Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

Joukkoon kuulutaan! Minä 11/85, isukki 8/83, poika 5/03 ja laskettuaika on 7.3.2007! Ja lisäksi löytyy koira ja akvaario.

Pojan saannin jälkeen kävin kävin lukion loppuun ja opiskelin vuoden ammattikorkeakoulussa tradenomiksi mutta nyt olen siivoojana, toiveena siis parempi äitiysraha kuin opiskelijalla ;) Tuskin tuonne ammattikorkeakouluun enään palaan mutta kouluja aion kyllä vielä käydä, ala vaan pitäisi vielä valita. Ja Äetsässä, Pirkanmaalla, oleillaan. Ja mailiahan saa toki laittaa ja muutakin keskustelua luoda :D huli85@suuomi24.fi
 
Täältä löytyy tuore äiti =) Poika syntyi 14.10 ja Helsingissä asustellaan avokin ja koiran kanssa. Kokki olen koulutukseltani ja niitä hommia tein ennen lomalle jäämistä. Voipi kirjoitella mmtn@suomi24.fi<br><br>
 
Täällähän on hirveesti äitejä! Mie liityn kanssa, eli itä-suomesta, simpeleeltä ollaan. Ite oon 8/85, mies 2/78, iiro-poika 10/04 ja elsa tyttö 8/06. saa lisätä meseen ja kirjotella, meikku1985@hotmail.com ja kuvia meistä löytyy irc-galleriasta nikillä ^^meiku
 
Nazu85
Heipat kaikille mammoille :hug:
Täällä myös -85 mamma helsingistä,kolmatta odotetaan mutta 2 pimua löytyy vm-01 ja -05,touhua riittää kyllä näitten kanssa,mutta ystäviä kaipailisi tämäkin neiti =) Jotain muutakin puuhaa kun kotona heilumista,olisi tosi kiva tutustua teihin :wave:
 
ensiodottaja
nyt olen ihan oikeesti ÄITI-85 eli sain meijän pojan 27.11. Täytyypi varmaan vaihtaa toi nimim.... Eli tästä etiäppäin olen: ihanaaollaäiti

On tosi kiva ku meit on jo paljon..
Vaikeeeta kirjottaa ku on vauva sylis.. Onneks ostin imetystyynyn, molemmat kädet vapaana. :D

Vähänkö meijän kavereille on tullu monille vauva kuume ku on käyny meillä... :D Onks teijän kavereilla monilla lapsia? Meijän kavereil aika harvoilla on lapsia, on kyl sit saatu uusia kavereita joilla on.. vaik ne on vähä vanhempia..

jospa sitä itekki menis hetkeks nukkuu kku vauvaki nukkuu..
Suski ja Oliver
 

Yhteistyössä