Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

Jooo, hahahahah..

Kaikki vaan laittaa pinoon että täällä ollaan :LOL:

Mulla siis 2v2kk tyttö ja nyt iski aivan hirmuinen vauvakuume :x

Yritän vähän järjellä miettiä tuota ajankohtaa jolloin pilsut jäis ;)

Mies oli valmis seuraavaan varmaan pari kuukautta kun tyttö oli tullu, 'mä haluun näitä lisää ja heti' :LOL:

Mulla oli enemmänki ajatuksena että haluaisin 'näyttää normaalilta' hetken ;)
 
Ai miten niin täällä hiljasta :D
Noh, liitynpä minäkin keskusteluun =)

Suvi, täällä kans sama tilanne että kakkosesta haaveillaan.. ehkäpä tässä kevään korvilla kuka ties... :whistle:
Tosin pitäs töihinkin päästä siinä välissä.. Mut takoo vaan kovaa takaraivossa :kieh:
Mites muitten tilanne? Töissä vai kotona?

Juh, mut jospa sais koneen kohta kiinni niin jaksas aamulla nousta ilman suuria tuskia..
 
Noh, mun vauvakuume äity niin pahaks et pillereitä en enää osta :D

Nyt on jäljellä kaks liuskaa 23+28 ja ne syön ja sitte varmaan odotellaan niitä menkkoja ja sit päästään yrittelee tytölle pikkusiskoa tai -veljeä ;)

Mies ihan onnessaan kun muutinkin mieleni ihan yhtäkkiä!
Eka ajankohta oli 2008 keväällä mut yhtäkkiä se aikaistuki vuodella :whistle:

Enkä malttais sinnekään odottaa :)

Näin taas täällä..

Ulkona oli muuten pirun kylmä, naama irvessä käveltiin kauppaan ja takas :x
 
Keskusteluita ei ole kyllä täällä näkynyt. Itse aina välillä käynyt katselemassa ja nähnyt vain vilkutusta :wave:
Oma poika on jo kasvanut kamalasti ja on sitä tullut huomatuksi pikku hiljaa että nyt sitten ollaan äiti. Jotenkin tuntuu joskus että ei voi enää mitään ikinä tehdä mutta en minä tehnyt mitään ennen Eemelin syntymääkään :LOL: Töitä vain painoin. Itsellä tuo vauvan syntymä toi loman ja rauhan.
 
Heippa!
Vilkuttelin mäkin tuolla aiemmin mutta pitääpä nyt kirjoitellakin jotain eikä vaan lueskella muitten juttuja.
Eli meillä tyttö 06/06, ja toisesta on kuume kova, miehellä ehkä enemmän kuin mulla.
Kuukautiset ei oo kuitenkaan vielä alkanut, imetän ainakin kesäkuulle asti, saa nähdä milloin alkaa.
Toinen saa tulla jos on tullakseen, tätä tyttöstä tehtiin puolitoista vuotta.
Mulla ei ole kuin lukio käytynä joten nyt keväällä haen ammattikorkeaan, saa nähdä minne linjoille kun kiinnostusta ois useampaankin alaan.
Asustellaan Riihimäellä ja rakennetaan nyt okt:ta.
Yytä saa laitella :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 21:07 vilhelmiini kirjoitti:
Päätinpäs minäkin liittyä.. Ensimmäistä päivää / kertaa näillä sivuilla pörrään..

Elikkäs,
Minä 1985
Mies 1983
esikoisen pitäisi syntyä 17.6

Tampereellahan me koirulin kaa asutaan kolmistaan :)
tääl olis näin:
minä 1985
mies 1982
ja esikoisen la20.8.
Asutaan tampereen hervannassa...
=) =) =)
 
Huh, pillerit vähenee ja niin :)

Me muutetaan isompaan kotiin nyt lauantaina ja menee netti pimeeks kuuden viikon ajaks :kieh:

voi rähmä. Tuun sit kattelee kuulumisia joskus lähempänä huhtikuuta :whistle:

Ja voi olla et sillon on alkanu yrityskin jo!! :D

pärjäilkäähän :wave:
 
ihanaaollaäiti
Mäkin tossa joskus yritin vähä keskustelua tänne, mut nyt on kiva ku on keskustelua!! =)

Täällä tais olla puhetta vauva kuumeilusta, mun mies sano et vois aika heti perään tehä toisen (nyt meillä siis 3kk poika). Itsellä ei oo sitä kuumetta, ehkä vähän aikaa haluisin nauttia tästä, mut mies taas sanoo ettei jaksais sit enää "alottaa alusta"... Kaveri perhe kyl aikoo ehkä tos syksyl kolmattaan yrittämään, itse ehkä viel vuoden haluisin odottaa... En tiedä... Ehkä se kuume sit iskeeki kovaa ja yllättäen... Tuo pieni ikäero vähä jänskättää, onks muilla pentä ikäeroo lapsilla????

Meillä rupee talo nousemaan jo hyvin, rakennetaan siis oktaloa, pitäs kesäl päästä muuttamaan, en millään malttas oottaa.. =)

Joku kyseli ollaanko kotona vai töissä, kotona ollaan ja aion vielä pitkään ollakki. (ei huolta kouluista eikä töistä, ku oon käyny ammattikoulun ja olin töissäki pari vuotta, mut ei odoteta töihin takas, jes!)

Mites annisen ja äippä85 ja qatryn ja muiden maha vauvat voi??? Sophie on varmaan saanu jo vauvelin..?
Onko muita Lohjalaisia?
Ehkä tää mun sepostus saa nyt loppua..
T: Ent. ensiodottaja
 

Yhteistyössä