Pino NELOSESTA kuumeileville!!

Moi vaan!

Meillä mies siis ei ilmeisesti hirveästi vastaankaan ole, kun nyt on voinut käydä ylläri, siis että olisin raskaana. Kysyinkin ihan suoraan asiasta, eikä oikein muuta osannut sanoa kuin se, että miten mun raskaus sitten menisi, se pelottaa.

pikkumyy42: teetkö milloin uuden testin? Mä nimittäin en eilen tohtinut sanoa, että torstai-iltana hätäilin ja tein jo testin, mullakin ilmestyi noin puolen tunnin kuluttua haamuviiva.. Uusi testi oottaa, maanantaina testailen uudemman kerran. Mun pitää maanantaina käyttää vanhinta poikaa röngtenissä, sinnehän ei voi raskaana mennä itse mukaan? No, on kaikki lapset mukana, joten varmaan onnistuu ilman uutisen kertomista, onneksi poika on jo sen verran iso, että pärjää itekseen.

Pitäis tänään siivota.. Oireita en oo vielä bongannu, väsymys on lähinnä ainoa. Ehkä hieman hajuaisti on parempi, muttei muuta.

Ja siis 32/31-39 nyt menossa, oviksen mukaan 31
 
Berryllekkin! :flower:
Ajattelin testata vasta perjantaina, ellei täti ole löytänyt meidän kotia(toivottavasti meni naapurin rouvan luo) =)
Niin sinullakin haalea se kakkosviiva?=samoin minulla,ei edes punainen mutta viiva siinä on =)

Juu elä mene röntgenhuoneeseen, vaikka antaisivat sinulle sen suojaessun, niin ei kannata mahdollisia Vauvelien alkuja riskeerata :heart:

Itse kirjoitan tuolla yli 35 vuotiaissa ja kevätvauvahaaveilijoissapääosin =)

Pidetään nyt peukkuja pystyssä, että viivamme vahvistuvat ja ihanan pikkukäärön saisimme keväällä syliimme molemmat :heart:

Heippa :wave:
 
Jännäillään siis yhdessä =)

Mä aattelin tosiaan maanantaina testata, ihan tuon röngteninkin takia. Mies on ihan varma, että oon raskaana, itse en uskalla toivoa.. Yksi 'oire' vois olla se, että liikuttuu kaikesta mahdollisesta, tippa linssissä koko ajan.

Mutta jännätään!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
tippalinssissä usein täälläkin;=)
Mistä miehesi arvelee sinun vauvautuneen?(siis miten ajattelee,että sellainen pieni "taimi" siellä masussa olisi?)
Taimi on isänäitini nimi ja tänään vietetään Taimin nimipäivää
=)
Tosin hän on jo poisnukkunut.

Jännäillään! :heart: , :wave:
 
No seon sitten aika varmaa! :flower: , :heart:

Me heinäkuussa päätimme,että kierukka pois, eli 25.8.-07 otettiin pois. Ja sen jälkeen olemme toivoneet tätä mahdollista pientä ihmettä :heart:

Yhdet menkat minulla oli kierukan poiston jälkeen siis.

:wave:
 
Kun tuota kolmosta alettiin yrittämään, kierukka poistettiin toukokuussa eikä tullut lainkaan menkkoja eli tulin heti raskaaksi. Tosin ovulaatio oli tapahtunut myöhemmin ja laskettu aika siirtyi 9 päivää. Syntyi sitten kuitenkin jo rv 35+0 raskausmyrkytyksen takia.

Kovasti pidän täällä sulle peukkuja db
 
Täällä 33/31 kai.. Ei menkkaoireita, lämpöjä mittailin, kun ne tieten korkeammalla, jos ois tärppi käynyt ja oli 36,7, normaalilämpö 36.0. Huomenna aamulla oon toivottavasti sitten varma tilanteestani, kyllähän sitä + toivon, vaikka riskiraskaus olisikin sitten kyseessä...

 
pikkumyy42: Toivon sulle pikaista plussautumista =)

Täällä tunteet jyllää, itkettää, paleltaa ja väsyttää... joten en taida enää testailla. Toukokuussa toivottavasti on käärö mulla, oman syntymäpäivän alla :heart:

Kaikille kovasti plussaonnea!
 
