Pinotaan naisten huvittavimmat tietämättömyydestä johtuvat väitteet ja mokat tänne. Taitaa tulla tekniikkaan liittyvää kokemusta enimmäkseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Menee hieman ohi aiheen, mutta saatiin silloin kun oltiin lapsia serkkuni kanssa tehtäväksi lämmittää sauna. No me reippaasti ruvettiin hommiin ja saatiin puut hyvin syttymään. Siin sitten jonkun aikaa odottelimme ja tuntu ettei se sauna lämpeä ollenkaan. No todettiin serkun kanssa että nyt me ollaan tehty jotain väärin. No sit minulle tuli semmoinen älynväläys että kun heittää kiukaalle vettä niin saunaanhan tulee lämpöä. Siin sit serkku hakeen vettä ja minä heittelin vettä kiukaalle sitä mukaan kun sai haettua. Hiukan sihisi, niin pakkohan oli toimia. Siin sit josain vaiheessa vanhemnat tulee kattomaan onko sauna jo lämmin. Ja naureskelivat meiän touhuille. Ei ollut sauna lämmin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Menee hieman ohi aiheen, mutta saatiin silloin kun oltiin lapsia serkkuni kanssa tehtäväksi lämmittää sauna. No me reippaasti ruvettiin hommiin ja saatiin puut hyvin syttymään. Siin sitten jonkun aikaa odottelimme ja tuntu ettei se sauna lämpeä ollenkaan. No todettiin serkun kanssa että nyt me ollaan tehty jotain väärin. No sit minulle tuli semmoinen älynväläys että kun heittää kiukaalle vettä niin saunaanhan tulee lämpöä. Siin sit serkku hakeen vettä ja minä heittelin vettä kiukaalle sitä mukaan kun sai haettua. Hiukan sihisi, niin pakkohan oli toimia. Siin sit josain vaiheessa vanhemnat tulee kattomaan onko sauna jo lämmin. Ja naureskelivat meiän touhuille. Ei ollut sauna lämmin.
Ikää oli?
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Noloo tajuta se liian myöhään
Miks hokea et joku on nolo/noloo?
Me kaikki ihmiset mokaillaan (ihmisiä kun ollaan) ja kuule näistä saa yleensä makeat naurut sen sijaan että joku hokee vieressä silmiään pyöritellen miten noloo!🤗 Itse nauran kippurassa jos teen jotakin älyttömän hölmöä! Ei vaan nyt tule heti mieleen sellaista minkä voisin tähän kertoa.🤔

Mutta, naurut sain tästäkin koska sain päähäni vision, et sä pyörittelet yrmeänä kakan tärkeenä silmiäs siellä kuin nolo joku/tilanne on - jonkinlaista reaktiota kalastellen, mutta Roosaa ei kiinnosta vi@&uakaan vaan jatkaa kasuaalisti viinin valintaa juustotarjottimen kaveriks..😂🤣
 
Miks jonkun it tyypin ees pitäis tietää rakentamisesta tai toisinpäin? Vai meinaatko, et raksalaiset osais purkaa ja kasata tietokoneen?
Kai tämä on sitten makuasia.🤷‍♀️
Itse arvostan jos mies osaa tehdä ihan omin käsin huolto/korjaus/rakennustöitä kohteesta riippumatta, ja, mitä laajemmin sen parempi.😍
Ja, kyllä mä uskon että raksalaiset osaavat purkaa ja koota tietokoneen, miks eivät osais?

Käentaitoja kannattaa aina harjoittaa, ne ovat luontaisesti tärkeitä asioita ihmiselle.👍
 
vierailija
Miks hokea et joku on nolo/noloo?
Me kaikki ihmiset mokaillaan (ihmisiä kun ollaan) ja kuule näistä saa yleensä makeat naurut sen sijaan että joku hokee vieressä silmiään pyöritellen miten noloo! Itse nauran kippurassa jos teen jotakin älyttömän hölmöä! Ei vaan nyt tule heti mieleen sellaista minkä voisin tähän kertoa.

Mutta, naurut sain tästäkin koska sain päähäni vision, et sä pyörittelet yrmeänä kakan tärkeenä silmiäs siellä kuin nolo joku/tilanne on - jonkinlaista reaktiota kalastellen, mutta Roosaa ei kiinnosta vi@&uakaan vaan jatkaa kasuaalisti viinin valintaa juustotarjottimen kaveriks..
Öhh, sana on täällä,vapaa äläkä yritä väheksyä toisen toteamusta!

Eläkä njuole ystäväs * -reigää
 
vierailija
Tutun naisen hirsisaunarakennuksen pukuhuone oli siivottomassa kunnossa kun myyrät ja linnut oli päässeet jostain kolosta rellestämään koko talven

Ulostetta kaikkialla ja seinistä revittyjä villaeristekasoja lattialla.

Kannoin puukalusteet ulos ja pesin ne painepesurini kanssa, hyvin lähti

Seuraavana päivänä hän viestitti että voisinko tulla vetämään painepesurin kanssa lautalattian myös 😆

No en mennyt kun en halunnut tuhota rakennusta, villaeristeet siis laudoituksen alla
 

Yhteistyössä