Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

mie
Viime kesänä käytin vähän aikaa sellasia sandaaleita joissa menee se naru varpaiden välistä. Ja kipee rakkulahan siitä syntyi. Sit seuraavana iltana lähettiin kaverin kanssa terassille, ja parin sidukan jälkeen aloin huomaamattani kovaan ääneen valitella kun on jalkoväli niin pirun kipee eilisen reissun jäljiltä. Kaveri siinä vaan et olepas vähän hiljempaa, saat kyseenalaista huomiota ympärillä istuvilta... eh :ashamed: :LOL:
 
oltiin ex:n kans aikoinaan mun isovanhemmilla käymässä ja ex yritti kynsileikkureilla känsää ottamaan kädestä pois niin mummo huuteli että älä satuta itseäsi johon ex sit tuumasi että on sitä ennemkin käteen vedetty. :LOL: revettiin sit kumpikin nauramaan, mummu ja pappa katsoi kummissaan kun eivät tajunneet. :)
 
mamaria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:48 Accra kirjoitti:
tapahtui viime vkolla töissä..olin tulossa tauolta ja kävelin kassoille päin.yhdessä jonossa seisoi nainen (n.55-60 v) ja katsoin,että onpas laittanu hauskan paidan päälle..tiedättehän niitä "muskelinkuva" t-paitoja joillain miehillä..no,menin kassajonon ohi ja kas,tädilläpä ei ollut paitaa saati rintaliivejä..takki auki ja kauluri kaulassa,mutta tissit paljaana!! :eek:
minun miehelle lähettelee monet sen tutut sähköpostissa sellasia huumorikuvia ja videoita. kerran tuli sellanen video, jossa joku tuntematon porukka teki jotain videogalluppia kadulla ja sitte siihen tuli joku humalainen 5-6-kympinen nainen, joka ensin ihan asiallisesti vastaili ja sitte sille iski joku ihme ajatus, että alkaa esitteleen itteään kameralle. eka tissiä ja lopulta jopa loovaansa esitteli. kameramiehet muka yritti juosta sitä karkuunki mutta kas kummaa kun kamera palas usein siihen akkaan. :LOL:
 
hehee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 12:45 Mie kirjoitti:
Viime kesänä käytin vähän aikaa sellasia sandaaleita joissa menee se naru varpaiden välistä. Ja kipee rakkulahan siitä syntyi. Sit seuraavana iltana lähettiin kaverin kanssa terassille, ja parin sidukan jälkeen aloin huomaamattani kovaan ääneen valitella kun on jalkoväli niin pirun kipee eilisen reissun jäljiltä. Kaveri siinä vaan et olepas vähän hiljempaa, saat kyseenalaista huomiota ympärillä istuvilta... eh :ashamed: :LOL:
Ehdoton :LOL: :LOL:
 
Eetueemeli
Kyllä pieruhuumori on parasta. Itselleni on käyny kans vaikka mitä kömmähdyksiä, mut miks ei tuu just nyt yhtäkään mieleen. Palailen myöhemmin kertomaan, jos muisti alkaa toimia.
Nostelen samalla, jos sais näit lisää.
 
olin varmaan jotain 10v ja tätin kanssa uimahallissa uimassa.no me siinä katseltiin ja joku muori tuli pesuhuoneesta siinä uimapuku päällä ja alkoi laskeutuun portaat alas kun tätin kanssa hoksattiin että muorilla oli jäänyt loora näkyviin eli uimapuku kääreytynyt sivuun.oli hieman noloa kun se hoksasi mille naurettiin
 
Opiskeluaikana meidän assistentti Kielo sanoi soittaneensa ympäristövirastoon, jossa oli vastannut "Karhun puhelimessa Orava". Oikeasti näin oli, mutta ei tainut vastaaja tajuta tilanteen koomisuutta... Naurettiin siinä, et olis pitänyt sanoa et no Kielo tästä kasvihuoneelta hei, tämäkö meniki Korkeasaareen:).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:26 Hanna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
En minäkään... :eek: :ashamed:
No mä kyllä tajuan, mutta en sitä miksi tätä yhtä viestiä kaikki alkaa rääpimään. Kun joku asiakas vastaa puhelimeen vaikka Helena Pupu ja myyjän pitäis esitellä itsensä Anneli Kaniksi niin onhan se hauska tilanne... sitä saattais saada luurin korvaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:34 RvHH kirjoitti:
Unohdin eilen irrottaa autosta ja seinästä lohkolämmittimen piuhan. ajelin pitkin pitäjää kaupoilla ja ihmettelin että mikäs jääköntti kolisee. Kunnes yhen kaupan pihalla huomasin vihreän piuhann pilkistävän auton vieressä... eli se oli vielä autossa kiinni ja kulkenu mukana. Hävetti sitä poistaa siinä kaikkien nähden :saint: :ashamed:
Mulle kävi viime talvena nii, että peruutin auton pihasta ja kävin kaupalla.Ihmettelin vähän kun yhden auton vierellä selanen joukko nuorempia tirsku ja katteli mua.Tulin sitten vielä takaisin pihaan ja auton takaa kiertäessä meinasin kompastua kellokytkimeen. Lämppärin johto ei ollut irronnut pelkästään, vaan mukana oli koko matkan roikkunut myös kellokytkin. Johto oli sen verran pitkä, että näkyi noin metrin verran auton takaa.
Mies teki saman mokan seuraavana aamuna, ja sai hajotettua koko pistokkeen. :/ Sillä tosin piuha jäi portin pieleen, kun se lähti eri suuntaan pihasta ja piuha jäi renkaan alle.

