Pinotaan naisten huvittavimmat tietämättömyydestä johtuvat väitteet ja mokat tänne. Taitaa tulla tekniikkaan liittyvää kokemusta enimmäkseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alotan tällä. Laitoin lakanapyykit koneeseen ja pesun jälkeen emäntä ymmärrettävästi tuohtui kun sinne oli jäänyt paperinenäliina ja sitä paperimössöä tippui lattialle ja jäi pyykkiinkin kiinni.

Mutta se väitteensä oli että pesukone voi räjähtää tuosta syystä sai kyllä nauramaan 😅
 
Voitaisko laajentaa miehiinkin?

Mun työkaveri väitti, että jos syö pelkkää rasvaa niin siinä ei ole lainkaan kaloreita. Tai ettei siitä imeydy yhtään kaloria.


Joo, alkaa ykkösellä nykyään miehen paino. Pian kai kakkosella
 
Mulla on tapana naureskella miesten koomisille virheille tekniikkaan liittyen.
Varmaan siksikin, että heidän uskois tietävän nämä asiat paremmin.😬
 
Voitaisko laajentaa miehiinkin?

Mun työkaveri väitti, että jos syö pelkkää rasvaa niin siinä ei ole lainkaan kaloreita. Tai ettei siitä imeydy yhtään kaloria.


Joo, alkaa ykkösellä nykyään miehen paino. Pian kai kakkosella
Kaloreista viis, mutta jos syöt pelkkää rasvaista lihaa niin läskit lähtee.
Mutta, jos syöt muuta saissea kylkeen niin eipä välttämättä lähde.
Hyvä eläinrasva/ketoosi tekee ihmeitä muun muassa hormoonitoiminnalle joka säätelee tärkeitä toimintoja ihmiskehossa.👍
Kokeile itse jos et usko.:)
 
Mulla on tapana naureskella miesten koomisille virheille tekniikkaan liittyen.
Varmaan siksikin, että heidän uskois tietävän nämä asiat paremmin.
Ooks muuten huomannut että lukemalla käyttöohjeet saa ylivertaista tietämystä miehiin verraten?

Mun ukko oli ihan hoomoilasna ku kerran oli reissu edessä, sikana tavaraa tulossa kyytiin ja yksi pitkäjalkainen neiti piti istuttaa pidemmän natkan auton keskimmäisellä takapenkillä. Mä sit nappasin, ohjekirjan ohjeiilla, kuljettajan ja pelkääjänpaikan välissä olevan keskikonsolin veks ja jo oli kintuille tilaa.
 
Kaloreista viis, mutta jos syöt pelkkää rasvaista lihaa niin läskit lähtee.
Mutta, jos syöt muuta saissea kylkeen niin eipä välttämättä lähde.
Hyvä eläinrasva/ketoosi tekee ihmeitä muun muassa hormoonitoiminnalle joka säätelee tärkeitä toimintoja ihmiskehossa.
Kokeile itse jos et usko.
Oon, yhä, kokeillut. Painan mieluusti vaikka sata kiloa kunhan saan syödä mitä haluan.
 
Oon, yhä, kokeillut. Painan mieluusti vaikka sata kiloa kunhan saan syödä mitä haluan.
No sä ny oot tollanen herkkuperse (😍) kulinaristi.

Mutta en tiedä että ootko tosiasiassa päässyt ihan jutun ja keton ytimeen, ääriharva on vaikka niin väittää. Keho vaatii aikaa. Sellainen kolmesta kuukaudesta jopa puoleen vuoteen (plus), että keho adaptoituu täysin. Eli svitsaa rasvanpolttoon täysillä hiilarien sijaan. Ennen tätä voi olla kaikenmaan viekkareita jota ketolentsukski kutsutaan.

Urheilussa adaptoituneena on melkoinen etu jaksamisen kannalta: teho ei lopu kun sokerit loppuu. Eikä hapota! Ei sitten niin millään!
 
No sä ny oot tollanen herkkuperse () kulinaristi.

Mutta en tiedä että ootko tosiasiassa päässyt ihan jutun ja keton ytimeen, ääriharva on vaikka niin väittää. Keho vaatii aikaa. Sellainen kolmesta kuukaudesta jopa puoleen vuoteen (plus), että keho adaptoituu täysin. Eli svitsaa rasvanpolttoon täysillä hiilarien sijaan. Ennen tätä voi olla kaikenmaan viekkareita jota ketolentsukski kutsutaan.

