Pino NELOSESTA kuumeileville!!

möhkö
Meijän raskaus päättyi tähän.Keskenmeno tuli... :'( mä pysyn sivulla hetken aikaan ja päätettiin ettei pidetä kiirettä nelosen kanssa.On tää niin masentavaa :'( Onnea ++++ :flower: :heart:
 
mievaa
joo...erehdyin tänne sitten nyt jo. Tarkoituksenani ei ollut koskaan olla tässä pisteessä...siis kuumeilemassa NELJÄTTÄ?!?!?!? MIKÄ MINUA VAIVAA???????????? :eek:

Meän pojat on 3v, kohta 2v ja 1kk. Tässä olen enkä muuta voi. Niin tautisen kipeä vielä synnytyksestä ja väsynyt ku mahoton, että ei tässä mitään liikkua olla asian suhteen tekemässä, mutta kuume on.... :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 16:54 mievaa kirjoitti:
joo...erehdyin tänne sitten nyt jo. Tarkoituksenani ei ollut koskaan olla tässä pisteessä...siis kuumeilemassa NELJÄTTÄ?!?!?!? MIKÄ MINUA VAIVAA???????????? :eek:

Meän pojat on 3v, kohta 2v ja 1kk. Tässä olen enkä muuta voi. Niin tautisen kipeä vielä synnytyksestä ja väsynyt ku mahoton, että ei tässä mitään liikkua olla asian suhteen tekemässä, mutta kuume on.... :\|
no samaa asiaa ihmettelin ite noin 3kk sitten meillä pienin on nyt 4,5kk ja toivomus uudesta on ilmassa....

 
Möhkö ikävä kuulla kesken menosta... :hug: ...
anna kropan palautua ne 2-3kiertoo ennen kuin alatte yrittää uutta vauvaa

mulla meni noin 5kk tm-raskauden jälkeen ennenkuin kuukautiset normalisoitui sen jälkeen oli yks normikeirto ja sitten tuli toivottu ++
tuo tm oli kakkosen ja kolmosen välissä ....

en muuten rinnasta tm raskautta mitenkään km:ään mut mulla tuo tm todettiin rv13 normi uä:ssä ja en ollu osannut arvella ees siihen suuntaan kun kaikki raskaus oireet oli päällä koko ajan toki uä ruudulta näin et siellä ei näkynyt sitä mitä pitäis...sitä silloin ihmettelivät et ei ollu vuotona tullu ulos
 
En jaksanut lukea ihan koko viestiketjua mutta taidan ehkäpä liittyä kyllä joukkoonne...
Ostinhan eilen jo yhden äitiyspaidankin vaikka nelonen on todellakin vielä vasta harkinnassa!
Toiveissa kyllä vahvasti,mutta kun järki koittaa sumplia ja varmistella vielä asiaa... :/
ELi kolme pientä meillä on jo, p 04/03, t 08/04 ja t 06/06.

Mies haluaisi todella kovasi jo vaikka alkaa ihan yrittämäänkin mutta itse en oo ihan vielä valmis vaan haluan katsella kesän yli jos vaan suinkin maltan. Syksyllä olisi meillä reissukin varattuna ja olisi kerrankin kivaa olla matkalla ilman mahaa tai imetettävää! Ei nuo varsinaisesti ole kumpikaan reissuilla rajoittanut elämää mutta silti jotenkin haluaisin olla kerran tässä välissä ihan vain itsekseni kroppani kanssa reissun päällä.

auto ja asunto asioista olitte keskustelleet,meillä ne on aika ok jo nyt,auto vaihdettiin 1+8 pikkubussiin jo kolmannen syntymää ennen koska kolme turvaistuinta ei kunnolla sopinut silloiseen farmariimme (opel omega) ja turvaistuimet eivät olleet se asia josta olisimme tinkineet ja jättäneet isoimman jo ilman istuinta joten auto meni vaihtoon.
Talossa on tavallaan tilaa,mutta yläkerrassa vain kolme makuuhuonetta,alakerran tilat ja makkarit on muussa käytössä työhuoneina,joko ne pitäisi järjestellä johonkin muualle ja ottaa asuinkäyttöön tai sitten vaan tehdään lisäsiipeä johonkin suuntaan yläkerrasta (rinnetalo). SÄilytystilaa kaipaisin jo nyt enemmän,vanhoissa taloissa sitä ei juurikaan ole.

PIkkubussi on muuten kätevä peli jos joku autonvaihtoa miettii,suosittelen tutustumaan! Meilä transporter lyhyempänä versiona. Rattaat saa kokonaisena kyytiin ja kaikilla on tilaa matkustaa. Muksut viihtyy todella hienosti kun on tilaa kaikilla ja vielä mahtuu vaikka kavereitakin kyytiin tavaroineen! Lisäksi kesällä mahtuu matkajääkaappi hienosti,se on ihan luksusta,sitten jos on pöytä takana niin siihen hoitoalusta ja naps, hoitopäytä on autossakin. potalla mahtuu käyttämään isommat pienemmät ilman että pylly paleltuu tuulessa parkkipaikalla kökkiessä jne...ja sadesäällä saa sitoa turvavöitä ihan auton sisällä seisten eikä kurkotellen selkä sateessa kastuen ja lahkeet kuraiseen autonhelmaan hankautuen! ;)
Ajomukavuus on ihan toista luokkaa kuin henkilöautossa,mahtuu kievottamaan parkkiksillakin sinä missä farmariakin,mutta korkeammalta näkee liikenteen paremmin!