Meillä ei ollut yhtaan hauskaa, mutta varmaan sillä porukalla parkkiksella oli. :snotty:
 
mä vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 19:22 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D

ei saa selvää. ja ei naurata. :eek:
Mä tajuan tämän, koska mulle kävi kerran niin että vastasin puhelimeen koko nimelläni (etunimi+sukunimi) Nimeni ei ole mitenkään harvinainen mutta ei mikään kovin yleinenkään. Soittaja (jostain firmasta tms. ) esitteli itsensä samalla nimellä, siis minun nimelläni joka oli siis myös hänen nimensä. Multa meni pasmat ihan sekaisin ja niin tais mennä siltä soittajaltakin kun koko keskustelu oli jotenkin ihan omituinen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:50 Kylkiluu kirjoitti:
Nää on kyllä hulvattomia :LOL:

Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".

Minähän se virkailija mua mahtoi pitää :LOL: Kyllä tosi vinoon katseli...
Koski kylkiluihin :LOL: :LOL: :LOL:
 
Vieras626
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 00:34 Möhkösfantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:50 Kylkiluu kirjoitti:
Nää on kyllä hulvattomia :LOL:

Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".

Minähän se virkailija mua mahtoi pitää :LOL: Kyllä tosi vinoon katseli...
Koski kylkiluihin :LOL: :LOL: :LOL:
:D Mä oon tähän aikasemminki vastannu naurulla. Ja edelleen nauratti kauheesti :D :D :D :D :D
 
Äitini on sellainen joka menee lukkoon tilanteessa kun tilanteessa, varsinkin jos on yhtään virallisempi tilanne. Noh, oli joskus vuosia vuosia sitten ollut ystävänsä kanssa verotoimistossa ja virkailija oli äitiltä kysynyt aviopuolison nimeä, ni äippä ei muistanut! Sen piti mennä ystävältä kysymään että mikäs sen Virtasen etunimi on :LOL:
 
luin just näitä tässä töissä ja mun taakse tuli yksi meidän freelancer työntekijä joka hakee aina multa lounarit. hän puhuu vähän huonompaa suomea ja kysyi sitten multa että "hei, saanko laittaa ruokaa?" mä menin ihan hämmenyksiin ja sanoin "että tottakai saat...emmä sitä käy kieltämään (vaikka ihmettelinkin että klo vasta vähän vaille 9 aamulla), hän kysyy sitten uudestaan että "ei, kun saanko laittaa ruokaa?" ja mäs iihen että "joo joo! tottakai, mitähän välineitä tuolta keittiöstä löytyy, haluatko itelles laittaa...vai kelle...?" se kattoo mua ihan hoopona ja sanoo että eikun niitä "lippuja" ja sitten vasta tajusin että tuli lounareita pyytämään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 02:42 saga79 kirjoitti:
Äitini on sellainen joka menee lukkoon tilanteessa kun tilanteessa, varsinkin jos on yhtään virallisempi tilanne. Noh, oli joskus vuosia vuosia sitten ollut ystävänsä kanssa verotoimistossa ja virkailija oli äitiltä kysynyt aviopuolison nimeä, ni äippä ei muistanut! Sen piti mennä ystävältä kysymään että mikäs sen Virtasen etunimi on :LOL:
:LOL: :LOL:
 
juju
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 00:01 mä vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 19:22 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D

ei saa selvää. ja ei naurata. :eek:
Mä tajuan tämän, koska mulle kävi kerran niin että vastasin puhelimeen koko nimelläni (etunimi+sukunimi) Nimeni ei ole mitenkään harvinainen mutta ei mikään kovin yleinenkään. Soittaja (jostain firmasta tms. ) esitteli itsensä samalla nimellä, siis minun nimelläni joka oli siis myös hänen nimensä. Multa meni pasmat ihan sekaisin ja niin tais mennä siltä soittajaltakin kun koko keskustelu oli jotenkin ihan omituinen...
Mutta alkuperäinenhän kertoo VELJENSÄ nimen olevan maa; ilmeisesti siis äidin nimi ei ole mikään maa??? Eli hauskuus ei piile ilmeisesti siinäkään, että "Tiina Tanska/Raija Ruotsi"?!? Olis kiva tietää, mikä tässä on se juju? Vai pettikö äidillä pokka kun soitettavalla henkilöllä olis myös ollut jonkun maan nimi sukunimenään??? Thäh :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 Naakula kirjoitti:
Mies alkoi sadatella ja yökkiä keittiössä ihan tosissaan, ihmettelin mitä siellä oikein mesotaan niin se oli päästänyt niin pahanhajuiset kaasut kuulemma että alkoi itseäänkin oksettaa. :D
mä merkkaan tän tällä...
reps ja kops. reps ja kops. reps ja kops.
päivän paras. kiitos miehelle että kohta koko talo herää. :D :D :D
 

Yhteistyössä