V
vieras
Vieras
otin viimeisen pillerin viime viikon tiistaina ja uus liuska olis pitäny aloittaa siis toissa päivänä,mutta,unohdin.otin vasta tänään,haittaako tuo yli viikon tauko mitään?pitääkö käyttää lisä suojaa,kortsua viikon ajan vai miten?
ohjeissa ei tämä asia selvinny.
ohjeissa ei tämä asia selvinny.