Muistanko oikein, että olen olemassa myös miespuolisia? Siis mies nimeltä Mirkka :/Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mirkka
Ei ole montaa Suomessa. 2000-luvulla ei vielä yhtään....
Muistat väärin. Mirka-nimisiä voi olla miehiä ja naisia, mutta Mirkka-nimiset ovat naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Muistanko oikein, että olen olemassa myös miespuolisia? Siis mies nimeltä Mirkka :/Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mirkka
Muistat väärin. Mirka-nimisiä voi olla miehiä ja naisia, mutta Mirkka-nimiset ovat naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Muistanko oikein, että olen olemassa myös miespuolisia? Siis mies nimeltä Mirkka :/Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mirkka
Ok. Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Muistat väärin. Mirka-nimisiä voi olla miehiä ja naisia, mutta Mirkka-nimiset ovat naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Muistanko oikein, että olen olemassa myös miespuolisia? Siis mies nimeltä Mirkka :/Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mirkka
Ja mieleen nousee heti Meiju SuvasAlkuperäinen kirjoittaja viivu:Meiju, Mea, Silja
tiedän pojan, jonka nimi on ViimaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta hienoin tytön nimi, joka on erikoinen on Viima.
Yleinen ruotsinkielisten joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Jokos Linnea sanottiin?
Liekkö mitenkään harvinainen, mutta niin kovin kaunis.
Aada nyt on aikas yleinen nimi käsittääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja Nimet:Sirja, Aurora, Erika, Amalia, Aada, Tuuli(a)
Hannaa on kyllä annettu jonkin verran.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nämäkin on tämän hetken muotinimiä. Miksi näihin nimiketjuihin tulee aina suosituimmat?Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Anniina :heart: ei ainakaan kovin yleinen kutsuma/etunimenä.
Muita kauniita :
Emmiina
Eveliina
Alisa
Aliisa
Teresa
Tinka
Minja
Minka
Minea
joku hanna tai päivi on harvinaisia tällä hetkellä tai hannele tai katja.