Pinotaas kauniita runoja jouukortteihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";22221315]tosi ärsyttävä tuo eka runo jos ei usko enkeleihin.

Kannattaa vähän miettiä mitä kenellekin kirjoittaa[/QUOTE]

Ja mun mielestä jotain on vialla, jos joku oikeesti ärsyyntyy joulukortissa olevasta runosta. Sitten kannattaa hakea nopeasti apua.

[QUOTE="hmm";22221315]tosi ärsyttävä tuo eka runo jos ei usko enkeleihin.

Kannattaa vähän miettiä mitä kenellekin kirjoittaa[/QUOTE]

no kyllä uskovaisena ihmisenä saa kirjoitaa mitä lystää ja minkä parhaaksi ITSE näkee..
Kyllä minä ainakin uskovaisena kirjoitan aina ystävilleni uskovaisen ihmisen runon eikä valituksia ole tullut..

Joulu tuo tullessaan ison ilon,
ja ehkäpä myös muutaman lisäkilon.
Mutta ei huolta nyt asiasta tästä,
vaan nautitaan elämästä!

--

Lumi peittää jo vihreän maan, tulevasta joulusta nauttia saan.
Jo heilautamme puurokauhaa, avaamme myös paketin nauhaa.
Samalla toivotan joulurauhaa !

--

Tumma taivas jouluyönä,
tähdet tuikkii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa.
Rauhallista joulunaikaa!

--

Lumihelmaenkelini pyörähteli täällä,
peitti nurmen hiutaleilla, lammen pinnan jäällä.

En sellaisenaan oikein kuulosta ehkä miltään, mutta yhdistettynä mielettömän upeaan ja taianomaiseen kuvaan, on kaunein joulukortti minkä olen saanut.

jumala ei onohda suo koskaan ihmiset ne sinut unohtaa sielusi ei yksin ole koskaan jumala ei hylkää milloinkaa. muista sinä joka luet tätä jos et tunne jeesusta liitä kätesi ristiin ja sano herra tässä minä olen astu sydämeeni haluan kulkea sinun teitäsi ja asustaa taivaisten valtakunnassasi jeesuksen nimessä ja maahan vuotaneessa veressä aamen... häviää murheet ja tuskat sillä jeesus on meidän lohduttaja ja turvamme

JOULUPATJA

eli ohje kummottos viätetä hiano joulu
1. Raahata parisänkyn patja huusholli suurimma huane lattial.
2. Kasata patjan pääl paketei, tyynyi, kirjoi, kaukosäätimi ja hyvä ruakka.
3. Laiteta ovi hualellisest lukku ja puhelimet piironki alalaatikko.
4. Ruveta lojuma patjal lempi-ihmiste ja ?eläinten kans.
5. Maata, syärä ja hihitetä 3-7 vuarokaut. Nousemine ja murhettumine
on kiället.
6. Nousta virkusenas ylös kohre uut vuat.
-Heli Laaksonen-

minä kerron sinulle tunnetko olevasi yksin vaikka sulla satuukin ilemaan kumppani rinnalla ja lapsia ja sukulaisia silti elämässäsi tuntuu tyhjältä oletko miettinyt miksi............. minäpä kerron sydämmesi ovi on ravollaan mut sen täytyisi aukaista mutta masenus pukaa päälle vai mitä tiedän millä masennus sekä sisäiset haavat paranee pyydä jeesus kristus sydämmeesi niin ei ole enää tuskaa ei kyyneleitä eikä masenusta murheet häviää usko pois.. jos joku on tullut uskoon lukiessa nämä sanat laittakaa kiitos aiheita ja jos yksi pelastuu niin pelastuu koko perhe kunta...

Yhteistyössä