No, vois sanoa että kerrasta tärppäs, olin kyllä bongaavinani oviksen eli oikeaan aikaan oltiin petipuuhissa :heart: Vaikka eihän se aina niin sanottua ole, että silti tärppää. Hieman sekavissa fiiliksissä ollaan miehen kanssa, aika hyvinhän tuo uutisen otti. Nyt yritellään saada lisäviikkoja ennenkuin paljastetaan uutinen pojille.
 
Jaahas, mitähän tämä nyt on sitten.. Alavatsaa vihmoo kuin olisi menkat alkamassa. Edelliset alkoivat 29.8. Sitä ennen kierrot olivatkin 36 ja 32 päivää.
Ota tästäkin nyt selvää, milloin olisi ovulaatio, en osaa vieläkään, vaikka nelonen koitoksessa :ashamed:
Ei kai sitä auta kun touhuilla vain, josko se sieltä..
 
=)
Moi kaikille...keskustelu seuraa tulin hakemaan...nimittäin nyt ollaan sitten päätetty että sitä nelosta puuhaillaan eli saa tulla jos on tullakseen.

Aiemmin hieman vielä pähkäiltiin että mitäs tehtäs,mutta kyllä me nyt sitten joka tapauksessa se vauva tahdotaan niin mitäs sitä sen enempää pitkittämään :heart:

Onkos teistä muut juuri nyt alottelemassa yritystä?
On pitkä ketju ja en ole vielä kaikkiin kirjotuksiin perehtynyt....

Mitäs mieltä ootte vitamiinien syönnistä siis tablettien muodossa?
Eikös sitä foolihappoa pitäs ainakin saada...Ooteko ite jo yritys vaiheessa ottanut jotain lisävitamiinia?
Ja jos joku valaisisi mua hiukan että mitä sitä nyt ei sit saiskaan suhunsa panna...

Mutta kirjotelkaa :)
 
meillä..tai minulla kierukka poistettiin 25.7.-07 eli alussa ollaan =)
Juon greippimehua joka pv vaikka on pahaa!
Liika A-vitamiinin saanti ehkä pahasta, eli varsinkin maksaruuat, onneksi en siedä niitä :) , eikä liian usein kalaa, mutta mielellään kuitenkin se kerta viikossa.

Ja ensimmäistä yhteistä haaveilemme, miehellä 2 ennestään ja miulla 3 . :heart: ..

Tämä mahdollinen ja kovasti toivottu vauveli olisi mein varsinainen *iltatähtemme*..isosisarukset kaikki 5 kpl tietävät haaveestamme ja ovat kovasti mukana ja onnea toivottelemassa ! :heart:

Heippatiheissan taas

:wave:
 
Moro. Se olis sitten kp 19/? menossa tänään. Mitään ihmeellistä ei näy eikä kuulu, ajoittaisia alavatsaväänteitä on havaittavissa. Ovista en ole ainakaan huomannut missään vaiheessa, mut ahkeraan on toimintaa suoritettu. Nyt kai sit vaan pitää jatkaa samaa rataa.
Millä testeillä muuten testailette? Mulla aina ollut se Apteekin r-testi, nyt tekis mieli kokeilla sitä tosi herkkää, täältä olen siitä lukenut mut nyt on taas nimi hakusassa..
No, ehkä se muistuu taas tässä illan kuluessa.
Moikka taas :wave:
 
Nostellaas tätäkin pinoa oikein etusivulle.
Tässä vaan vihellellään ja mietiskellään mitähän testejä sitä hankkis, ovis vai raskaus vai mitä.. Vaiko ei mitään. Siinäpä mulle miettimistä :D
Mites muut, onko kukaan samoilla päivillä kuin ite oon, eli n. kp 20/? menossa?
 

Yhteistyössä