Urheilussa adaptoituneena on melkoinen etu jaksamisen kannalta: teho ei lopu kun sokerit loppuu. Eikä hapota! Ei sitten niin millään!

Niimutku. Ei mun tarvi laihtua!

Ja kokeilin ihan tosissaan muutaman kuukauden. En saanut siitä oikeastaan mitäön muuta kuin sen ettei tarvinnut syödä useaa kertaa päivässä ja silleenhän elämä on kamalan tylsää.
 
vierailija
Sori. Laajennettiin jo. Koska me Lissun kanssa osataan ja voidaan.
Joku ehti ensin mutta tässä samalla tuli naisen moka tyypillisellä tavalla esiin.

Tämä ketju nyt koskee vaan naisia kuten otsikossa on selkeästi mainittu, mutta perusta kaikin mokomin oma ketju miehiin liittyen.

ap

ps. en ole lukenut sinun jälkeesi muita viestejä, autoani putsaamassa pian taas
 
vierailija
Avokin bensakone savutti kuin F1 auto jonka moottori räjähti juuri.

Pysähdyttiin ja kysyin että mitä hän on tehnyt?

-laitoin öljyä kun varoitusvalo paloi

-no kuinka paljon?

-niinkuin bensaakin, piripintaan

Että tällaista 😆😆😆

ap
 
Niimutku. Ei mun tarvi laihtua!

Ja kokeilin ihan tosissaan muutaman kuukauden. En saanut siitä oikeastaan mitäön muuta kuin sen ettei tarvinnut syödä useaa kertaa päivässä ja silleenhän elämä on kamalan tylsää.
Eikä sun tarvitsekaan laihtua, sinä ny et ole ees ylipainonen, mutta tää sun kaveris ilmeisesti on.
Hän ei ilmeisesti vedä pelkkää rasvaa ja lihaa, koska jos tekisi näin niin laihtuisi varmasti kunhan keho adaptoituu.
 
Varmaan yks hauskimmista mitä olen kuullut oli muikkeli tienposkessa laina kuplavolkkarilla, kansanauto oli sitten menny ja stumpannu. Muikkeli levitteli käsiään pysähtyneelle satunnaiselle apua tarjonneelle ritarille, että tämä auto käy ilmeisesti pullonhengellä osoitellen samalla etuhutlarin lattian pohjalla makaava kossupulloa.
 
Ooks muuten huomannut että lukemalla käyttöohjeet saa ylivertaista tietämystä miehiin verraten?

Mun ukko oli ihan hoomoilasna ku kerran oli reissu edessä, sikana tavaraa tulossa kyytiin ja yksi pitkäjalkainen neiti piti istuttaa pidemmän natkan auton keskimmäisellä takapenkillä. Mä sit nappasin, ohjekirjan ohjeiilla, kuljettajan ja pelkääjänpaikan välissä olevan keskikonsolin veks ja jo oli kintuille tilaa.
En lue, ikinä!😳
Kokoan mielummin vaikka uudelleen jos…🫣
 
Omista älynväläyksistäni huvittaa ehkä eniten se, kun mietin ainakin runnin, miten saisin häädettyä mehiläiset pesästään mikä savupiipussa.

Noin kolme sekuntia olin tyytyväinen keksintööni laittaa pesään tulet ja piipun päälle pellin hatuksi kunnes oivalsin...


Noloimpia taas on se ku jotenkin historiankokeessa sotkin suomussalmen ja suomusjärven.
Suomusjörven kampakeraaminen kulttuuri. Joopajoo...
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Omista älynväläyksistäni huvittaa ehkä eniten se, kun mietin ainakin runnin, miten saisin häädettyä mehiläiset pesästään mikä savupiipussa.

Noin kolme sekuntia olin tyytyväinen keksintööni laittaa pesään tulet ja piipun päälle pellin hatuksi kunnes oivalsin...
tuohon tosiaan pystyy vain nainen. Ei sitten tullut mieleen että savun lisäksi mehiläisetkin olisi paenneet piipusta ylös kun alhaalta tulee kuumaa ahtereihin
 

Yhteistyössä