Moi taas!Huoh,onpa ihan superankee ilma!!
Voi voi,onpa taas niin surkee olo..kipeekski varmaan tulossa.Jäseniä kolottaa ja silmiä kirvelee..
Mä oon tässä kahlannu muillakin sivustoilla näitä lapsettomuus-juttuja ja voihan vitalis kun mä just hokasin että entäs jos vika löytyiskin musta,eli siis että munis ei ota simppoja vastaan?!Tuossa olikin aloitus siitä asiasta.Siis jos vaan saisinmiehen antamaan sen näytteen ja se oiskin hyvä,mutta sitten selviiskin että munis ei läpäise.Mitenkäs sen yleensä voi todeta?Siis vain ja ainoastaan ilmeisesti silloin kun munis on lääkärin silmän alla,vai?
Miehen kanssa tuossa yks ilta taas puhuttiin ja hän kysyi että oonkohan mä koskaan ollu "tietämättäni" raskaana.Noh,mä sitten sanoin että voihan se olla kun vuonna 2004 olin päiväkodissa töissä silloin suurin vauvakuume laantui hieman.
Noh,kerran kun menkat oli alkaneet juuri,muistan kun alkoi kaameet kivut ja kouristukset.Riensin vessaan ja ohi mennen katoin kelloo. Kun pääsin veskiin,jotain limaista kalvoo tai jotain vuosi ihan yhtäsoittoo.Ei mitään tiputtelua vaan ihan kokoajan roikkuin verinauha,anteeks kauheesti näin ällö selitys. Kun se sitten viimei loppui tuntui että olin istunut ikuisuuden.Katsoin taas kelloa ja olin istunut vessassa 10min ja koko sen ajan tuli sitä verta.
Kun pääsin kotiin aloin tarkistella kiertoani ja menkat oli silloin 9 pvää myöhässä.Muistan kuinka rintavarustuskin oli kasvanut a:sta b:hen.
Sen jälkeen tajusin,että entä jos olenkin saanut keskenmenon?!Menkat sitten kestivät normaalin 4 pvän sijasta 9pvää ja vuotoa ja kipuja oli kauan.
Silloin en ollu niin kuumeissani kun nyt,enkä edes ehtinyt ja jaksanut ajatella koko vauva-asiaa ja yrittämällä ei yritetty.Ikäänkuin unohdin koko asian.En siis tiedä olinko silloin raskaana vai en,testaillut en ollut tms. Kun vuotoakin kesti niin kauan,ajattelin luonnon hoitaneen asian.Sen jälkeen kierto ollut tuon 23-29,kun ennen sitä oli 26-27
.
Mies oli tämän keskustelun jälkeen lähestulkoon varma minun olleen raskaana ja totesi että "kyllä sä voit tulla raskaaks"..tarkoitti kaiketi sitä että edelleen yritetään luomuna ja hänen puolestaan vaikka vielä seuraavat 10 vuotta!
Tää ei nyt liittynyt mitenkään mihinkään,lähinnä tuota munasolun läpäisemättömyyttä mietin