Pillerit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööö.. :D laskuvikapäässä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööö.. :D laskuvikapäässä?

Vieras
Otin viime viikon torstaina viimesen pillerin laatasta, eli otin nyt tänään pillerin. Eli 7 päivän tauko, eikö niin vai? Vai oisko pitäny perjantaina huomena ottaa?
 

Yhteistyössä