Mäkin tossa joskus yritin vähä keskustelua tänne, mut nyt on kiva ku on keskustelua!! =)
Täällä tais olla puhetta vauva kuumeilusta, mun mies sano et vois aika heti perään tehä toisen (nyt meillä siis 3kk poika). Itsellä ei oo sitä kuumetta, ehkä vähän aikaa haluisin nauttia tästä, mut mies taas sanoo ettei jaksais sit enää "alottaa alusta"... Kaveri perhe kyl aikoo ehkä tos syksyl kolmattaan yrittämään, itse ehkä viel vuoden haluisin odottaa... En tiedä... Ehkä se kuume sit iskeeki kovaa ja yllättäen... Tuo pieni ikäero vähä jänskättää, onks muilla pentä ikäeroo lapsilla????
Meillä rupee talo nousemaan jo hyvin, rakennetaan siis oktaloa, pitäs kesäl päästä muuttamaan, en millään malttas oottaa.. =)
Joku kyseli ollaanko kotona vai töissä, kotona ollaan ja aion vielä pitkään ollakki. (ei huolta kouluista eikä töistä, ku oon käyny ammattikoulun ja olin töissäki pari vuotta, mut ei odoteta töihin takas, jes!)
Mites annisen ja äippä85 ja qatryn ja muiden maha vauvat voi??? Sophie on varmaan saanu jo vauvelin..?
Onko muita Lohjalaisia?
Ehkä tää mun sepostus saa nyt loppua..
T: Ent. ensiodottaja