Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

mamuli85
moi minäkin vuosimallia 85 poika kohta 3kk
satakunnassa asutaan haluaisin kyl pohjoseen ku sieltä oon kotosin mut toivottavasti se aika joskus tulee. valmistuin ammattiin 04 sen jälkeen vuosi siskon lapsia hoitamas ja sit raskaus aikana 3kk laitos siivoojana haluan olla pojan kans ainaki siihen 3v kotona mut aika näyttää. avoimieskin lötyy vuosimallia 81 :)
 
ensiodottaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 23:56 jupida kirjoitti:
Minäkin hyppään tänne jo, esikkoa odotellaan saapuvaksi 1.12 :D
Taidetaan olla molemmat Joulumasuista! Vaik mulla toi LA 29.11, mut en viittiny marraskuisiin siirtyy... saas nähä kumpi poksahtaa aiemmin. Saaks kysyy mistä päin oot?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 13:34 mamuli85 kirjoitti:
moi minäkin vuosimallia 85 poika kohta 3kk
satakunnassa asutaan haluaisin kyl pohjoseen ku sieltä oon kotosin mut toivottavasti se aika joskus tulee. valmistuin ammattiin 04 sen jälkeen vuosi siskon lapsia hoitamas ja sit raskaus aikana 3kk laitos siivoojana haluan olla pojan kans ainaki siihen 3v kotona mut aika näyttää. avoimieskin lötyy vuosimallia 81 :)
mistäpäin satakuntaa olette?
 
täälläkin vm85 naikkonen! kuopiolaiset mutsit ja muutkin saa laittaa mailia p.lo@luukku.com on osote. meillä 1,5v tyttö ja rv6 (ei kerrota vielä kellekään ;) ) avomieskin on ja kotiäitinä minä vielä toivottavasti ainakin pari kolme vuotta :) siispä: mailia laittamaan nuoret lepposat äipät! odotan innolla!
 

Yhteistyössä