Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 09:11 ensiodottaja kirjoitti:
Mitä te 85- äidit teette? opiiskeletteko, ootteko töis vai kotona lasten kans?
Mä ajattelin jäädä kotiin lapsen synnyttyä.
Susanna ja pikkunen rv27
Mä oon ollut kotiäitinä 4v3kk eli siitä lähtien kun esikoinen on syntynyt.
Mulla kaksi lasta poika 4v3kk ja tyttö 2v10kk.Kolmannen LA on 4.11.
En ole vielä opiskellut ammattia.Peruskoulu on käytynä ja kävin ravintola ammattikoulussa 6kk mutta jäi kesken kun aloin odottamaan esikoistani.
Jossain vaiheessa opiskelen ammatin.En vielä tiedä miksi haluaisin. :snotty:
Vauvan kanssa varmaankin 3-vuotta kotona ja tietenkin on nuo kaksi muuta pientä tuossa :heart: :heart: Mutta aika näyttää mitä tekee.
 
baabaa
Mulla peruskoulu takana, amista ois jälellä muutama kuukaus jos sinne jaksas joskus mennä takasin. Tyttö nyt 7kk, ja oon kuukauden verran ollu töissä jo. Se on sitä mun vapaa-aikaa. Ei mulla onneks oo ku 2-3 päivää viikossa ja 5h kerrallaan, niin ei tarvii paljoa olla pois kotoota, ja mies huolehtii tytöstä sillä aikaa. =)
 
kevätaurinko :wave: !! minulla myös samankaltainen tarina.peruskoulu käyty ja melkeen vuosi catering-koulua.ammatista ei tietoakaan. lapset huhti2002 ja maalis2003.vauvelin laskettu aika on lokakuussa.kai siis vielä kolme vuotta kotona ja jos sitä saisi aikaseksi vielä sen ammatin joskus hankittua ;) mutta juu siis -85 äiteli minäkin :wave:
 
Päivän-Säde
85-vuosimallia ollaan.. :) Tyllerö on nyt 7kk. Asustellaan Joensuussa. Tällä hetkellä oon kotiäitinä ja siinä sivussa opiskelijana vielä n.kuukauden. Töitä ajattelin lähteä etsimään vasta ensvuoden puolella.<br><br>
 
hente85
Kiih yks -85 lisää :wave:
Esikoinen pitäs syntyä tässä näillä näppäimillä elikkä syyskuussa...sitä ootellessa...lapissa asustellaan ja peruskoulun jälkeen kävin kans vuoden kokkikoulua ja välivuosia pietelly ja taas yrittäny käyä kouluja mutta ei siitä näköjään mitään tullu :D Joskus sitte käypi itelle ammatin mutta nyt kyllä ajatukset on ihan jossaki muualla ku koulussa :LOL: Ihanaa ku täälä on näin paljon meitä kasivitosia!

Halipusurutsitukset kaikille :heart:
 
Täällä kans yks kasivitonen :wave: Meillä poika 8kk, toisen la 03/07 :heart: Äitiyslomalta jäin justiinsa kotihoidontuelle, uusi äitiysloma alkaakin sit taas ens vuoden puolella. Valmistuin lähihoitajaksi 12/04. Mutta nyt aion olla kotona vielä, en tiedä, että kauan... Ja sitten haluaisin opiskelemaan lisää. Mieskin löytyy (vm79) ja koira. Asustellaan Espoossa. Yv:tä saa laittaa :)
 

Yhteistyössä