Niin,synnytykset mulla on ollu hankalia. esikoisen kanssa kesti pari päivää käynnistellenkin ja olin leikkaukseen jo menossa kun poju päättikin ottaa loppukirin ja tuli kuin tulikin alateitse 57min ponnistuksella.
keskimmäiseltä sitten jäi istukka kiinni ja mut nukutettiin, kohtu ei alkanut tyrehtyä ja supistua kaavinnan jälkeen vaan se vaan vuosi ja vuosi,verenhukka 1,5litraa mikä saatiin mitattua,enemmänkin varmaan meni ja olin jo kohdunpoistouhan alla. No onneksi tyrehtyi lopulta mutta hieman oli hutera olo muutaman päivän.
Kolkilta jäi kanssa istukka kiinni mtta samalla sekunnilla kun sitä irroittamaan kutsuttu lääkäri astui synnytyssalin ovesta sisään valmistellakseen nukutusta istukka lupsahtikin kätilön käteen,liekö säikähtänyt että lähtö tulee kuiteskin... :whistle: :D

Esikoinen oli ihan reilunkokoinen, 3,5kg ja 52cm mutta tytöt on ollut pieniä, kumpikin 2,9kg ja 48cm. esikoinen syntynyt rv 40+5, kakkonen 39+5 ja kolkki 41+0.

On se synnytys silti vaan niin mahtavaa puuhaa että kyllä sen mieluusti kokisi uudelleen vielä kerran ainakin!

Niin ja ikää on pian 30v,kuukausi armonaikaa vielä parikymppisenä oloa.

Mitäs muilla suku ja ystävät kommentoi lapsimäärästä? Meillä on jo kolmannen kohdalla kyselty mahdollisia uskonnollisia suuntauksia ja ties mitä...mitähän nelosesta tulis? Yleensä kyllä kommentoin vaan että ainoa johon uskomme on tulevaisuus.. B)

Tää nelosen yhtälö ei vaan oo oikein kiva siinä mielessä että oon harkinnu kovasti oman hevosen ostoa, no se on nyt sitten taas kyllä lykättävä jos vielä lasta meinaa. näiden kolmen kanssa alkaisi jo päästä suht helpolla,neljäs taas venyttäisi haaveiden toteutumista eteenpäin. reissaaminenkin on kivaa mutta mietityttää vielä mitä se on neljän kanssa? äh,ei kai näitä pitäis miettiä,joka tapauksesa isoin on jo varmastikin 5v ennenkuin meille neljäs syntyisikään,johan semmoinen on iso iso poika kun meinaa olla jo nyt vaikka viikon päästä vasta 4v täyttääkin! ;)

Eli harkitsevaa kuumeilua täällä suunnalla! :wave:
 
saanenko liittyä mukaan...???
elikäs meillä on tyttötrio 5/03 , 6/04 ja 9/06 ja neljännestä kovin haaveilen. hulluuttako? ehkä...
auton me vaihdoimme kolmannen syntyessä volvo v70:stä volgswagenin touraniin. joka on muuten todella hyvä auto., mutta takakontti hieman ahdas. tai meillä tietysti poikkeustapaus kun 3 lasta turvaistuimissa ja 2 koiraa takakontissa häkissä..!
touran on hyvä koska sitä on todella hyvä ajaa ja takapenkki korotettu joten lapset näkevät sieltä myöskin.
asumme tällä hetkellä itse rakentamassamme talossa joka valmistui 05/06. yläkertaan laajennus mahdollisuus ( 4 mh ) -rakennuslupa itse asiassa tällä hetkellä vetämässä. alakerrassa meillä tällä hetkellä 4h+k+khh+s ( n.130m2), mutta haaveilemme asuvamme piakkoin jossain muualla, enemmän maalla mutta lähellä kaupunkia. mahdoton yhtälö??!!
itsellä myös haaveena saada oma hevonen ja omaan pihaan. 3 hevosta/ ponia olen omistanut ja paluu niiden pariin viehättää, mutta...
neljättä lasta kovin kuumeillaan myös...
 
Tervetuloa uudet :wave: :wave:

Täällä menossa kp 23/26, jännittää B) En uskalla kyllä juurikaan turhia toiveita elätellä....eli tätiä kyllä odottelen, mutta tietty "kutina" vatsassa on =)
Onneksi ei ole testejä kaapissa odottamassa B) Jos viikon jaksaisi vielä odotella, JOS t'äti ei kaarra ferrarillaan meidän pihaan :D
 
Hei! Tervetuloa uudet mukaan!

