kysymys pillereistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
otin viimeisen pillerin viime viikon tiistaina ja uus liuska olis pitäny aloittaa siis toissa päivänä,mutta,unohdin.otin vasta tänään,haittaako tuo yli viikon tauko mitään?pitääkö käyttää lisä suojaa,kortsua viikon ajan vai miten?
ohjeissa ei tämä asia selvinny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Kannattaa varmaan käyttää se viikon verra jotain lisäehkäisyä,jos haluaa varmistaa,että ei satu vahinkoa.Sehän riittää vain siksi tauon ajaksi se pillerin teho.

joo näin mä vähän järkeilin mut varmistin vielä olisko joku samaa mieltä:)
kiitti:))
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
mä oon ainakin joskus unohtanu parikin pilleriä liuskasta eikä vahinkoa oo sattunu...

jos yli 12tuntia on se ylitys aika niin suositeltavaa olis se lisäehkäisy,jos alle 12h niin eipä silloin pitäis olla mitään syytä pelkoon.
 

Similar threads

V
Viestiä
3
Luettu
212
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
2
Luettu
410
L
Viestiä
3
Luettu
7K
Aihe vapaa
Miisu on musta kissa
M

Yhteistyössä