peesaan tätä kuten myös Isabella (ei varmaan vaikea arvata mikä meidän tytön nimi on) =) Lisäksi tykkään myös nimistä Aurora,RamonaAlkuperäinen kirjoittaja katjuza:Mimosa
Kirseblom vai mikäs se nyt on...?Alkuperäinen kirjoittaja jaha:Vendela
Mutta onhan olemassa myös Vilja VainioAlkuperäinen kirjoittaja ed:Vilja on ihana nimi, ei vaan vois meidän tytölle tulla kun sukunimi Peltola. Samaten Viljami pois laskuista
Vendela Kirsebom. Mutta itse asiassa tää nimi on ollut minusta kaunis siitä lähtien, kun sen ensi kertaa "kuulin" Kaari Utrion eräässä romaanissa. Siitä se on jäänyt miulle mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirseblom vai mikäs se nyt on...?Alkuperäinen kirjoittaja jaha:Vendela
Vaan toivossa olis hyvä elää jos tuon nimen laittaa tytölleen että hänestä tulee kaunis ja hyvätapainen nainen. Geeneillä ei tietty ole mitään tekemistä sen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja jaha:Vendela Kirsebom. Mutta itse asiassa tää nimi on ollut minusta kaunis siitä lähtien, kun sen ensi kertaa "kuulin" Kaari Utrion eräässä romaanissa. Siitä se on jäänyt miulle mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirseblom vai mikäs se nyt on...?Alkuperäinen kirjoittaja jaha:Vendela
Siis piti alkaa korjaamaan, en tunne Vaula nimisiä, vaan kun lastemme nimiä on kyselty silloin on tullut esille et on kaimoja sen ja sen ikäisiä.Alkuperäinen kirjoittaja no:Meillä tytöt Vaula ja Minea En ole itse ainaskaan Vaulaan törmännyt. Vanhempia (yli 50 vuotiaita) tunnen. Meidän Vaula on hieman toisella kymmenellä.
Josefiia vielä kauniimpiAlkuperäinen kirjoittaja Minusta kaunis..:..nimi on Josefiina! Ei ihan jokatoisella tytöllä ainakan kutsumanimenä.