Eilen kuulin, että yhdelle tutulle tulee 4. lapsi syksyllä... Isännälle kun kerroin, niin oli heti, että ai pitäiskö meillekin muka?? Kyllä on vaikea kääntää sen päätä. No, yritetään kuitenkin väsytystaktiikalla.

Täällä nyt kp 31/? Viimeksi kierto oli 40 päivää, joten en ainakaan ennen sitä testaile. Kun nuo kumit ei kuitenkaan oo niitä varmimpia eli monen monta kertaa on tullut testailtua 'paniikissa' turhaan... Vaikka siis, jos + tulis, niin se ois, ainakin minulle, mitä ihanin uutinen =)

Mutta ++++ onnea kaikille!
 
Hei!

Sopisko mukaan ?


Olen 24v. (ensi kuussa 25v. täyttävä) äiti. Tyttöjä löytyy kolmin kappalein: 11/02,11/03 ja 12/06. ja neljännestä haaveilen,ei siis oo yritystä käynnissä. Syön minipillereitä ja imetän nuorimmaista,pian 4kk vanhaa tyttöä. Ajatuksessa olisi,että vuoden parin päästä meillä ois vielä neljäs,jos nyt miehen pään saan käännettyä. Mies olin alunpitäen sitä mieltä että meille riittää yksi,sitten että kaksi ja sitten kuitenkin anto luvan kolmanteenkin..

Asumme maalla,omakotitalossa, neliöitä on jotain 150. Isommat tytöt nukkuvat omissa huoneissaan,vauva meidän kanssa samassa huoneessa ja tästä nykyisestä työhuoneesta tulee sitten vauvalle oma huone,ja suunnitelmissa on siirtää tuonne toiseen päähän taloa työhuone ja mahtuiskai sinne vielä meille vanhemmille oma huone,niin että nelonenkinsais aikanaan oman huoneensa.

Autona meillä on Toyota Avensis farmari. Ja takana on kahdelle lisäpaikat,ettei siinäkään suhteessa oo ongelmaa. Matkustelemme vähän niin isolle autolle ei oo tarvetta.
 
Huomena kaikille

Mulla oli menkat pari päivää myöhässä ja tein testin ja negatiivinen.
Oottelin menkkoja parisen viikkoa ja kun ei alkanu kuuluu tein sitten pari päivää uuden testin ja +++ tuli, eli jouluksi pitäis saada jo vauvakin kotiin:) laskelmien mukaan la olis 15.12.

Vielä en ole uskaltanut kellekkään miestä lukuunottamatta kertoa, mutta pitää soitella neuvolaan ja varailla aikaa ja sitte jossain vaiheessa tohtii jo kertoa muillekin...

Nyt tosin odotelen että meneekö tämä raskaus ilman oksenteluja, toivottavasti kun muilta kolmelta olen tässä vaiheessa kaikki aamut tehny tuttavuutta pöntön kaa :LOL:
 
:flower: :heart: :D Voi onneksi olkoon!!! MAHTAVAA!!!

Mie se en ole uskaltanu edelleenkään ukollein edes mainita vauvakuumeestani - jotenkin toivon tämän menevän ohitse, kun tuo kroppa oli tosi kovilla jo tuon kolmannen kanssa. Malttais edes vuoden odotella, kun tuo pienin on tosiaan vasta 5vko:a.
 
Onnea äitiliini75 plussasta! (Mullakin oli kuopukselta niin, että tosi myöhään tuli plussa testiin.)

Täällä kp 33/? ja tätiä ootellaan. Rasittavaa kun ei tiedä milloin tulee, kun kierto niin sekaisin.

Kävin katsomassa ihanaa tyttövauvaa alkuviikosta ja kyllä kuume vaan kasvoi. Väsytystaktiikka ei toistaiseksi tunnu purevan yhtään, pikemmin päinvastoin..

No, toivossa on hyvä elää. Plussatuulia kaikille!
 
:wave: nostoo


juu perjantai iltaa johan on viime kirjoituksesta aikaa.... :snotty: ..

oli kerinny tippuun 12/13 sivulle :whistle:


noniin täällä eletään kp33/28-30 testit nättää negaavaan

ikäviä uutisia lueskelin :hug: :hug: kaikille jotka ovat kokeneet ikävän menetyksen :hug:

 
Hellouta!
En oo varma oko oon käyny teille esittäytymässä :LOL: ,mut nyt sen teen.
Oon 30v. lapset -96,-98 ja -01...nyt tää kevät on ollu ihan mahetonta kuumeiluu nelosesta.
Onha miul olt vauvakuume jonkin näkösenä jo vimuset 5v....nyt se on vaa ihan maheton.
Juu ja menkat odotettavis parinvkon päästä...siis toivottavasti eivät kumminkaa tulis :whistle:
 

Yhteistyössä