se on viimeaikoina ollu 26 tai 27..eihän siis mun kierrossa pitäis olla mitään "vikaa" lääkärinkään mielestä,mutta aattelinpa vaan.Oviksen kyllä oon bongannu joskus jo kp 10 joskus taas kp 16,että siinä mielessä tuo kierron tasoittaminen vois olla ihan jees..en tiiä.En jaksa tehdä enää mitään koko asialle.. :'(